Gå til innhold

Mannen min lukter "fitte" når han kommer hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk slettet innlegget men skriver som anonym istedenfor:)

Men kanskje noen kan hjelpe meg som har opplevd det samme og som har fersket typen sin i å være utro.

har skjedd flere ganger at samboeren min har kommet hjem å har kysset meg, så har det luktet rett og slett fitte av kjeften hans (noen jenter kan ha en ganske så sterk lukt nedentil) så det er vel ikke umulig?

Mistenker sterkt at han er utro, han er typen som kunne ha vært det, siden han har vært det før med eksen sin vet jeg.  Så har det luktet også av pikken hans når jeg skulle "go down on him", og det var hvertfall ikke fra meg siden jeg hadde mensen da og ikke kunne ha sex den uken. 

Er det noen her som har opplevd det samme og som faktisk har funnet ut at det stemmer, at mannen deres har vært utro.  Jeg nekter å bli holdt for narr og det å være nummer to for min egen mann. 

Anonymkode: 9d70a...e05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukter det fitte, så har han antakeligvis vært borti fitte. Er det noe mer å spekulere i? 

Anonymkode: 6016a...46c

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg ville tatt en sånn "haha, ikke for være slem, det var bare så rart men det lukter fitte av deg nå", se reaksjonen, den vil nok si mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rainstorm skrev:

Jeg ville tatt en sånn "haha, ikke for være slem, det var bare så rart men det lukter fitte av deg nå", se reaksjonen, den vil nok si mye.

Hehe, ja, hadde likt å sett trynet hans da 👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, rockybalboa skrev:

Er dett virkelig noen som knuller ei annen dame og drar hjem til samboer og lar henne suge seg, uten å vaske seg i mellomtida?

Toppen av frekkhet og rimelig ekkelt gjort. (I tillegg til utroskapen).

 

Jepp. En bekjent av meg gjorde det med kjæresten sin. Hadde sex med ei dame på byen, gikk hjem til kjæresten på morgenkvisten og fikk en blowjob. Han skrøt av det i ettertid. Ekkel type. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men seriøst, hvordan hadde dere konfrontert samboeren hvis han hadde kommet hjem å luktet fitte av leppene hans?? ( hmm,. Hva har han gjort tro) 

Anonymkode: 9d70a...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ha spist reker?

Hahaha....! Lukter det som fitte, så er det fitte! Stå opp for deg selv jente, hva skal du med en fyr som allerede har vært utro, og som kommer hjem til stadighet og lukter annenkvinnes fitte!

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg ville tatt en sånn "haha, ikke for være slem, det var bare så rart men det lukter fitte av deg nå", se reaksjonen, den vil nok si mye.

Eller den her: Korledes kan det ha sæg at det stinker fett av deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mrs.Under skrev:

Kan han ha spist reker?

Hahaha....! Lukter det som fitte, så er det fitte! Stå opp for deg selv jente, hva skal du med en fyr som allerede har vært utro, og som kommer hjem til stadighet og lukter annenkvinnes fitte!

 

Hehe, tror ikke han har vært å spist reker på treninga :/ eller spist reker med kuken.  Man har jo instinkter og burde stole på magefølelsen sin, men man har jo ikke  lyst til å miste en man er veldig glad i og har barn med. Men hva annet kan den lukten være lissom. La oss bare alle innrømme at man vet hvordan fitte lukter lissom! 

Anonymkode: 9d70a...e05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vel trodd han hadde spist reker eller annen sjømat kanskje, og spurt om det... Hender jeg spør hva typen har spist når det lukter rart av ånden hans, så er ikke noe rart i det. (det har dog aldri luktet fitte) Litt merkeligere nedentil da... Da ville jeg seriøst reagert og spurt hva han har holdt på med! Men ærlig talt, enn å ikke vaske seg eller pusse tenner etter sånt...:kvalm:

Anonymkode: 57ef3...39c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør er å spørre hva han har spist, han sier kanskje ja, du spør hva. Han sier (f.eks) baguette. Du spør "med reker?", han sier nei. Da spør du " åja, med annen fisk da eller?" Han sier nei, med ost og skinke f.eks. Og du sier "og det var det siste du spiste?" han sier ja og ser mest trolig dumt på deg nå. Da sier du "så hvorfor lukter ånden din som fitte da?

Hvis du spør ham med en gang om hvorfor han lukter som han gjør, så kan han unnskylde vekk med at han har hatt rekebaguette (eller lignende) til lunsj. Derfor må du spørre ham ut om alle unnskyldningene han muligens kunne kommet på i ettertid.

Anonymkode: 87338...68c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostepop lukter fitte. Om han har spist ostepop kan det lukte det av fjestet hans. Om han har tatt i ostepop, og deretter i lillemann, kan det lukte det av lillemann også. 

Anonymkode: 57d58...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo nekte å kysse han " Jeg kysser ikke deg uten at du har vasket deg etter å ha slikket fitte" Da skjønner han at han er oppdaget ;) Forhåpentligvis legger han seg flat da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpe meg. Tror jeg gir opp troen på menneskeheten snart :sjokkbla:

Er du sikker på at du ikke har bihulebetennelse da?

Anonymkode: 83f04...f2c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

OK, 1: Ostepop lukter da søren vel ikke fitte!? 

2. Hvis noen faktisk gjør dette, slikker ei anna fitte (uten lov og trekant og alt det der!)for så å komme hjem til kjæresten og late som ingenting, og deretter gnikke noen andres fittesaft utover ansiktet hennes, og muligens få henne til å suge kuken som har vært inni en annen, da vil jeg si man er bra blottet for respekt og empati for andre! Vold og selve utroskap er verre, men det er søren så mange syke, fæle ting folk gjør mot hverandre. 

Hvis kjæresten min hadde kommet hjem og fortalt han hadde vært utro, så hadde jeg blitt kjempesåret, kjent meg sint og sviktet, men hadde han i tillegg sagt "og forresten her om dagen da du sa jeg smakte litt rart så var det fordi jeg nettopp hadde vært inni henne" ... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det rett ut til han. "Kjære! Du lukter damefitte og du har jo bare mannefitte, så kan du forklare meg hvorfor du lukter damefitte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør du: Har du spist reker i dag? Ostepop? Svarer han nei på begge så har du svaret.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...