Gå til innhold

Kvinner som ligger med menn på første date - billige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere menn om det? Synes dere de er billige og hva tenker dere om dem? Tenker dere at de må være desperate som tar en slik risiko for det er det jo ofte for kvinner og ikke for menn. De kan jo bli voldtatt. 

Anonymkode: 3b591...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal kvinner bli slut shamed fordi de kan bli voldtatt også nå? 

Anonymkode: b1651...1e3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal kvinner bli slut shamed fordi de kan bli voldtatt også nå? 

Anonymkode: b1651...1e3

Det mente jeg ikke, men de tar jo en større risiko enn menn og jeg tenker at de fleste kvinner ønsker vel å bli kjent med mannen først? 

Anonymkode: 3b591...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere menn om det? Synes dere de er billige og hva tenker dere om dem? Tenker dere at de må være desperate som tar en slik risiko for det er det jo ofte for kvinner og ikke for menn. De kan jo bli voldtatt. 

Anonymkode: 3b591...540

Tenker ikke noe spesielt. Mannfolka er like billige og man kan bli overkjørt av en bil når man krysser gata.

Anonymkode: c0fbf...a84

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svært lite til overs for folk som dømmer ande på grunn av hvilket sexliv de velger å ha! 

Anonymkode: c8c06...fd0

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det mente jeg ikke, men de tar jo en større risiko enn menn og jeg tenker at de fleste kvinner ønsker vel å bli kjent med mannen først? 

Anonymkode: 3b591...540

Men billige og desperate???? Hvorfor skulle de være det...og hva med mannen?

Anonymkode: 8d3c0...285

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skal man virkelig bli sett mer ned på fordi man tar en større risiko ved sex enn en mann? Wtf?!?

Nei vet du hva. Om en kvinne vil ligge med en mann på første date så får hun da kjøre på så lenge han også ønsker det. I verste fall så gjør det de begge like billige, men personlig så bryr jeg meg egentlig ikke. Selv gjør jeg det ikke fordi jeg får følelser av sex, men alle er ikke slik og da kan de jo bare kose seg :) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det mente jeg ikke, men de tar jo en større risiko enn menn og jeg tenker at de fleste kvinner ønsker vel å bli kjent med mannen først? 

Anonymkode: 3b591...540

Men du skriver at damer er desperate og billige fordi de "tar en slik risiko". 

Anonymkode: b1651...1e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Det trenger vel ikke være slik at man er slik at man ligger med menn på første date eller ikke. Jeg for min del kan ligge med en mann på første date om jeg finner ham attraktiv, men ikke ser noe videre potensiale i. Ellers pleier jeg å vente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempedigg jeg. Vitner om kvinner som bestemmer over egen kropp og ikke lar seg påvirke av moralistene på KG og ellers her til lands. Vil hun knulle, så knuller hun, hvis ikke, lar hun være. Det kalles for å være selvstendig og trygg på seg selv.

Anonymkode: e69c8...c97

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men billige og desperate???? Hvorfor skulle de være det...og hva med mannen?

Anonymkode: 8d3c0...285

Det gis råd til kvinner som nettdater om å ikke møte menn alene på første date. Etter at tinder kom har antall voldtekter økt mye. Dette var en sak på nyhetene og noen unge jenter ble spurt hva de syntes, og de svarte at de tok sine forholdsregler og ønsket å bli kjent med mannen først før de var med han på tomannshånd. Jeg mener ikke å dømme, men ønsker å vite hva menn tenker om dem. Hvis en dame vil ha er seriøst forhold bør hun kanskje holde litt igjen? Det er isåfall råd jeg har lest fra menn her. 

Anonymkode: 3b591...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gis råd til kvinner som nettdater om å ikke møte menn alene på første date. Etter at tinder kom har antall voldtekter økt mye. Dette var en sak på nyhetene og noen unge jenter ble spurt hva de syntes, og de svarte at de tok sine forholdsregler og ønsket å bli kjent med mannen først før de var med han på tomannshånd. Jeg mener ikke å dømme, men ønsker å vite hva menn tenker om dem. Hvis en dame vil ha er seriøst forhold bør hun kanskje holde litt igjen? Det er isåfall råd jeg har lest fra menn her. 

Anonymkode: 3b591...540

Jeg lå med mannen første kvelden etter at vi møttes. (Det ble ikke kalt date den gangen.)

Vi har hatt sølvbryllup og har voksne barn og tre barnebarn nå. :)

Anonymkode: 8d3c0...285

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du skriver at damer er desperate og billige fordi de "tar en slik risiko". 

Anonymkode: b1651...1e3

Ja kanskje de er redd for at sjansen ikke by seg igjen og derfor gjør det på første date? Jeg tenker at det normale er vel å vente litt. Isåfall var det slik før i tiden. Mulig tiden har forandret seg og derfor økning i antall voldtekter. Selv ville jeg aldri følt meg trygg med en fremmed mann i stua. 

Anonymkode: 3b591...540

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere menn om det? Synes dere de er billige og hva tenker dere om dem? Tenker dere at de må være desperate som tar en slik risiko for det er det jo ofte for kvinner og ikke for menn. De kan jo bli voldtatt. 

Anonymkode: 3b591...540

Er ikke mennene billige som puler på første date da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kanskje de er redd for at sjansen ikke by seg igjen og derfor gjør det på første date? Jeg tenker at det normale er vel å vente litt. Isåfall var det slik før i tiden. Mulig tiden har forandret seg og derfor økning i antall voldtekter. Selv ville jeg aldri følt meg trygg med en fremmed mann i stua. 

Anonymkode: 3b591...540

:klaske:

 

Anonymkode: f032e...2e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sex på første date inntreffer, er nok kvinnen akkurat like billig som mannen er i den situasjonen.

Om man velger å ha sex eller ikke, er vel deres valg. 

 

Enkelt og greit;

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ikke hatt noe imot det. Men forventer det ikke. Jeg som mann ville vært mer konservativ i begynnelsen.

Anonymkode: 57b59...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi har vist ikke kommet lengere nei. Og folk lurer på hvorfor damer kjenner seg uggen dagen etter ONS.

 

Mannen er i så fall minst like billig han. Takes two to tango!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man snur om på overskriften så blir det "menn som ligger med kvinnen på første date - billige?" hva blir svaret da? 

Nemlig. Det var det jeg trodde. Menn er ikke billige om de "tar for seg" og har sex om muligheten byr seg, da er ikke kvinner det heller. Denne forestillingen om at kvinnen skal være tilbakeholden og "spare seg" til rett anledning er rett og slett gammeldags. 

Skal begge kjønn være forsiktige med å ha sex med et menneske de knapt kjenner? Tja, det kommer an på situasjonen, men om begge har uttalt lyst, anledningen byr seg og begge er edru nok til å vite hva de gjør som hvorfor ikke? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...