Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, mange glemte perler her ja!

For min del var det spesielt en serie jeg bare MÅTTE følge med på, Sunset Beach :) 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker spesielt Sunset Beach, og My So Called Life (Angela)

Men husker også

 

Helene og gutta: ( Digga denne, men den var litt klein;) )

Baywatch:

 

Anne of Green Gables: (tv-serie, men også film)

Party Of Five

 

Clueless: (Favoritt)

 

Touch By An angel:

 

Stompa og Co: ( Denne ble sendt på 50-60- tallet, men også 90)

 

 

Beverly Hills 90210:

 

Borgen Skole: (En favoritt blant norske serier)

 

7th Heaven:

 

 

 

Full House: (fra 80-tallet, men ble sendt på 90 også)

 

Xena: Warrior Princess

 

Dawsons Creek: (Favoritt)

 

Step by Step:

 

Twin Peaks:

 

Bundy ( Married with Children) : (også 80-90- tallet)

 

Animaniacs:

 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Mattis skrev:

Du mener vel ikke "mysteriet med det levende lik"? Men det var en mann da. 

Var ikke den dansk/nordisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Minya skrev:

Avisgjengen.
Husker ikke for mitt bare liv hva den het på engelsk, men jeg husker den ene episoden der han kjekkeste gutten var i et kjøpesenter eller noe sånt som datt sammen pga jordskjelv eller noe, så lå han under alt skrotet og ventet på redningsarbeiderne mens han snakket med en jente som dessverre ikke overlevde fordi hun lå helt begravd under masse betong og annet ræl.

Edit; Steike fant man den ikke likevel.
https://www.youtube.com/watch?v=aZZg_-yrZHI

Åh, den episoden husker jeg og!

Fy så unge de er, forresten. Syntes de var så voksne og kule da jeg så dem sist :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Var ikke den dansk/nordisk?

Det var en av de nordisk samarbeids-seriene som var så populært på den tiden. Var med både svensker og dansker og nordmenn, og den ene gutten var finsk, om jeg ikke husker helt feil....?

Tilbrakte mange sene nattetimer med å være redd for at det levende liket stod ved fotenden av senga og kikket på meg... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg husker en ungdomsserie som gikk på NRK, men klarer ikke å finne ut hva den het!
Det var en gruppe ungdommer som var på en hytte, ved et vann - tror jeg. Det var noen greier med et forhekset sjal, eller noe i den duren. Husker så vidt en scene hvor den ene jenta gikk ut i vannet, med dette sjalet over seg. Husker at jeg var dritredd da jeg så på den serien. :fnise:

Noen andre som vet hvilken serie jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt Hverdagsliv, Anne fra Bjørkely, Angela bla. Husker også Chigaco Hope, og Akutten- tidenes beste sykehusserie etter min mening. Også husker jeg to serier som gikk på TV 2, som jeg fulgte med på. Den ene var om noen nonner som drev en skole- tror den het noe som Guds kvinner. Den var australsk tror jeg. Den andre handlet om to søstre som startet et eget motehus i tjue-tallets England. Den het House of.....et eller annet jeg ikke husker. Noen som vet hva den het?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, jupiter_c skrev:

legend of the hidden city

 

Åååå, denne! Har spurt så mange om de husker denne, men ingen gjør det, så jeg var nesten redd for at jeg har hallusinert hele serien! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anoia skrev:

Det var en av de nordisk samarbeids-seriene som var så populært på den tiden. Var med både svensker og dansker og nordmenn, og den ene gutten var finsk, om jeg ikke husker helt feil....?

Tilbrakte mange sene nattetimer med å være redd for at det levende liket stod ved fotenden av senga og kikket på meg... :overrasket:

SF står for Samurai Finland! Nei, Suomi Finland. (Sagt på dansk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tuttavims skrev:

Likte veldig godt Hverdagsliv, Anne fra Bjørkely, Angela bla. Husker også Chigaco Hope, og Akutten- tidenes beste sykehusserie etter min mening. Også husker jeg to serier som gikk på TV 2, som jeg fulgte med på. Den ene var om noen nonner som drev en skole- tror den het noe som Guds kvinner. Den var australsk tror jeg. Den andre handlet om to søstre som startet et eget motehus i tjue-tallets England. Den het House of.....et eller annet jeg ikke husker. Noen som vet hva den het?

Husker også at jeg fulgte med på Chicago hope og akutten. Husker også såvidt den nonne serien. Tror det en veldig fin serie, hvis jeg syns det samme nå i voksen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Husker også at jeg fulgte med på Chicago hope og akutten. Husker også såvidt den nonne serien. Tror det en veldig fin serie, hvis jeg syns det samme nå i voksen alder.

Brides of Christ heter den. Fra 1991.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anoia skrev:

Åh, den episoden husker jeg og!

Fy så unge de er, forresten. Syntes de var så voksne og kule da jeg så dem sist :P

Det er dessverre fordi vi har blitt så jævlig gamle i mellomtiden. :fnise:

1 time siden, NumberSix skrev:

Åååå, denne! Har spurt så mange om de husker denne, men ingen gjør det, så jeg var nesten redd for at jeg har hallusinert hele serien! 

Jeg husker egentlig ikke serien, men theme-sangen sitter hamret i minnet, så jeg har nok sett den. :P

 

1 time siden, Anoia skrev:

Det var en av de nordisk samarbeids-seriene som var så populært på den tiden. Var med både svensker og dansker og nordmenn, og den ene gutten var finsk, om jeg ikke husker helt feil....?

Tilbrakte mange sene nattetimer med å være redd for at det levende liket stod ved fotenden av senga og kikket på meg... :overrasket:

Hahahaha, du er ikke den eneste XD
Jeg så den serien på nytt relativt nylig. (hurra for piratkopiering og youtube) og den er enda mer bedriten og begredelig enn jeg husker. Men så var jeg ikke akkurat feinsmecker på serier og film way back when :fnise:
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...