Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Xena

Hercules

Mad About You

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, lillemy02 skrev:

❤️❤️ Noen som vet om det ligger noe ute på nettet om den serien?? Har lett men finner ikke

Sommerfugl var vel en skikkelig flopp.. Mistenker at de fleste bare vil gjemme den :)
Men kjenningsmelodien finner du her:

Skrevet
Den 20/05/2016 at 23.48, ♥Missy♥ skrev:

Husker mer enn jeg trodde, men kommer ikke på denne om den Sorte hesten Svarten elns.. Kanskje noen andre som vet. Det var veldig digg å sitte på pikerommet og se på tv utover kveldene:) Hadde jo en tjukkas av en Tv, veide sikkert 100 kg:fnise:

Black Beauty (Silkesvarten) tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet
Den 21/05/2016 at 14.13, Sirah skrev:

Shagma <3 Usikker på om det var seint 80 eller tidlig 90 men jeg var i allefall gammel nok til å huske den :P

Ble sendt på NRK i 1986 eller 1987 mener jeg. Består av 52 episoder og det er fysisk umulig å få tak i den på dvd. :sukk:

Den 21/05/2016 at 0.49, absinthia skrev:

Denne kan vel knapt kalles en serie, da den var bare 2-3 episoder. Er en glemt serie som jeg aldri glemmer

*snip* Comics

Miniserier tels også som serier!
Chronicles of Narnia som var nevnt lenger oppe her er jo en serie på fire miniserier, hvor en av "seriene" bare inneholdt to episoder hver. :)
Jeg husker for øvrig såvidt et par påskekrimmer som går under kategorien miniserie, som ble sendt tidlig nittitall. Husker bare noen få scener fra hver av dem og det er ikke i nærheten av nok til å finne ut hva de het. :/

Gjest Sirah
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Minya skrev:

Ble sendt på NRK i 1986 eller 1987 mener jeg. Består av 52 episoder og det er fysisk umulig å få tak i den på dvd. :sukk:

Miniserier tels også som serier!
Chronicles of Narnia som var nevnt lenger oppe her er jo en serie på fire miniserier, hvor en av "seriene" bare inneholdt to episoder hver. :)
Jeg husker for øvrig såvidt et par påskekrimmer som går under kategorien miniserie, som ble sendt tidlig nittitall. Husker bare noen få scener fra hver av dem og det er ikke i nærheten av nok til å finne ut hva de het. :/

Pappa fant den faktisk på DVD her for noen år tilbake og kjøpte den til meg :P 

EDIT:

Fant den på platekompaniet!

https://www.platekompaniet.no/dvd/shagma-reisen-til-jordens-indre-sesong-1/

https://www.platekompaniet.no/dvd/shagma-reisen-til-jordens-indre-sesong-2/

Endret av Sirah
Skrevet
3 minutter siden, Sirah skrev:

Pappa fant den faktisk på DVD her for noen år tilbake og kjøpte den til meg :P 

EDIT:

Fant den på platekompaniet!

https://www.platekompaniet.no/dvd/shagma-reisen-til-jordens-indre-sesong-1/

https://www.platekompaniet.no/dvd/shagma-reisen-til-jordens-indre-sesong-2/

Utgått vare. Denne varen er for tiden dessverre ute av produksjon. Fyll inn e-postadresse og klikk «overvåk» for å få e-post hvis varen blir tilgjengelig for bestilling.

Ergo; Fysisk umulig å få tak i på DVD. Jeg har prøvd i årevis. De få nettbutikkene som fortsatt har den liggende "inne" er utsolgt og får den sannsynligvis aldri inn igjen.
Gjest Sirah
Skrevet
34 minutter siden, Minya skrev:
Utgått vare. Denne varen er for tiden dessverre ute av produksjon. Fyll inn e-postadresse og klikk «overvåk» for å få e-post hvis varen blir tilgjengelig for bestilling.

Ergo; Fysisk umulig å få tak i på DVD. Jeg har prøvd i årevis. De få nettbutikkene som fortsatt har den liggende "inne" er utsolgt og får den sannsynligvis aldri inn igjen.

Jeg så det så klart etter jeg hadde postet 😔 Gikk inn igjen for tenkte det kunne være en fin julegave til pappa.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Sirah skrev:

Jeg så det så klart etter jeg hadde postet 😔 Gikk inn igjen for tenkte det kunne være en fin julegave til pappa.

Jeg hadde den på overvåking i fem år før jeg gav opp. Like jævlig ligger den der enda og mocker meg....

Gjest Sirah
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Minya skrev:

Jeg hadde den på overvåking i fem år før jeg gav opp. Like jævlig ligger den der enda og mocker meg....

Ser den finnes på Ebay men står ingenting om eventuell teksting. Du finner den på Amazon også.

Søk etter Les Mondes Engloutis :)

Endret av Sirah
Skrevet

det var en gang et menneske, og de andre det var en gang seriene var morsomme. og ungene mine elsker dem nå i dag :)

Skrevet
20 timer siden, Sirah skrev:

Ser den finnes på Ebay men står ingenting om eventuell teksting. Du finner den på Amazon også.

Søk etter Les Mondes Engloutis :)

Amazon, Ebay og alle de andre internasjonale sidene har ofte den bedritne dubba engelske versjonen hvor de til og med har byttet navn på et par av karakterene :haar: eller utekstet fransk versjon, og jeg er noe dårlig på fransk.. :P I norske nettbutikker hadde de i det minste den originale franske versjonen med norsk tekst.

20 timer siden, jupiter_c skrev:

det var en gang et menneske, og de andre det var en gang seriene var morsomme. og ungene mine elsker dem nå i dag :)

Jeg fikk hele den serien i box-set til bursdagen min for en del år tilbake :D Den var noe særere enn da jeg så den som barn, men fortsatt ganske bra laga.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om denne har blitt nevnt enda, men: 

Anonymkode: 6bb7f...135

• Liker 3
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 9ca0e...bb7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skippy og Flipper.

Anonymkode: c3a07...55e

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skippy og Flipper.

Anonymkode: c3a07...55e

Skippy er fra 1967...

Anonymkode: 358aa...5f2

Skrevet

Ikke såå lenge siden de slutta å sende dette på tv, men gjerne noen har glemt den alt?

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 67857...6b9

Gjest Tom/Loki
Skrevet

Saved by the bell.

Savannah.

3rd rock from the sun.

Fresh prince of bel-air.

Heartbreak high.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
19 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ikke såå lenge siden de slutta å sende dette på tv, men gjerne noen har glemt den alt?

Det der må være en av tidens dårligste tv serier om ikke den dårligste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...