Gå til innhold

Hvorfor kvinner ødelegger nasjoner, sivilisasjoner og andre ukonfertable fakta

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er en video alle burde se. Bare for å gjøre det klart før dere ser den, han prater ikke om alle kvinner, men kvinner som enhet. Det er mange som tenker akkurat det motsette av det som kommer frem her.

Anonymkode: 878d5...cb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir ikke så veldig "ukonfertabel" av dette, mer oppgitt over hvor dum det går an å bli og likevel klare å få spredd budskapet sitt. Gledene ved internett ... :klaske:

Anonymkode: 95def...fbd

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen poster en Youtube video som argument, som vet man allerede at man sannsynligvis har å gjøre med noe tull. Hvorfor ikke linke til en skrevet tekst også?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkt som blir tatt opp:

* Kvinner er ikke lojale til en inngruppe, og vil som ofte gå mot mennene som de ser på som sterkest. Eksempel på dette er at Japanske kvinner ble i lag med Amerikanske soldater, Norske kvinner ble i lag med Tyske soldater osv. i og etter andre verdenskrig. Eller en Tysk politiker du kan se i videoen. Et annet eksempel er Mona Salin fra Sverige.

* Den evolusjonelle sammenhengen.

* Omkring 40% av menn som har levd har noen gang fått avkom, mot 80% av kvinner. Det er ingen tvil om at det har hatt en innvirkning på samfunnet. Kvinner flest har ingen insentiver i å ta sjanser, og vil derfor lettere gå med strømmen. Menn derimot har hatt store incentiver for å sørge for at de selv fikk avkom eller bare dø. Hvorfor? Jo, fordi noen menn hadde flere enn ei kone/partner. For at siviliserte samfunn i det hele tatt skulle fungere var det nødvendig at en mann holdt seg til ei kvinne, i alle fall i offentligheten. Da ville menn flest være med på samarbeidet og yte sitt beste. I vesten er det ikke lenger slik.

* Kvinner har alltid vert programert gjennom evolusjonen til å underkaste seg den innvaderende stammen. Rett og slett fordi de da ikke ble myrdet i lag med mennene.

* På grunn av trussler, ønsker kvinner den harde mannen. Er dagens mann demaskulinisert?

* Voldteksfantasier og evolusjon.

* Feminisme har ført til ekstrem ødeleggelse i hele vesten og kanskje umulig kan bli reparert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Pokkers kvinner som ødelegger andre ukomfortable fakta.

Jeg vil helst ha mine ukomfortable fakta intakte.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte ett punkt:

* Familieenheten svekkes når kvinner får mer makt.

* Kvinner bruker i økende grad staten som husbond.

* Det er en positiv sammengheng mellom et samfunns utvikling og kvinnenes seksuelle tilbaketrukkenhet. Freud mente at seksuell tilbakgrukkenhet var en av årsakene til at sivilisasjonen oppsto og utviklet seg.

* Disse kulturene overtok så de andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bry seg? Det som skjer, det skjer.

Anonymkode: 41b67...0aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bry seg? Det som skjer, det skjer.

Fordi det har så ekstremt negative konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sykt negativt at kvinner ikke er økonomisk avhengig av mannen og ikke kan bli voldtatt, banken eller være lenket fast til kjøkken benken.

Anonymkode: 8e773...b1a

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sykt negativt at kvinner ikke er økonomisk avhengig av mannen og ikke kan bli voldtatt, banken eller være lenket fast til kjøkken benken.

Se videoen eller les mitt sammendrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor prøve å kjempe mot det? Det er nytteløst. 

Kan jo ikke vite om ting går til helvete eller ikke heller. Om ting går til helvete, kan jeg ikke si at jeg bryr meg så veldig mye. Apati lenge leve:p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, det var jo minder mannfolk å velge i under de krigene også, som igjen ble startet av menn, dette var så hysterisk latterlig.

Anonymkode: 15755...c96

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor prøve å kjempe mot det? Det er nytteløst. 

Kan jo ikke vite om ting går til helvete eller ikke heller. Om ting går til helvete, kan jeg ikke si at jeg bryr meg så veldig mye. Apati lenge leve:p

Fordi at det ikke er umulig. Du vet aldri kor langt man kan komme med å spre budskap, særlig i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Se videoen eller les mitt sammendrag.

Gjorde det, og det handler alltid om det samme. Dere vil ha oss tilbake ved kjøkkenbenken hvor vi ikke har noe vi skulle ha sagt. Det kan dere glemme. Norge og andre vestlige land nyter godt av at kvinner jobber og bidrar til statskassen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det, og det handler alltid om det samme. Dere vil ha oss tilbake ved kjøkkenbenken hvor vi ikke har noe vi skulle ha sagt. Det kan dere glemme. Norge og andre vestlige land nyter godt av at kvinner jobber og bidrar til statskassen.

Poenget er at damer burde begynne å tenke litt på det de stemmer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Poenget er at damer burde begynne å tenke litt på det de stemmer på.

Hva er så galt med hva de stemmer på? Frp, Høyre og særlig Liberalistene er jo istand til å ødelegge et moderne samfunn over tid uten noe særlig innvandring. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, PeeWee skrev:

Hva er så galt med hva de stemmer på? Frp, Høyre og særlig Liberalistene er jo istand til å ødelegge et moderne samfunn over tid uten noe særlig innvandring. 

Fakta viser at det ikke er sant, men at sosialistene har ødelagt vesten, er klart ut fra det de har gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom og useriøs tråd. :) At det går an å hate kvinner så mye. Man kunne mistenke dårlig forhold mellom mor og sønn som en grunn.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta viser at det ikke er sant, men at sosialistene har ødelagt vesten, er klart ut fra det de har gjort.

Hvordan har sosialistene ødelagt vesten? Mange høyreorienterte partier er jo også ekstremt positive til innvandring, og de gjør i tillegg vondt værre ved å jobbe for mer frihandel og fri kapitalflyt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...