AnonymBruker 42 Skrevet 9. mai 2016 #61 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Tosk! 😀 Ouch 2
N0RGE Skrevet 9. mai 2016 #62 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud dette er så jævla latterlig. Fatshaming er aldeles grusomt, men å shame og snakke drit om tynne kropper er helt greit. Greier ikke å la være å tenke at de som sier det der er alvorlig undervektig egentlig er litt misunnelige fordi de sjøl er veldig "formfulle". Anonymkode: 3a0f2...dcd Er vel like ofte folk ordlegger seg direkte når de kommer til overvektige. Alle type figurer er gjenstand for kritikk. Ts er på grensen til undervektig, men hun ser samtidig trent ut og har en fin figur. Hadde med fordel kunne lagt på seg litt, men hun har en finere kropp enn en helt gjennomsnittlig en.
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #63 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, Beeblebrox skrev: Ouch Uff da. 😈 Vil bare slippe dustesvar når jeg er seriøs. Som her ☺
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #64 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud dette er så jævla latterlig. Fatshaming er aldeles grusomt, men å shame og snakke drit om tynne kropper er helt greit. Greier ikke å la være å tenke at de som sier det der er alvorlig undervektig egentlig er litt misunnelige fordi de sjøl er veldig "formfulle". Anonymkode: 3a0f2...dcd Jøss, for en logikk. Først bekrefter du at denne kroppen er faktisk tynn, så sier du at alle som sier det er tjukk? Jaja.. Anonymkode: 318c8...99b 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #65 Skrevet 9. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, for en logikk. Først bekrefter du at denne kroppen er faktisk tynn, så sier du at alle som sier det er tjukk? Jaja.. Anonymkode: 318c8...99b Tynn er da helt greit å si og være. Å slenge på "sykelig" og andre teite ting er ikke. Tynne kropper er fine, og også slanke, store og alt imellom. Anonymkode: 3a0f2...dcd 2
miniataur87 Skrevet 9. mai 2016 #66 Skrevet 9. mai 2016 Trur igrunn ikke du skal høre på hva alle sier om du er tynn/feit. Det viktigste er at du spiser slik at hue fungerer optimalt. Og at du trives I egen kropp.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #67 Skrevet 9. mai 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ser på ribbeina ovenfor brystene kan du se at kroppen til denne personen er tynnere enn det den bør være. Såpass synlige ribbein i dette området er et tegn på undervekt. Det spiller ingen rolle om det er det i følge BMI eller ikke, BMI er bare en indikasjon. Jeg mener ikke å være stygg mot TS eller mennesker som er tynne, men det er synlig at denne kroppen er tynnere enn det den bør være, og det hadde nok vært sunt for denne kroppen å i alle fall få et par kilo ekstra. Anonymkode: 27681...e43 Jeg ser ikke ribbeina du snakker om jeg. For dårlig bildekvalitet, lys og vinkler. Eller er det kragebeina du snakker om? Men uansett så når jeg som mann i var i tidlig 20 åra kunne du også se noen av ribbeina mine, og kravebeina, og jeg var godt innenfor normal vekt. Anonymkode: ef1c4...a72 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #68 Skrevet 9. mai 2016 Fantastisk kropp spør du meg. Og ts må være deilig trang i musa... Anonymkode: 0f049...a7b
Gjest chisandra Skrevet 9. mai 2016 #69 Skrevet 9. mai 2016 Ts, jeg skulle gjerne likt å vite hvorfor du spør om dette på et forum?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #70 Skrevet 9. mai 2016 3 minutter siden, chisandra skrev: Ts, jeg skulle gjerne likt å vite hvorfor du spør om dette på et forum? Jeg vet ikke.. Kan ikke slette tråden heller.. Anonymkode: 082c7...9bb 1
Katten.2.0 Skrevet 9. mai 2016 #71 Skrevet 9. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk kropp spør du meg. Og ts må være deilig trang i musa... Anonymkode: 0f049...a7b Siden når har fettprosent sammenheng med hvor trang ei jente er nedentil? 11
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #72 Skrevet 9. mai 2016 De to siste bildene er tatt på et annet tidspunkt enn de 3 første. TS er tynnere på de 3 første. Personlig liker jeg en slank kropp m noe muskelmasse og lav fettprosent. Bilde 4 ser bra ut, men for mange vil det være vanskelig å holde den formen over tid. På bilde 1 og 3 synes jeg TS er for tynn. Om dette er en tilstand TS ikke har naturlig, så vil jeg anse det usunt også. Mange tenåringsjenter som har en slik kropp pga vekst og forbrenning. Noen eldre og, men heller sjelden de ber om oppmerksomhet på nettet pga kroppen. Voksne jeg kjenner med en slik rumpe feks har et ganske stort ønske om å legge på seg. Anonymkode: bc7e8...9bf 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #73 Skrevet 9. mai 2016 8 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Siden når har fettprosent sammenheng med hvor trang ei jente er nedentil? Ser det på hoftene og bekkenet. Hun er ganske smal der. Det borger for en trang deilig mus.. Ikke sant ts? Anonymkode: 0f049...a7b
Katten.2.0 Skrevet 9. mai 2016 #74 Skrevet 9. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det på hoftene og bekkenet. Hun er ganske smal der. Det borger for en trang deilig mus.. Ikke sant ts? Anonymkode: 0f049...a7b Du er med andre ord ikke særlige erfaren med det kvinnelige kjønn. 15
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #75 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Alt for tynn for meg. Edit: Med slike armer, lår og rumpe, så ser det ut som om det er sykdom involvert. Det er ikke slik at jeg ville dumpet kjæresten min om hun ble så tynn grunnet sykdom, men det forutsetter at hun - så langt det er mulig - kommer seg tilbake til normalvekt. Sykdom? Her har vi en som aldri har hørt om at folk kan være født litt undervektige og fremdeles være akkurat som de skal være. Anonymkode: 2622b...ed4
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #76 Skrevet 9. mai 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk kropp spør du meg. Og ts må være deilig trang i musa... Anonymkode: 0f049...a7b Bra du fikk noe annet å runke til nå, da. 3
Gjest chisandra Skrevet 9. mai 2016 #77 Skrevet 9. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke.. Kan ikke slette tråden heller.. Anonymkode: 082c7...9bb Ok. Spør fordi jeg frykter litt at du sliter med spiseforstyrrelser eller noe. Ikke fordi du ikke ser bra ut, for det gjør du - men varselklokkene ringte fordi jeg var redd du søkte bekreftelser på hvor tynn du var. Er du fornøyd og har et godt kosthold, så har kroppen din det godt.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #78 Skrevet 9. mai 2016 5 minutter siden, chisandra skrev: Ok. Spør fordi jeg frykter litt at du sliter med spiseforstyrrelser eller noe. Ikke fordi du ikke ser bra ut, for det gjør du - men varselklokkene ringte fordi jeg var redd du søkte bekreftelser på hvor tynn du var. Er du fornøyd og har et godt kosthold, så har kroppen din det godt. Tror kroppen min har det bra. Men takk for at du bryr deg Anonymkode: 082c7...9bb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #79 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror kroppen min har det bra. Men takk for at du bryr deg Anonymkode: 082c7...9bb Hva pleier du å spise i løpet av en dag? Anonymkode: 5b065...884
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #80 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva pleier du å spise i løpet av en dag? Anonymkode: 5b065...884 Magert kjøtt og mye grønnsaker. Lite brød, pasta, ris og poteter.. Anonymkode: 082c7...9bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå