Gå til innhold

Kvinner som ligger med menn på første date - billige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Er ikke mennene billige som puler på første date da?

Jo det kan de være, men det er jo en kjent sak at menn er mer desperate enn kvinner etter sex. Kvinner er jo de som skal bli jaktet på og som på en måte er byttet. Jeg tror menn tenker slik. Jo lettere de får henne jo mindre interessert er de i er seriøst forhold med henne. Menn liker å jakte og ikke få det for lett. Det er isåfall noe jeg har lest hvis man vil ha er seriøst forhold. 

Anonymkode: 3b591...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, O.G. skrev:

Er ikke mennene billige som puler på første date da?

Nei, de er visst bare nødt til å følge sine drifter. De kan ikke for hvordan de er skrudd sammen, stakkar....

Anonymkode: c8c06...fd0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det kan de være, men det er jo en kjent sak at menn er mer desperate enn kvinner etter sex. Kvinner er jo de som skal bli jaktet på og som på en måte er byttet. Jeg tror menn tenker slik. Jo lettere de får henne jo mindre interessert er de i er seriøst forhold med henne. Menn liker å jakte og ikke få det for lett. Det er isåfall noe jeg har lest hvis man vil ha er seriøst forhold. 

Anonymkode: 3b591...540

Ja, ja, men hvem sier at de damerne som puler en fyr på første date er så himla interesserte i forhold med dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de er visst bare nødt til å følge sine drifter. De kan ikke for hvordan de er skrudd sammen, stakkar....

Anonymkode: c8c06...fd0

Tja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Vevila skrev:

Det trenger vel ikke være slik at man er slik at man ligger med menn på første date eller ikke. Jeg for min del kan ligge med en mann på første date om jeg finner ham attraktiv, men ikke ser noe videre potensiale i. Ellers pleier jeg å vente. :)

Denne strategien er åpenbart ikke så uvanlig, dette svaret har vært en gjenganger i tråder her på KG i årevis. Det tragiske er jo at strategien bygger på en gedigen misforståelse av menn og hva menn setter pris på. Menn som vil avskrive deg som kjærestemateriale om du går til sengs første kveld er jo opptatt av at du generelt er vanskelig å få til sengs, du vil jo ikke være mer aktuell for disse om de får vite at du har pleid å ha sex med menn du har lyst på første kveld, men har valgt å vente og se det an med akkurat ham.

Menn som lider av hore-madonna-tankegangen setter pris på at kvinnen venter med å gå til sengs med ham fordi han tror det betyr at hun venter med å gå til sengs med alle og det er dette siste han verdsetter, det er svært få menn med hore-madonna-tankegang som ønsker at dama skal være lett å få til sengs for andre, men nølende overfor akkurat ham. :P

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kanskje de er redd for at sjansen ikke by seg igjen og derfor gjør det på første date? Jeg tenker at det normale er vel å vente litt. Isåfall var det slik før i tiden. Mulig tiden har forandret seg og derfor økning i antall voldtekter. Selv ville jeg aldri følt meg trygg med en fremmed mann i stua. 

Anonymkode: 3b591...540

Før i tiden? Hvor lenge siden er det, tenker du?

Anonymkode: 8d3c0...285

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største feilen de fleste kvinner her i tråden gjør, er å anta at kvinnelig seksualitet er like mye verd som mannlig når det kommer til samleie.

Fakta er at kvinner er mer verdt, de har færre muligheter for å reprodusere seg, i og med at de har begrenset med egg, mens menn har ubegrenset med sæd. Kvinner er opp igjennom historien vært den som sitter med mer risiko ved samleie. Det er hun som risikerte å dø om hun ble gravid ved verste tilfelle. En sivilisasjon har også større konsekvens av å miste 80% av kvinnene sine, enn å miste 80% av mennene.

Faktisk er det slik at det er menn som er billige, mens det er kvinner som er de verdifulle - hvis vi ser på reproduksjon. Derfor blir kvinner sett på som billige, om de gir fra seg det som egentlig er mer verdt, ukritisk ved første date.

Nå sier jeg ikke at menn tenker på alt det der jeg nettopp skrev, og at kvinner tenker også på at "shit, jeg har færre egg, la meg holde igjen". Men en kvinne som gir det for lett fra seg, vil vekke en liten rar tanke i hodet hans. Menn jakter kvinner, hvis kvinnen lar seg felle så ukritisk, hvordan er denne kvinnen egentlig verdifull? Hun er villig til å risiker så mye, uten egentlig å vite at tryggheten for henne er på plass.

Så har man de som tror at kvinner som har sex på første date, gjerne har sex med andre menn også på første date. Det er uansett hva dere mener en turnoff for menn. Heh, til og med kvinner syns at menn som har hatt ukritisk sex på første date er turnoff.

Hvis dere har lest på KG, så dukker det ofte opp tråder der en kvinne/mann blir oppgitt. Vedkomne har funnet ut at partneren hadde endel sexpartnere, og begynner å tvile. Om en kvinne har sex på første date, så tror man også at hun har hatt mye sex ellers. Man vurderer ikke slike personer liek seriøst som partner, sett i verdi.

Men for å påpeke: det er jo andre ting enn sex som avgjør om en kvinne er like attraktiv som langtidspartner, men en kvinne som gir lettere fra seg sin innebygde verdi, blir jo naturligvis ikke tatt like seriøst.

Anonymkode: 9a859...280

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuckold skrev:

Denne strategien er åpenbart ikke så uvanlig, dette svaret har vært en gjenganger i tråder her på KG i årevis. Det tragiske er jo at strategien bygger på en gedigen misforståelse av menn og hva menn setter pris på. Menn som vil avskrive deg som kjærestemateriale om du går til sengs første kveld er jo opptatt av at du generelt er vanskelig å få til sengs, du vil jo ikke være mer aktuell for disse om de får vite at du har pleid å ha sex med menn du har lyst på første kveld, men har valgt å vente og se det an med akkurat ham.

Menn som lider av hore-madonna-tankegangen setter pris på at kvinnen venter med å gå til sengs med ham fordi han tror det betyr at hun venter med å gå til sengs med alle og det er dette siste han verdsetter, det er svært få menn med hore-madonna-tankegang som ønsker at dama skal være lett å få til sengs for andre, men nølende overfor akkurat ham. :P

 

Men de mennene med Hore/Madonna tankesettet vil vi jo uansett prøve å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like billig som menn som ligger med kvinner på første date. Kvinner og menn er likestilt seksuelt. 

Anonymkode: 27ca1...9ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har sex første gangen syns jeg er billige, uansett kjønn.

Unntatt når jeg er ute på sjekker'n, da er det helt topp og heller et utrykk for frihet og evne til å leve i nuet.

Ja, det er dobbeltmoral, men det gjør livet så mye enklere å leve.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stan skrev:

Alle som har sex første gangen syns jeg er billige, uansett kjønn.

Unntatt når jeg er ute på sjekker'n, da er det helt topp og heller et utrykk for frihet og evne til å leve i nuet.

Ja, det er dobbeltmoral, men det gjør livet så mye enklere å leve.

Så du er ikke billig du da når du er ute på sjekkeren og nyter livet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, O.G. skrev:

Ja, ja, men hvem sier at de damerne som puler en fyr på første date er så himla interesserte i forhold med dem? 

Det kan hende de ikke er, men ut fra hva jeg har lest på nettet så har kvinner lettere for å få følelser for menn de ligger med. Dette har med deres biologi å gjøre. Dette trenger ikke gjelde alle kvinner. 

Anonymkode: 3b591...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende de ikke er, men ut fra hva jeg har lest på nettet så har kvinner lettere for å få følelser for menn de ligger med. Dette har med deres biologi å gjøre. Dette trenger ikke gjelde alle kvinner. 

Anonymkode: 3b591...540

Kanskje du skal slutte å lese for mye om kvinner, men heller komme deg ut i det virkelige liv og prøve å oppleve oss som vi virkelig er i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Kanskje du skal slutte å lese for mye om kvinner, men heller komme deg ut i det virkelige liv og prøve å oppleve oss som vi virkelig er i stedet...

Oppleve norske kvinner som gjør alt for å gå imot sin natur? Tja, selv om de prøver å sosialt presse seg i en retning, betyr ikke nødvendigvis at det gjør det mer rett.

Anonymkode: 9a859...280

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Men de mennene med Hore/Madonna tankesettet vil vi jo uansett prøve å unngå.

Det ville jeg jo egentlig tro, men det virker likevel som at mange kvinner legger seg i selen for å kapre nettopp slike menn. Ønsker man å unngå slike menn er det ikke noe sjakktrekk å spille dydig når det er noen du ønsker som kjæreste. Jeg tror grunnen til at det spres en myte om at det lønner seg å vente med sex er at mange kvinner ikke forstår forskjellen på sexrelasjonsmarkedet og partnermarkedet. På sexrelasjonsmarkedet har kvinnen overtaket fordi mannen er ivrigere og kvinner derfor kan velge og vrake i de 20 % mest populære av hannkjønn. På partnermarkedet er forholdet mellom kjønnene ganske jevnt, her har ikke kvinnen det samme overtak.

På datingarenaer, som ofte også funker som rene sjekkearenaer der man ordner seg sexdates, vil kvinnen oppleve en popularitet som langt overgår hennes reelle popularitet som potensiell kjæreste, dette gjør at mange kvinner blir frustrerte og klager: Menn er bare ute etter én ting. Men det er de ikke, det er bare det at kvinnene foretrekker å date menn de kan date for en uforpliktende sexdate, menn de i realiteten ikke har sjans på for noe mer, mens mennene de har sjans på dermed kanskje aldri slipper til. Fordi det alltid er andre enda kjekkere menn som kan tenke seg å bruke henne for en one night stand. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Oppleve norske kvinner som gjør alt for å gå imot sin natur? Tja, selv om de prøver å sosialt presse seg i en retning, betyr ikke nødvendigvis at det gjør det mer rett.

Anonymkode: 9a859...280

Hva prøver du egentlig å si med dette innlegget? At det er naturstridig for en kvinne å ikke bli forelsket etter sex? At det strider imot kvinners natur å ha sex på første date? 

Hvor på nettet har du lest dette? I et utdrag fra en bok som ble skrevet rundt 1890?

Anonymkode: 861bf...008

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila
13 minutter siden, Cuckold skrev:

Denne strategien er åpenbart ikke så uvanlig, dette svaret har vært en gjenganger i tråder her på KG i årevis. Det tragiske er jo at strategien bygger på en gedigen misforståelse av menn og hva menn setter pris på. Menn som vil avskrive deg som kjærestemateriale om du går til sengs første kveld er jo opptatt av at du generelt er vanskelig å få til sengs, du vil jo ikke være mer aktuell for disse om de får vite at du har pleid å ha sex med menn du har lyst på første kveld, men har valgt å vente og se det an med akkurat ham.

Menn som lider av hore-madonna-tankegangen setter pris på at kvinnen venter med å gå til sengs med ham fordi han tror det betyr at hun venter med å gå til sengs med alle og det er dette siste han verdsetter, det er svært få menn med hore-madonna-tankegang som ønsker at dama skal være lett å få til sengs for andre, men nølende overfor akkurat ham. :P

 

Jeg har aldri opplevd å bli dumpet etter sex så det ligger ikke der. Derimot kan jeg bli litt "lei" om jeg går for fort fram, men ser jeg lite potensiale har jeg jo ingenting å tape. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man ikke puler på første date, hvordan skal man da vite om det er greit å falle for mannen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vevila skrev:

Jeg har aldri opplevd å bli dumpet etter sex så det ligger ikke der. Derimot kan jeg bli litt "lei" om jeg går for fort fram, men ser jeg lite potensiale har jeg jo ingenting å tape. :fnise:

Problemet er altså at menn - enten de lider av hore-madonna-tankegangen eller ikke - ofte ser det å få «snøret i bånn» som et kompliment og en bekreftelse, mens det å måtte vente vil oppfattes som mangel på det samme. Jeg vet det er kvinner som har vanskelig for å forstå dette. Husker Waco (brukeren, er han fremd eles her?) kom med en lignelse som svar til kvinner som mente menn burde føle seg beæret av å være den som må vente mens hun pleier å ha sex første kveld med menn hun har lyst på: Hva om jeg ba deg hjem på middag og serverte en rett med ferdig pose-béarnaisesaus, mens jeg sa: «Med andre jenter pleier jeg å lage béarnaisesaus fra bunnen, men med deg vil jeg vente og se det litt an, jeg skal lage béarnaisesaus fra bunn med deg etter hvert hvis vi blir et par.» Ville du føle deg beæret?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...