Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Gjest Mattis
30 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Eerie, Indiana:

 

Ja!! Denne har jeg fundert på i mange år! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Baren, tror den het det, den aller  første reality serien som ble sendt på tv .

Serien gikk ut på at gjeng unge voksne bodde i og drev en  bar.Tror den serien bare gikk en gang.

Anonymkode: 8427c...82d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Minya skrev:

Nå kom jeg på "Vi på Barneavdelingen", britisk ungdomsåpe fra slutten av åttitallet/starten av nittitallet. Første episode handlet om en jente som snek seg ut for å dra på fest og så ble hun påkjørt og havnet i koma. Mesteparten av resten av serien handlet om de andre barna på barneavdelingen. Særlig var det ei litt rocka jente med anorexia som var i fokus.
Aner ikke hva den het på engelsk og jeg finner ikke youtube link på norsk..

Å ja, den husker jeg også :)

Spesielt en scene hvor hun holdt frem litt hud, og klagde over fettet. Så sa en av guttene til henne noe a la "det er ikke fett, det er huden din som hindrer de tørre beina dine i å ramle fra hverandre" eller noe i den duren. Fritt etter hukommelsen, så det kan hende den faktiske dialogen er milelangt unna. :P

Anonymkode: a0a27...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mattis skrev:

"My so called life" eller "Angela" som den het i Norge :)

Jeg har den på DVD. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murder One, NYPD Blue og Sheriffen (Picket Fences) var blant mine favoritter. Skjærgårdsdoktoren var også nydelig. Av de mer elendige seriene husker jeg Pacific Blue og Bot og Bedring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Baren, tror den het det, den aller  første reality serien som ble sendt på tv .

Serien gikk ut på at gjeng unge voksne bodde i og drev en  bar.Tror den serien bare gikk en gang.

Anonymkode: 8427c...82d

O

 

1 time siden, jupiter_c skrev:

pacific blue

 

Ja, denne også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker mer enn jeg trodde, men kommer ikke på denne om den Sorte hesten Svarten elns.. Kanskje noen andre som vet. Det var veldig digg å sitte på pikerommet og se på tv utover kveldene:) Hadde jo en tjukkas av en Tv, veide sikkert 100 kg:fnise:

Mange av seriene er fra andre tiår, men grunnen til at jeg nevner disse er fordi de ble sendt på 90-tallet.

Savner 90-tallet. Ting var så ukomplisert:D

 

 

Lassie: ( Egentlig fra 50-tallet) Men denne var så fiin :D

 

Sabrina The Teenage Witch:

 

Silk Stalkings:

 

 

 

Melrose Place: (Håper denne ikke har blitt nevnt før)

 

LA Law ( Lov og rett i L.A) : Denne likte jeg godt

 

Familiesagaen de syv søstre:

 

Life Goes On: (Obladioblada)

 

 

Sister Sister:

 

 

Heartbreak High:

 

Sweet Walley High:

 

Babylon 5: Denne synes jeg ikke var så bra.. hehe

 

Models Inc:

 

 

Catwalk:

 

REX : Denne likte jeg

 

 

Fragglene:

 

 

Det lille huset på prærien: ( Også fra 70- tallet, men ble sendt på 90) Denne var så koselig:)

 

Skippy: ( Sendt i reprise på 90-tallet)

 

Narnia:

 

Endret av ♥Missy♥
Feil i link
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fragglene er en 80 talls serie den ble laget mellom 1983 og 1987. Det er veldig mye 80 talls serier her

Anonymkode: db4f0...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nittitallet og tv-serier!! <3

Husker mange av disse! Mange fra barndom og ungdomstid! Og noen som begynte på nittitallet og gikk et stykke inn i neste tiår også.

Husker godt Chicago Hope, Angela, Punky, (må ha vært 80-tallet?), Ally McBeal, Judging Amy, Party of Five, Dawson's Creek, Akutten, Murder One, Nowhere Man, Millennium (var noe om en fyr som var litt sånn overnaturlig eller noe, eller hadde spesielle evner). Og Medium!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fragglene er en 80 talls serie den ble laget mellom 1983 og 1987. Det er veldig mye 80 talls serier her

Anonymkode: db4f0...0fe

 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fragglene er en 80 talls serie den ble laget mellom 1983 og 1987. Det er veldig mye 80 talls serier her

Anonymkode: db4f0...0fe

Den ble sendt på 90-tallet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Kong Louie skrev:

 

 

13 minutter siden, Kong Louie skrev:

 

 

13 minutter siden, Kong Louie skrev:

 

 

13 minutter siden, Kong Louie skrev:

 

 

13 minutter siden, Kong Louie skrev:

 

Denne er da langt fra glemt. De viser den fortsatt i reprise på tv3. Shit tror jeg kom borti noe. Hvordan har jeg klart å spamme slik?

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

 

Den ble sendt på 90-tallet også

Ja men det er ikke en 90 talls serie. En 90 talls serie er en serie som ble laget på 90 tallet. Fragglene er en 80 talls serie som ble sent på 90 tallet.

Monty Python and the flying circus ble sent på 90 tallet vil du kalle det en 90 talls serie ?

Anonymkode: db4f0...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men det er ikke en 90 talls serie. En 90 talls serie er en serie som ble laget på 90 tallet. Fragglene er en 80 talls serie som ble sent på 90 tallet.

Monty Python and the flying circus ble sent på 90 tallet vil du kalle det en 90 talls serie ?

Anonymkode: db4f0...0fe

Står ingenting i tråden om serier laget på 90-tallet. Handler jo mer om barndomsminner i HI. Serier som ble sendt på 90-tallet.

Sluntt å krangle så fælt;)

Anonymkode: 692a1...6d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, tuttavims skrev:

Likte veldig godt Hverdagsliv, Anne fra Bjørkely, Angela bla. Husker også Chigaco Hope, og Akutten- tidenes beste sykehusserie etter min mening. Også husker jeg to serier som gikk på TV 2, som jeg fulgte med på. Den ene var om noen nonner som drev en skole- tror den het noe som Guds kvinner. Den var australsk tror jeg. Den andre handlet om to søstre som startet et eget motehus i tjue-tallets England. Den het House of.....et eller annet jeg ikke husker. Noen som vet hva den het?

House of Elliot er det nok du tenker på. Jeg så faktisk igjen hele serien for et par år siden, husket ikke at den hadde en så irriterende slutt.

Jeg hadde en periode hvor jeg hadde dilla på Caroline in the City, som ble sendt på TV3. Så igjen en episode nå for moro skyld, og skjønner ikke helt hva jeg likte så godt :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...