Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. mai 2016 #101 Del Skrevet 21. mai 2016 debatant skrev (På 21.5.2016 den 13.34): beviser er alt jeg ber om. Noe du tydligvis ikke har?? Ekspander Creationist: "Where is the evidence for evolution?" Educated person : Presents evidence. Creationist: "Where is the evidence?" Educated person : Presents more evidence. Creationist: "Where is the evidence?" Educated person: Presents even more evidence. Creationist: "Where is the evidence !?!?!" Educated person:"I will assume you are functionally retarded and understood absolutely nothing of the evidence presented." Creationist: "See, you have no evidence!!!!" Educated person wants to leave this planet, but has no where else to go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #102 Del Skrevet 21. mai 2016 Feologild skrev (På 21.5.2016 den 13.46): Creationist: "Where is the evidence for evolution?" Educated person : Presents evidence. Creationist: "Where is the evidence?" Educated person : Presents more evidence. Creationist: "Where is the evidence?" Educated person: Presents even more evidence. Creationist: "Where is the evidence !?!?!" Educated person:"I will assume you are functionally retarded and understood absolutely nothing of the evidence presented." Creationist: "See, you have no evidence!!!!" Educated person wants to leave this planet, but has no where else to go Ekspander Kaller du dette et bevis? Hvilken utdanning har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. mai 2016 #103 Del Skrevet 21. mai 2016 debatant skrev (På 21.5.2016 den 14.56): Kaller du dette et bevis? Hvilken utdanning har du? Ekspander Creationist: "Where is the evidence for evolution?" Educated person : Presents evidence. Creationist: "Where is the evidence?" Educated person : Presents more evidence. Creationist: "Where is the evidence?" Educated person: Presents even more evidence. Creationist: "Where is the evidence !?!?!" Educated person:"I will assume you are functionally retarded and understood absolutely nothing of the evidence presented." Creationist: "See, you have no evidence!!!!" Educated person wants to leave this planet, but has no where else to go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #104 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Feologild skrev (På 21.5.2016 den 15.35): Creationist: "Where is the evidence for evolution?" Educated person : Presents evidence. Creationist: "Where is the evidence?" Educated person : Presents more evidence. Creationist: "Where is the evidence?" Educated person: Presents even more evidence. Creationist: "Where is the evidence !?!?!" Educated person:"I will assume you are functionally retarded and understood absolutely nothing of the evidence presented." Creationist: "See, you have no evidence!!!!" Educated person wants to leave this planet, but has no where else to go Ekspander Du presenterer ingen bevis for en evolusjon du ikke vet hva er. Du trenger ikke å leke glup. Endret 21. mai 2016 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 27. mai 2016 #105 Del Skrevet 27. mai 2016 debatant skrev (På 21.5.2016 den 15.55): Du presenterer ingen bevis for en evolusjon du ikke vet hva er. Du trenger ikke å leke glup. Ekspander Når skal du lese bevisene da? Du kan jo begynne her. http://evolution.berkeley.edu/evolibrary/article/lines_01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 27. mai 2016 #106 Del Skrevet 27. mai 2016 prt90 skrev (På 27.5.2016 den 5.01): Når skal du lese bevisene da? Du kan jo begynne her. http://evolution.berkeley.edu/evolibrary/article/lines_01 Ekspander Og hva tror dere kommer nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 27. mai 2016 #107 Del Skrevet 27. mai 2016 Midgard skrev (På 27.5.2016 den 8.26): Og hva tror dere kommer nå ? Ekspander Jeg spår at han vil be om beviser Og klage over at ingen gir han beviser. prt90 skrev (På 27.5.2016 den 5.01): Når skal du lese bevisene da? Du kan jo begynne her. http://evolution.berkeley.edu/evolibrary/article/lines_01 Ekspander Han er ikke interessert i beviser det har han vist gang på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 27. mai 2016 #108 Del Skrevet 27. mai 2016 Balian de Ibelin skrev (På 27.5.2016 den 8.29): Jeg spår at han vil be om beviser Og klage over at ingen gir han beviser. Ekspander Jeg vedder ikke i mot for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #109 Del Skrevet 27. mai 2016 Balian de Ibelin skrev (På 27.5.2016 den 8.29): Jeg spår at han vil be om beviser Og klage over at ingen gir han beviser. Han er ikke interessert i beviser det har han vist gang på gang. Ekspander Jeg har bedt tildet kjedsommelige hva du legger i evolusjon. Thats all. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 27. mai 2016 #110 Del Skrevet 27. mai 2016 debatant skrev (På 27.5.2016 den 16.21): Jeg har bedt tildet kjedsommelige hva du legger i evolusjon. Thats all. Ekspander Ja og i går postet jeg tre videoer i en annen tråd til deg som svar til det. Her poster jeg dem igjen til deg som forklarer hva jeg legger i evolusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #111 Del Skrevet 27. mai 2016 Balian de Ibelin skrev (På 27.5.2016 den 17.42): Ja og i går postet jeg tre videoer i en annen tråd til deg som svar til det. Her poster jeg dem igjen til deg som forklarer hva jeg legger i evolusjon. Ekspander Om det ikke finnes evidens er tegnefilmer bra nok, om en gir blaffen i harde fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 27. mai 2016 #112 Del Skrevet 27. mai 2016 debatant skrev (På 27.5.2016 den 17.45): Om det ikke finnes evidens er tegnefilmer bra nok, om en gir blaffen i harde fakta. Ekspander Ser du jeg ga deg svar og du er ikke fornøyd. Hva er poenget med og spør når du uansett ikke blir fornøyd med svarene du får ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #113 Del Skrevet 27. mai 2016 Balian de Ibelin skrev (På 27.5.2016 den 17.49): Ser du jeg ga deg svar og du er ikke fornøyd. Hva er poenget med og spør når du uansett ikke blir fornøyd med svarene du får ? Ekspander hva du kommer med er vås. Du vet ikke hva evolusjon er engang. Hvordan vet du at dette er evidens for evolusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 27. mai 2016 #114 Del Skrevet 27. mai 2016 debatant skrev (På 27.5.2016 den 19.38): hva du kommer med er vås. Du vet ikke hva evolusjon er engang. Hvordan vet du at dette er evidens for evolusjon? Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #115 Del Skrevet 27. mai 2016 Hvorfor gidder du?????? Anonymkode: 2228f...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 27. mai 2016 #116 Del Skrevet 27. mai 2016 Det spørsmålet stiller jeg meg selv mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #117 Del Skrevet 27. mai 2016 Balian de Ibelin skrev (På 27.5.2016 den 19.46): Det spørsmålet stiller jeg meg selv mange ganger. Ekspander Om du vil fortsette, kunne du jo si hva du mente med evolusjon. Hvilket faktisk er tema her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 31. mai 2016 #118 Del Skrevet 31. mai 2016 debatant skrev (På 27.5.2016 den 20.07): Om du vil fortsette, kunne du jo si hva du mente med evolusjon. Hvilket faktisk er tema her..... Ekspander Du har fortsatt ikke lest denne http://evolution.berkeley.edu/evolibrary/article/lines_01 Tror dette går mer på VILJEN enn på EVNEN til å forstå evolusjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 1. juni 2016 Forfatter #119 Del Skrevet 1. juni 2016 prt90 skrev (På 31.5.2016 den 19.44): Du har fortsatt ikke lest denne http://evolution.berkeley.edu/evolibrary/article/lines_01 Tror dette går mer på VILJEN enn på EVNEN til å forstå evolusjon. Ekspander Det var da ingen "beviser" i den linken heller. Overså jeg noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #120 Del Skrevet 1. juni 2016 Hva legger du i beviser eller "beviser"? Anonymkode: 48815...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå