Gå til innhold

Menn kaller meg taper fordi jeg er singel :( Hvorfor er menn så slemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 34 år og singel og var i UK i helgen som var på shopping med kusina mi. Prata med noen gamle menn på en pub og de spurte om vi var gift og hadde barn. Hverken jeg eller kusina mi har det. Da begynte disse mennene og si at vi var noen tapere som ikke hadde fått mann og barn innen 30.. jeg begynte bare å gråte fordi dette er et utrolig sårt tema for meg. Jeg kan jo ikke noe for at alle menn hater meg sa jeg til de.. kan jo ikke tvinge noen til å bli sammen med meg om de ikke vil. Jeg opplever dette ofte, både i Norge og utlandet. Hvorfor er dere menn så slemme mot oss single kvinner? Virker som dere bare vil slenge oss i en massegrav og skyte oss. Jeg er utrolig deprimert etter det som skulle vært en trivelig tur..

Syns dere menn kunne vært litt snillere. Jeg har ikke bedt om å bli født og jeg har ikke tvunget noen menn til å bli sammen med meg. Så da kan dere slutte å mobbe meg. 

Måtte bare ha en utblåsning etter å ha grått i nesten 1 uke nå :( 

Anonymkode: a7fac...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snuppi

Du er lei deg grunnet noen fremmede apekatter var ufin mot deg og gråter fremdeles?? Du må komme deg ut av denne offerollen din og ta deg i sammen! Du har skrevet her før angående menn som hater deg.... på tide å ta tak i i problemene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 34 år og singel og var i UK i helgen som var på shopping med kusina mi. Prata med noen gamle menn på en pub og de spurte om vi var gift og hadde barn. Hverken jeg eller kusina mi har det. Da begynte disse mennene og si at vi var noen tapere som ikke hadde fått mann og barn innen 30.. jeg begynte bare å gråte fordi dette er et utrolig sårt tema for meg. Jeg kan jo ikke noe for at alle menn hater meg sa jeg til de.. kan jo ikke tvinge noen til å bli sammen med meg om de ikke vil. Jeg opplever dette ofte, både i Norge og utlandet. Hvorfor er dere menn så slemme mot oss single kvinner? Virker som dere bare vil slenge oss i en massegrav og skyte oss. Jeg er utrolig deprimert etter det som skulle vært en trivelig tur..

Syns dere menn kunne vært litt snillere. Jeg har ikke bedt om å bli født og jeg har ikke tvunget noen menn til å bli sammen med meg. Så da kan dere slutte å mobbe meg. 

Måtte bare ha en utblåsning etter å ha grått i nesten 1 uke nå :( 

Anonymkode: a7fac...266

Og disse gamle mennene, de var lokale menn eller var de turister de også?

Hvorfor tar du på deg en offerrolle her og kaster bort en hel uke med å gråte? - endrer det noe ?:klo:

 

Anonymkode: 7a162...e3b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snuppi skrev:

Du er lei deg grunnet noen fremmede apekatter var ufin mot deg og gråter fremdeles?? Du må komme deg ut av denne offerollen din og ta deg i sammen! Du har skrevet her før angående menn som hater deg.... på tide å ta tak i i problemene dine. 

Hadde det bare skjedd 1 gang hadde det ikke brydd meg. Men dette opplever jeg ganske ofte, enten er det kolleger på jobben (MENN! Alltid!) som skal være morsomme på mine vegne, og si "stakkars deg som kommer til å være alene resten av livet" med fake medfølelse i blikket. Eller så er det ute på byen, at menn peker og ler av meg fordi jeg er singel.. Og nei jeg prater ikke om min singelstatus til gud og hvermann, er mer som at folk graver og spør. Og spesielt menn. Hvis jeg svarer "det har ikke du noe med" blir de sure. 

Jeg er ikke i en offerrolle, men hadde ikke du blitt lei deg om menn konstant gjorde narr av deg? Og hva vil de oppnå? Venninna mi mener de er misunnelige fordi jeg reiser så mye.. men de kan jo bare reise selv, så skjønner ikke hvorfor de må være så slemme. Er menn mellom 30 og 70 år som er verst. Jeg prøver bare å forstå dette hatet mot oss single damer.. jeg har innsett at jeg er dømt til å være alene resten av livet, og jeg hadde taklet det helt fint hadde det ikke vært for alle stygge kommentarene jeg får! 

Anonymkode: a7fac...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det bare skjedd 1 gang hadde det ikke brydd meg. Men dette opplever jeg ganske ofte, enten er det kolleger på jobben (MENN! Alltid!) som skal være morsomme på mine vegne, og si "stakkars deg som kommer til å være alene resten av livet" med fake medfølelse i blikket. Eller så er det ute på byen, at menn peker og ler av meg fordi jeg er singel.. Og nei jeg prater ikke om min singelstatus til gud og hvermann, er mer som at folk graver og spør. Og spesielt menn. Hvis jeg svarer "det har ikke du noe med" blir de sure. 

Jeg er ikke i en offerrolle, men hadde ikke du blitt lei deg om menn konstant gjorde narr av deg? Og hva vil de oppnå? Venninna mi mener de er misunnelige fordi jeg reiser så mye.. men de kan jo bare reise selv, så skjønner ikke hvorfor de må være så slemme. Er menn mellom 30 og 70 år som er verst. Jeg prøver bare å forstå dette hatet mot oss single damer.. jeg har innsett at jeg er dømt til å være alene resten av livet, og jeg hadde taklet det helt fint hadde det ikke vært for alle stygge kommentarene jeg får! 

Anonymkode: a7fac...266

Nå må du gi deg. Alle menn hater ikke deg. Slutt å leke offer og kom deg til psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og disse gamle mennene, de var lokale menn eller var de turister de også?

Hvorfor tar du på deg en offerrolle her og kaster bort en hel uke med å gråte? - endrer det noe ?:klo:

 

Anonymkode: 7a162...e3b

De var engelskmenn, pensjonerte og bodde i London. Jeg kan ikke kontrollere følelsene mine, dessverre. Når min største drøm er å få mann og barn så gjør det vondt at det aldri vil skje. Og da kan folk spare seg for sånne kommentarer. Jeg ville aldri sagt til en mann som var gift "hva i hælvette ser kona di i deg?" Man sier bare ikke sånn til folk. Det er frekt. Merker at menn er perverst opptatt av min sivilstatus, skjønner ikke hvorfor.. de gjør jo bare narr av meg uansett. 

Anonymkode: a7fac...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Hvorfor er menn slemme ?. Spør heller hvorfor er noen menn slemme.

tja hvorfor er så mange kvinner slemme ?

Er nok av virkelig ondskapsfulle og slemme kvinner der ute. Men betyr det at alle kvinner er slik. Nei selvsagt ikke. Det at noen menn er ondskapsfulle og slemme betyr det at alle menn er ondskapsfulle og slemme nei det gjør det ikke.

 

Uansett så burde du ikke bry deg hva vilt fremmede mennesker mener om deg. Hva fremmede mener er ubetydelig og betyr ikke noe som helst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å oppføre deg som et offer. Slutt å hør på fremmede du møter på en random ferie eller whatever. Skaff deg en psykolog, du sliter med mindreverdighetskomplekser. Det er ikke normalt  grine i en uke på grunn av noe sånt. 

Anonymkode: 78891...37e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Nå må du gi deg. Alle menn hater ikke deg. Slutt å leke offer og kom deg til psykolog.

Du jeg har gått til psykolog i 15 år og er erklært frisk :) At menn er slemme mot meg får jeg derimot ikke gjort noe med, så derfor er jeg ganske frustrert over at menn ikke klarer å være mer dannet. Min psykolog sa at jeg ikke får gjort noe med oppførselen til andre, og at dette er noe jeg må heve meg over. Hvorfor opplever ikke andre single damer jeg kjenner denne kvalme oppførselen? Hvorfor skal alle menn ta MEG? Kusina mi sa det og, stakkars deg, du opplever alltid at menn er så slemme med deg du. Samme sier venninner av meg. 

Anonymkode: a7fac...266

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du jeg har gått til psykolog i 15 år og er erklært frisk :) At menn er slemme mot meg får jeg derimot ikke gjort noe med, så derfor er jeg ganske frustrert over at menn ikke klarer å være mer dannet. Min psykolog sa at jeg ikke får gjort noe med oppførselen til andre, og at dette er noe jeg må heve meg over. Hvorfor opplever ikke andre single damer jeg kjenner denne kvalme oppførselen? Hvorfor skal alle menn ta MEG? Kusina mi sa det og, stakkars deg, du opplever alltid at menn er så slemme med deg du. Samme sier venninner av meg. 

Anonymkode: a7fac...266

Du suller og duller deg inn i en offerrolle. Friske mennesker oppfører seg ikke slik som du gjør. Det er ikke mennene som hater deg, du hater deg selv og har derfor fordømt deg selv til å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres oppriktig talt ut som om du trenger hjelp av noen profesjonelle... Ikke for å være slem, men hvem gråter i en uke over en dustete kommentar de fikk på en pub av fremmede? Du trenger noen å prate med, som kan sette deg på riktig kurs, en psykolog f.eks.

Jeg må si jeg er oppriktig overrasket over at du opplever alt dette til stadighet, det å tiltrekke deg så mange kommentarer om akkurat sivilstatusen din. Jeg har aldri hørt om noe lignende. Hvem bryr seg, liksom, om en person er singel eller samboer eller gift eller hva...? Det er iallefall noe jeg aldri har brydd meg med å kategorisere folk etter.

For å være ærlig syns jeg du skal begynne å være litt uærlig. Si til disse som spør og graver om ting de ikke har noe med, at du nettopp har gjort det slutt med en fyr etter et langvarig forhold på f.eks. 3-4 år, og at du nå nyter livet som single. Det burde få dem til å holde kjeft. Det burde i det minste få slutt på denne mobbingen du beskriver, som jeg ikke kan fatte at voksne mennesker driver med. For noen raringer du møter på!?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan få mann og barn akkurat når du vil. Spørsmålet er om du vil ha en mann du trives med.

De fleste menn som kommenterer din sivilsatand er klar over at du bare kan ta en tur til Tyrkia, så er du gift innen en uke om du vil. Men det viktigste er vel ikke at du er gift, men at du finner en mann du vil ha.

Det blir litt som å mobbe men milliardær fordi han ikke har kjøpt den nyeste mercedesen.

 

Anonymkode: 00bc1...3ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Minesveiper skrev:

Det der er ikke normal oppførsel ts. Hvor finner du alle disse mennene?

Det er jeg er klar over! Jeg er en ganske høflig person, kjent som blid og sosial. Det er folk på jobb som snakker sånn til meg, som ofte spør om jeg er misunnelig fordi de har familie og ikke jeg. Det er noget spesielt syns jeg da.. og nei jeg hater ikke menn om dere tror det. Har mange kompiser. 

Ellers er det menn på pub, konserter og generelt når jeg er ute at de snakker til meg og skal grave i min sivilstatus. Jeg syns sånne spørsmål er ubehagelige, fordi da vet jeg at jeg blir angrepet om jeg sier jeg er singel og ikke har barn. Opplever ALDRI at damer spør om sånt.

 

Anonymkode: a7fac...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ellers er det menn på pub, konserter og generelt når jeg er ute at de snakker til meg og skal grave i min sivilstatus. Jeg syns sånne spørsmål er ubehagelige, fordi da vet jeg at jeg blir angrepet om jeg sier jeg er singel og ikke har barn. Opplever ALDRI at damer spør om sånt.

 

Anonymkode: a7fac...266

Skulle jo tro at de fleste menn som spurte om sivilstatusen din på puber og konserter gjorde det som del av et forsøk på å sjekke deg opp og dermed oppførte seg enda bedre mot deg om de fant ut at du er singel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snerk1234

Hva noen tilfeldige gæmliser på bar har å si til deg skal ikke ha noen betydning i det lange løp. Skjønner at det er sårende der og da, men kvinn deg opp og kom deg videre.

Alle menn er slemme? Enten har du et utrolig selvmedlidende syn på alt eller så har du involvert deg med feil type menn. Uansett er det på tide å endre spillplan om du virkelig vil ha deg mannfolk. Mulig du trenger hjelp til det, som andre har nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snuppi skrev:

Du suller og duller deg inn i en offerrolle. Friske mennesker oppfører seg ikke slik som du gjør. Det er ikke mennene som hater deg, du hater deg selv og har derfor fordømt deg selv til å være singel.

Nå er du slem. Som jeg skrev gikk jeg til psykolog i 15 år, og har bearbeidet alt som måtte bearbeides. Jeg gikk også gjennom dette med hvordan menn behandler meg, og som jeg skrev over sa psykologen at jeg må heve meg over menn som oppfører seg sånn. Utfordringen ligger i å heve seg over det. Fordi jeg får ikke gjort noe med andres oppførsel. Det er ikke jeg som oppfører meg som et sprängd rövhål, det er jo de mennene som slenger dritt til meg. Skjønner ikke hvorfor du forsvarer sånn oppførsel? Hadde det vært en mann som skrev om at damer behandlet han sånn hadde du hatt medfølelse. Jeg sa til en mann fordi jeg ble så jævlig forbanna: "hva er problemet ditt egentlig? ble du sexuelt misbrukt som barn?" etter at han gjentatte ganger sa masse stygt til meg. Og da ble han enda sintere.. men mannfolk kan ta seg litt sammen og respektere oss damer som ikke vil svare på slike spørsmål om sivilstatus. 

Anonymkode: a7fac...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd at menn har vært slemme mot meg da jeg var singel...tvert i mot om jeg kan si det sånn.  de var veldig fornøyd med at jeg var singel, for da hadde de en sjangs :P

Anonymkode: c3e12...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt ts, selv om jeg har vært både gift og fått barn før jeg fylte 30. Mange er direkte ufine. Og det må du fortelle deg selv, minne deg på, at her er det desse som har et problem og ikke du.

Du virker veldig lei deg, jeg går utfra at du har hatt et ønske om barn og alt dette, og at det er viktig for deg. Derfor treffer det der det gjør mest vondt. Du må bare stenge av litt og huske at ikke alle menn er slik. Du sier du går til psyk? Kanskje du skulle byttet til en ny hvis det er en stund siden, nytt blod, nye innspill? Eller ta en pause og bare nyte hverdagen så godt du kan. 

 

Anonymkode: f4d8e...cad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...