Gå til innhold

Menn kaller meg taper fordi jeg er singel :( Hvorfor er menn så slemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anekdora skrev:

Hva noen tilfeldige gæmliser på bar har å si til deg skal ikke ha noen betydning i det lange løp. Skjønner at det er sårende der og da, men kvinn deg opp og kom deg videre.

Alle menn er slemme? Enten har du et utrolig selvmedlidende syn på alt eller så har du involvert deg med feil type menn. Uansett er det på tide å endre spillplan om du virkelig vil ha deg mannfolk. Mulig du trenger hjelp til det, som andre har nevnt.

Sier ikke at alle menn er slemme, men er fryktelig mange som er ute etter å ta meg.. Menn ler av meg og sier "haha du er så patetisk som er singel ass.. fatter ikke at du gidder å leve sånn. skammer du deg ikke?" Den kommentaren hørte jeg senest for noen uker siden. Jeg har som sagt ingen kontroll på hvordan ANDRE ønsker å oppføre seg. 

Anonymkode: a7fac...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det så mye rart at jeg har problemer med å tro på historiene.

Anonymkode: 35ce4...695

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du slem. Som jeg skrev gikk jeg til psykolog i 15 år, og har bearbeidet alt som måtte bearbeides. Jeg gikk også gjennom dette med hvordan menn behandler meg, og som jeg skrev over sa psykologen at jeg må heve meg over menn som oppfører seg sånn. Utfordringen ligger i å heve seg over det. Fordi jeg får ikke gjort noe med andres oppførsel. Det er ikke jeg som oppfører meg som et sprängd rövhål, det er jo de mennene som slenger dritt til meg. Skjønner ikke hvorfor du forsvarer sånn oppførsel? Hadde det vært en mann som skrev om at damer behandlet han sånn hadde du hatt medfølelse. Jeg sa til en mann fordi jeg ble så jævlig forbanna: "hva er problemet ditt egentlig? ble du sexuelt misbrukt som barn?" etter at han gjentatte ganger sa masse stygt til meg. Og da ble han enda sintere.. men mannfolk kan ta seg litt sammen og respektere oss damer som ikke vil svare på slike spørsmål om sivilstatus. 

Anonymkode: a7fac...266

Nei, jeg er realistisk og det har du godt av å høre! Du må se til å ta deg i sammen og slutte å sulle å deg inn i en offerrolle. Det er ikke akkurat sjarmerende. Om du hadde vært en mann ville jeg sagt akkurat det samme! Jeg ville bedt mannen om å relitetsorientere seg selv og ta seg i sammen og skaffe seg hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at alle menn er slemme, men er fryktelig mange som er ute etter å ta meg.. Menn ler av meg og sier "haha du er så patetisk som er singel ass.. fatter ikke at du gidder å leve sånn. skammer du deg ikke?" Den kommentaren hørte jeg senest for noen uker siden. Jeg har som sagt ingen kontroll på hvordan ANDRE ønsker å oppføre seg. 

Anonymkode: a7fac...266

Du er jo helt paranoid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Nei, jeg er realistisk og det har du godt av å høre! Du må se til å ta deg i sammen og slutte å sulle å deg inn i en offerrolle. Det er ikke akkurat sjarmerende. Om du hadde vært en mann ville jeg sagt akkurat det samme! Jeg ville bedt mannen om å relitetsorientere seg selv og ta seg i sammen og skaffe seg hjelp!

Men det er jo ikke JEG som trenger hjelp. Det virker som du syns det er ok at menn oppfører seg sånn? Jeg kan ikke kontrollere folk som ønsker å være drittsekker. Kan kun kontollere min egen. Jeg har lært å være høflig og ikke stille slike invaderende spørsmål. At du syns det er ok at menn oppfører seg sånn får du stå for :) Jeg syns ikke det er akseptabelt. 

Anonymkode: a7fac...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det så mye rart at jeg har problemer med å tro på historiene.

Anonymkode: 35ce4...695

Tro hva du vil, men det er fakta. Har vitner om du ikke tror meg. Menn har tydeligvis et hat mot single kvinner. 

Anonymkode: a7fac...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snerk1234
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at alle menn er slemme, men er fryktelig mange som er ute etter å ta meg.. Menn ler av meg og sier "haha du er så patetisk som er singel ass.. fatter ikke at du gidder å leve sånn. skammer du deg ikke?" Den kommentaren hørte jeg senest for noen uker siden. Jeg har som sagt ingen kontroll på hvordan ANDRE ønsker å oppføre seg. 

Anonymkode: a7fac...266

Og dette kommer fra godt etablerte og gifte menn eller dine medsingle? Det høres hinsides ut uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var engelskmenn, pensjonerte og bodde i London. Jeg kan ikke kontrollere følelsene mine, dessverre. Når min største drøm er å få mann og barn så gjør det vondt at det aldri vil skje. Og da kan folk spare seg for sånne kommentarer. Jeg ville aldri sagt til en mann som var gift "hva i hælvette ser kona di i deg?" Man sier bare ikke sånn til folk. Det er frekt. Merker at menn er perverst opptatt av min sivilstatus, skjønner ikke hvorfor.. de gjør jo bare narr av meg uansett. 

Anonymkode: a7fac...266

Det forundrer meg litt, fordi at om det er en ting britene virkelig er så er det høflige på overflaten. Og det gjelder spesielt den aldersgruppen du sier disse var.

Så du er aldeles sikker på at de ikke ordflørtet med dere og hadde et lurt smil mens de egentlig lurte på om dere to kunne flørtes litt med dere dere satt med hver deres G&T eller pint?

Hva var det de ordrett sa da? 

 

Anonymkode: 7a162...e3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg ikke noe på. For det første så er det sjeldent folk tør å være direkte ufine i virkeligheten. Klart det hender, og jeg kan finne på å tro engangshendelsen din, men det du skriver her og kommentarene dine? Det høres rett og slett ut som tolkning fra din side. at noen har gitt deg stygge blikk og du har tenkt at det har å gjøre med at du er singel, tror jeg er i ditt hode.

Anonymkode: 69a96...3b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du har valgt å være singel siden du trives best på den måten.

Du har jobb, bo sted, penger og frihet. Frihet til å gjøre som du vil, reise når du vil. Du slipper drama, du trenger ikke forhøre deg med en annen før du tar en avgjørelse om hvordan innredningen skal være. Vil du ha et mega tv med Wii danse spill i stua, så har du det. Vil du spise en grandiosa til middag etter følgt av sjokolade is til dessert i en uke dag, så gjør du det. Reiser på trening, går på kino, ut å spise med venner akkurat når det passer deg..

Å du og du jeg og garantert en haug med andre MISUNNER deg!

Så aldri gråt over livet du har valgt, gresset er ikke grønnere på den andre siden.  Nyt ditt liv og når noen kommenterer din sivilstand, så si det som det er. En mann er ikke lykken i livet. Du er din egen lykkes smed. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo ikke JEG som trenger hjelp. Det virker som du syns det er ok at menn oppfører seg sånn? Jeg kan ikke kontrollere folk som ønsker å være drittsekker. Kan kun kontollere min egen. Jeg har lært å være høflig og ikke stille slike invaderende spørsmål. At du syns det er ok at menn oppfører seg sånn får du stå for :) Jeg syns ikke det er akseptabelt. 

Anonymkode: a7fac...266

Jo, det er du som trenger hjelp! Hvor mange slike tråder skal du opprette her inne? Det sier seg selv at ikke alle menn hater deg! Det er noe som du innbiller deg i DITT hode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de er litt misunnelig siden du kunne få barn men valgte å kaste bort den muligheten? 

Det er jo litt dumt å ikke sikre seg en partner når man er yngre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bayla skrev:

Si at du har valgt å være singel siden du trives best på den måten.

Du har jobb, bo sted, penger og frihet. Frihet til å gjøre som du vil, reise når du vil. Du slipper drama, du trenger ikke forhøre deg med en annen før du tar en avgjørelse om hvordan innredningen skal være. Vil du ha et mega tv med Wii danse spill i stua, så har du det. Vil du spise en grandiosa til middag etter følgt av sjokolade is til dessert i en uke dag, så gjør du det. Reiser på trening, går på kino, ut å spise med venner akkurat når det passer deg..

Å du og du jeg og garantert en haug med andre MISUNNER deg!

Så aldri gråt over livet du har valgt, gresset er ikke grønnere på den andre siden.  Nyt ditt liv og når noen kommenterer din sivilstand, så si det som det er. En mann er ikke lykken i livet. Du er din egen lykkes smed. 

Pluss at hun er en kvinne og kan få sex når som helst.

Kan ikke forstå hvorfor ikke flere damer velger dette livet.

Anonymkode: 00bc1...3ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pluss at hun er en kvinne og kan få sex når som helst.

Kan ikke forstå hvorfor ikke flere damer velger dette livet.

Anonymkode: 00bc1...3ce

Fordi trangen etter å ha mann og barn er større.

Anonymkode: d9dc6...d00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig slemt og dumt av disse britene å snakke så nedlatende om deg og kusina di.

Der er mer bekymringsfullt at du blir så opptatt av hva noen tilfeldige fremmede sier. Du er voksen og lever det livet du har valgt. Vær voksen og ikke bry deg. De er uansett bare noen tapere som ikke har kommet seg lengre i livet enn ned på nærmeste pub.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å fatte hvorfor noen kommer med sånne kommentarer til akkurat deg. Jeg var singel i flere år, men fikk aldri sånne kommentarer, og jeg har aldri hørt om noen andre som har fått det heller. Hva slags samtaler er det egentlig du føler, og hva slags kroppsspråk har du? Misforstå meg rett; jeg mener ikke at det er greit å komme med slike kommentarer, jeg synes bare det virker så merkelig. Er dette kommentarer som kommer etter at du har avvist dem på en litt ufin måte eller noe sånt? Hvis ikke må du ha en slags ekstrem tiltrekningskraft på de verste drittsekkene der ute, for slik oppførsel er ikke normal. 

Jeg kjenner ingen menn som kommer med slike kommentarer ute på byen, og kan ikke forestille meg hvem som lirer av seg sånne ting til en kollega heller.

Uansett må du jobbe med psyken din, det er for all del unødvendig stygge kommentarer, men det nytter ikke å gå i kjelleren hver gang en eller annen sier noe stygt (spesielt ikke siden det skjer ofte). Gå til en psykolog og få hjelp til å bli litt tøffere.

Anonymkode: 139be...20f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært singel i seks år og var 30 år da jeg ble singel. Jeg er mye ute og reiser, mye på pub og generelt ute blant mennesker og har aldri opplevd en eneste sånn bemerkning. Ikke engang som et patetisk forsøk på sjekking. 

Du har et problem når du gråter i en uke på grunn av ukjente drittsekker som har glemt deg for en uke siden. De er ikke viktige for deg. De vet ingenting om ditt liv og burde ikke ha noen påvirkning på deg. Du trenger psykolog for å bli mer motstandsdyktig og tryggere på deg selv. De tråkket på en sår tå for deg, men du må fylle livet ditt med noe annet enn lengsel etter mann og barn sånn at du står stødigere der du faktisk er per i dag.

 

Anonymkode: ef8df...f11

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hele bunner ut i at du kanskje kan ha veldig lav selvfølelse når det kommer til menn, og at du derfor gir de muligheter til å erte deg. Og så tar du det i verste mening og det hele eskalerer. 

Ikke la de få lov til å rakke ned på deg. Stå i deg selv og vær sterk. Så skal du se disse mannfolka ser opp til deg isteden. 

Og disse britene vil jeg vel heller tro ertet deg. Ikke mobbet. 

Anonymkode: ca6dd...a55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å fatte hvorfor noen kommer med sånne kommentarer til akkurat deg. Jeg var singel i flere år, men fikk aldri sånne kommentarer, og jeg har aldri hørt om noen andre som har fått det heller. Hva slags samtaler er det egentlig du føler, og hva slags kroppsspråk har du? Misforstå meg rett; jeg mener ikke at det er greit å komme med slike kommentarer, jeg synes bare det virker så merkelig. Er dette kommentarer som kommer etter at du har avvist dem på en litt ufin måte eller noe sånt? Hvis ikke må du ha en slags ekstrem tiltrekningskraft på de verste drittsekkene der ute, for slik oppførsel er ikke normal. 

Jeg kjenner ingen menn som kommer med slike kommentarer ute på byen, og kan ikke forestille meg hvem som lirer av seg sånne ting til en kollega heller.

Uansett må du jobbe med psyken din, det er for all del unødvendig stygge kommentarer, men det nytter ikke å gå i kjelleren hver gang en eller annen sier noe stygt (spesielt ikke siden det skjer ofte). Gå til en psykolog og få hjelp til å bli litt tøffere.

Anonymkode: 139be...20f

Det er det venninnene mine sier og! Til og med på jobbfester kommer menn med slike kommentarer. Men det rådet noen kommer med ang å finne på en familie eller noe kan jeg jo begynne med :) "Jeg fikk 2 barn men jeg adopterte de bort fordi jeg liker ikke barn" eller noe. En annen kompis mener jeg blir utsatt for PUA-teknikker. Nå kan ikke jeg så mye om det, men greia går vel ut på å fornærme damene? Vil ikke si jeg har noe agressivt kroppsspråk eller noe. Drar ut med venner for å ta noen få drinks så er ikke sånn at jeg blir full og vulgær akkurat. 

Anonymkode: a7fac...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Kanskje de er litt misunnelig siden du kunne få barn men valgte å kaste bort den muligheten? 

Det er jo litt dumt å ikke sikre seg en partner når man er yngre da.

Ts er 34 år. Det er ikke for sent :)

Hev deg over dem, Ts! 

Anonymkode: 7786f...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...