Gå til innhold

Mannen min lukter "fitte" når han kommer hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.3.2018 den 7.02, AnonymBruker skrev:

Høres ut som vi kjenner samme fyren, om ikke er det i grunn enda tristere, for da er det flere som gjør slikt... 

Heldigvis fikk damen sin hevn, for hun ble sammen med bestekompisen hans - som behandler henne eksemplarisk! 

Anonymkode: 5ff1d...e17

Haha, tror nok det er et sammentreff. Hun ble faktisk sammen med kompisen hans, men det varte ikke så lenge før det var over. Hun er nå gift og har barn med en annen, og han er fortsatt samme forferdelige mennesket.

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En liten PSA jenter - om du har en fitte som lukter reker eller ostepop - for gods sake- VASK DEG GODT HVER JÆVLIG DAG!  giphy.gif

Anonymkode: 01b5d...04f

Du vet, for iherdig vask kan skape ubalanse i den naturlige bakteriefloraen i underlivet. Det kan gi sopp, som er udigg men luktfrie, eller bakteriell vaginose som virkelig oser fiskelukt. Vask hver dag med rent vann, men "VASK DEG GODT HVER JÆVLIG DAG" virker noe voldsomt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Gravity skrev:

Ja, det lurer jeg også ofte på :skratte: 

Har jeg ikke sett at tråden er fra 2016.... så dumm jeg er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, #Hannkatt# said:

Har jeg ikke sett at tråden er fra 2016.... så dumm jeg er....

Neida, det er jo fort gjort, jeg sjekker iallefall ikke hvor gamle tråder er når de ligger øverst. Det morsomme er hvordan den som trakk tråden opp igjen, fant frem til den :). Noen googler vel "mannen min lukter fitte når han kommer hjem" og så kommer denne opp :ler:. Når jeg ser gamle tråder som kommer opp her på KG, så sitter jeg alltid og lurer på hva de har googlet, de som fisket den frem igjen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gravity skrev:

Neida, det er jo fort gjort, jeg sjekker iallefall ikke hvor gamle tråder er når de ligger øverst. Det morsomme er hvordan den som trakk tråden opp igjen, fant frem til den :). Noen googler vel "mannen min lukter fitte når han kommer hjem" og så kommer denne opp :ler:. Når jeg ser gamle tråder som kommer opp her på KG, så sitter jeg alltid og lurer på hva de har googlet, de som fisket den frem igjen :fnise:

Det er moro :fnise:

Det skjer kanskje oftere at mannen lukter fitte når han kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er ekstra glad i reke og smugspiser det?:fnise:
Jeg vet jeg er veldig glad i sjokolade og smugspiser det litt nå og da.

Anonymkode: 0bd64...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

hei jæg heter henry åg eg stjæler ike

Endret av sohrab har fitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er din egen lukt du kjenner?

Anonymkode: 83f04...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2016 den 12.08, AnonymBruker skrev:

Fikk slettet innlegget men skriver som anonym istedenfor:)

Men kanskje noen kan hjelpe meg som har opplevd det samme og som har fersket typen sin i å være utro.

har skjedd flere ganger at samboeren min har kommet hjem å har kysset meg, så har det luktet rett og slett fitte av kjeften hans (noen jenter kan ha en ganske så sterk lukt nedentil) så det er vel ikke umulig?

Mistenker sterkt at han er utro, han er typen som kunne ha vært det, siden han har vært det før med eksen sin vet jeg.  Så har det luktet også av pikken hans når jeg skulle "go down on him", og det var hvertfall ikke fra meg siden jeg hadde mensen da og ikke kunne ha sex den uken. 

Er det noen her som har opplevd det samme og som faktisk har funnet ut at det stemmer, at mannen deres har vært utro.  Jeg nekter å bli holdt for narr og det å være nummer to for min egen mann. 

Anonymkode: 9d70a...e05

Kan jo også hende at han har streptokokker i halsen siden han lukter så rart/dårlig ånde. Eller har en kjønnssykdom i underlivet? Er jo ikke bare jenter som plages av kjønnssykdommer..

Anonymkode: d0721...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2016 den 12.08, AnonymBruker skrev:

Fikk slettet innlegget men skriver som anonym istedenfor:)

Men kanskje noen kan hjelpe meg som har opplevd det samme og som har fersket typen sin i å være utro.

har skjedd flere ganger at samboeren min har kommet hjem å har kysset meg, så har det luktet rett og slett fitte av kjeften hans (noen jenter kan ha en ganske så sterk lukt nedentil) så det er vel ikke umulig?

Mistenker sterkt at han er utro, han er typen som kunne ha vært det, siden han har vært det før med eksen sin vet jeg.  Så har det luktet også av pikken hans når jeg skulle "go down on him", og det var hvertfall ikke fra meg siden jeg hadde mensen da og ikke kunne ha sex den uken. 

Er det noen her som har opplevd det samme og som faktisk har funnet ut at det stemmer, at mannen deres har vært utro.  Jeg nekter å bli holdt for narr og det å være nummer to for min egen mann. 

Anonymkode: 9d70a...e05

Sikker på at han ikke bare har spist reker da?🤔

Anonymkode: 9fed7...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2018 den 7.02, AnonymBruker skrev:

Høres ut som vi kjenner samme fyren, om ikke er det i grunn enda tristere, for da er det flere som gjør slikt... 

Heldigvis fikk damen sin hevn, for hun ble sammen med bestekompisen hans - som behandler henne eksemplarisk! 

Anonymkode: 5ff1d...e17

Søppel alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2016 den 12.08, AnonymBruker skrev:

 

Mistenker sterkt at han er utro, han er typen som kunne ha vært det, siden han har vært det før med eksen sin vet jeg

Anonymkode: 9d70a...e05

Dette er faktisk det mest sjokkerende i innlegget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2016 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Ostepop lukter fitte.

Hmm, en fitte bør ikke lukte som ostepop med mindre om den ikke er blitt vasket i ukevis. Den skal heller lukte som nyskrelte reker.

Endret av matrobot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gir litt ekstra tenning å gå rett fra en dame til den neste uten å vaske seg. Legg merke til om han stikker tungen litt ekstra langt inn når dere kysser når han har fittesmak. Da kan det tyde på at han kommer rett fra en annen ;)

Anonymkode: 78ee8...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gir litt ekstra tenning å gå rett fra en dame til den neste uten å vaske seg. Legg merke til om han stikker tungen litt ekstra langt inn når dere kysser når han har fittesmak. Da kan det tyde på at han kommer rett fra en annen ;)

Anonymkode: 78ee8...c38

Hvorfor?

Anonymkode: 2a911...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...