Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 0bc1c...228

X-files er aldri glemt (jeg tenkte mer på de "glemte" seriene. Men; en av de beste seriene noensinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Early Edition (Morgenutgaven)

Anonymkode: e135c...0e0

Den var ganske bra. I 2007 kom det ut en serie som het Journeyman og jeg mistenker at den var sterkt inspirert av early edition. Dessverre overlevde den bare en sesong, tror det var pga. manusforfatterstreiken som var rundt den tiden

Anonymkode: 67ecf...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattis

Det var en serie fra England om noen ungdommer som startet en avis eller noe sånt. Jeg ser for meg skuespillerne men husker veldig lite av den, noen som husker serien? Jenta hadde briller og brunt litt krøllete hår tror jeg. I den ene episoden blir hun og en gutt stengt inne i et bankhvelv over helgen og de blir reddet ut i siste minutt før det er tomt for oksygen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Mattis skrev:

Husker dere denne da? 

 

Åå, livet går videre! Den var så fin!

For meg blir den ultimate glemte serien "Hverdagsliv":

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattis
1 minutt siden, Thorn skrev:

Åå, livet går videre! Den var så fin!

For meg blir den ultimate glemte serien "Hverdagsliv":

 

Hahaha! Definitivt! Den hadde jeg faktisk helt glemt. Ultrakjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mattis skrev:

Hahaha! Definitivt! Den hadde jeg faktisk helt glemt. Ultrakjedelig!

Haha, den gang syns jeg det var kjempespennende :fnise: Men tror ikke det hadde blitt helt det samme å se den om igjen nå, nei! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breaker High fra 1997.

En veldig ung Ryan Gosling..

Anonymkode: 3b414...ef1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Mattis skrev:

Det var en serie fra England om noen ungdommer som startet en avis eller noe sånt. Jeg ser for meg skuespillerne men husker veldig lite av den, noen som husker serien? Jenta hadde briller og brunt litt krøllete hår tror jeg. I den ene episoden blir hun og en gutt stengt inne i et bankhvelv over helgen og de blir reddet ut i siste minutt før det er tomt for oksygen.

Avisgjengen.
Husker ikke for mitt bare liv hva den het på engelsk, men jeg husker den ene episoden der han kjekkeste gutten var i et kjøpesenter eller noe sånt som datt sammen pga jordskjelv eller noe, så lå han under alt skrotet og ventet på redningsarbeiderne mens han snakket med en jente som dessverre ikke overlevde fordi hun lå helt begravd under masse betong og annet ræl.

Edit; Steike fant man den ikke likevel.
https://www.youtube.com/watch?v=aZZg_-yrZHI

Endret av Minya
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattis
2 minutter siden, Minya skrev:

Avisgjengen.
Husker ikke for mitt bare liv hva den het på engelsk, men jeg husker den ene episoden der han kjekkeste gutten var i et kjøpesenter eller noe sånt som datt sammen pga jordskjelv eller noe, så lå han under alt skrotet og ventet på redningsarbeiderne mens han snakket med en jente som dessverre ikke overlevde fordi hun lå helt begravd under masse betong og annet ræl.

:laugh: utrolig bra. Rart med hvordan visse ting fra tv fester seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattis
28 minutter siden, Thorn skrev:

Haha, den gang syns jeg det var kjempespennende :fnise: Men tror ikke det hadde blitt helt det samme å se den om igjen nå, nei! 

Skjedde kanskje litt lite for min del og at det var derfor jeg syntes det, men morsomt å bli minnet på den igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på "Vi på Barneavdelingen", britisk ungdomsåpe fra slutten av åttitallet/starten av nittitallet. Første episode handlet om en jente som snek seg ut for å dra på fest og så ble hun påkjørt og havnet i koma. Mesteparten av resten av serien handlet om de andre barna på barneavdelingen. Særlig var det ei litt rocka jente med anorexia som var i fokus.
Aner ikke hva den het på engelsk og jeg finner ikke youtube link på norsk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Minya skrev:

Nå kom jeg på "Vi på Barneavdelingen", britisk ungdomsåpe fra slutten av åttitallet/starten av nittitallet. Første episode handlet om en jente som snek seg ut for å dra på fest og så ble hun påkjørt og havnet i koma. Mesteparten av resten av serien handlet om de andre barna på barneavdelingen. Særlig var det ei litt rocka jente med anorexia som var i fokus.
Aner ikke hva den het på engelsk og jeg finner ikke youtube link på norsk..

Ja den husker jeg og, hun ble ctacha for å prøve å flashe ned en baguette i do og en gutt var alkoholiker?

Anonymkode: 64ba9...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja den husker jeg og, hun ble ctacha for å prøve å flashe ned en baguette i do og en gutt var alkoholiker?

Anonymkode: 64ba9...a0d

Rundt den tiden var den annen britisk tvserie hvor de bodde på barnehjem.

Anonymkode: 64ba9...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja den husker jeg og, hun ble ctacha for å prøve å flashe ned en baguette i do og en gutt var alkoholiker?

Anonymkode: 64ba9...a0d

Haha, ja, åh så dum jeg syntes hun var. Children's Ward, het den!

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Rundt den tiden var den annen britisk tvserie hvor de bodde på barnehjem.

Anonymkode: 64ba9...a0d

Jaa! Med ei jente som het Zoë (hengte meg opp i det navnet) som ble superforelska i en av de ansatte. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Minya skrev:

Haha, ja, åh så dum jeg syntes hun var. Children's Ward, het den!

Jaa! Med ei jente som het Zoë (hengte meg opp i det navnet) som ble superforelska i en av de ansatte. :fnise:

Ja! Husker du hva den siste serien het?

 

Anonymkode: 64ba9...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fox Mulder skrev:

Sommerfugl :) 

Fantastisk. Denne burde virkelig TV2 legge ut. Jeg husker spesielt godt siste episode og han som gnagde over ledningen på walkmanen sin og døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere den norske serien, tror den gikk på NRK. kanskje på midt i smørøyet, om hun jenta som ble funnet som hadde hukomelsetap? Og jeg tror hun hadde langt mørkt krøllete hår.

Anonymkode: 64ba9...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker dere den norske serien, tror den gikk på NRK. kanskje på midt i smørøyet, om hun jenta som ble funnet som hadde hukomelsetap? Og jeg tror hun hadde langt mørkt krøllete hår.

Anonymkode: 64ba9...a0d

Var det den som het Asylet?

Anonymkode: 67ecf...d13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...