Gå til innhold

Evolusjon?


debatant

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, debatant skrev:

Så hva legger du i evolusjon da?

Endring av den genetiske sammensetningen i en populasjon, altså mikroevolusjon, eller utvikling av nye typer levende organismer, for eksempel arter eller slekter over tid, altså makroevolusjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Gullik skrev:

Debatant, jeg ga deg et enkelt spørsmål i en annen tråd, men du snakket det bort. Spørsmålet var: Hvorfor er jeg som er født i kalde Norden født hvit i huden, mens de som er født i varme Afrika mørke i huden. Altså, både jeg og Afrikaneren har en hudtype velegnet for klimaet hvor forfedrene våre har bodd i x-tusen år. Har dette en annen årsak enn evolusjon mener du?

Venter fortsatt i spenning på svar på denne Debatant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Balian de Ibelin skrev:

Det er ikke noe poeng i å vente på svar fra debatant det vil ikke skje.

debatant er veldig selektiv i hva han svarer på. Hver gang noen kommer med bevis for evolusjon ignorerer han det eller starter en ny tråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, prt90 skrev:

debatant er veldig selektiv i hva han svarer på. Hver gang noen kommer med bevis for evolusjon ignorerer han det eller starter en ny tråd.

Så sant.

Enten er han så skakkjørt intellektuelt, eller så later han sånn. Begge deler er bekymringsverdig, spesielt sistnevnte da "trolling" eller vedvarende provokasjoner vitner om ganske dårlige sosiale ferdigheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...