kisskissbangbang Skrevet 9. mai 2016 #101 Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Det holder nå tenker jeg. Jeg blir ikke mindre bekymret av de svarene du får på dine spørsmål. Spørsmål som dessverre sender lite ok signaler om noe som begynner å likne skummelt på noe i nærheten av pro-ana. Enig. Jeg rapporterte tråden, og håper flere gjør det samme. 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #102 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Avokado er sunt Anonymkode: 082c7...9bb Mye kalorier. Hva består din favorittsalat av? Anonymkode: 5b065...884
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #103 Skrevet 9. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kun vann. Spiser ikke søtsaker Anonymkode: 082c7...9bb Så dette er pro-ana likevel? Da vil jeg anmode mod/admin om å stenge tråden. INGEN er tjent med pro-ana. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #104 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Mye kalorier. Hva består din favorittsalat av? Anonymkode: 5b065...884 Vil ikke svare deg mer. Tråden blir nok slettet snart. Anonymkode: 082c7...9bb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #105 Skrevet 9. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noe frukt og grønnsaker som er på no-go listen din? Er det noen matretter som jeg kanskje tror er sunt, men som egentlig er ganske usunne? Vet allerede om at avokado er usunt. Anonymkode: 5b065...884 Avokado er kjempesunt. Masse sunt fett som øker konsentrasjonen av det sunne kolesterolet i blodet. Det sunne kolesterolet i blodet vil faktisk hjelpe mot det usunne kolesterolet i blodet. Derfor er det veldig bra med avokado, nøtter, flytende olje som olivenolje og aller mest tran. Anonymkode: 27681...e43 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #106 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye kalorier. Hva består din favorittsalat av? Anonymkode: 5b065...884 Kalorier er ikke farlig. Du trenger kalorier. Du overlever ikke uten dem Anonymkode: 27681...e43 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #107 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke svare deg mer. Tråden blir nok slettet snart. Anonymkode: 082c7...9bb Verken du eller jeg er syk. Ønsker bare å få litt tips og inspirasjon Ingenting som er farlig med det. Anonymkode: 5b065...884
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #108 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så dette er pro-ana likevel? Da vil jeg anmode mod/admin om å stenge tråden. INGEN er tjent med pro-ana. Seriøst? Dette er pro-ANA fordi hun holder seg unna sukker?! Ikke rart verden blir fetere og fetere... Anonymkode: 5b065...884 3
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #109 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, Beeblebrox skrev: Du glemte : tlf.nr "snap" og singel-status :D Du fikk visst med deg en stabel av hatersene mine. Skøyeraktig. ☺
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #110 Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Dette er pro-ANA fordi hun holder seg unna sukker?! Ikke rart verden blir fetere og fetere... Anonymkode: 5b065...884 Om du leser dette svaret, så ser du vell at det ikke er helt "frisk"? 3 måltider, spiser ikke noe mellom. Hvis du vil ned i vekt så må du passe på mengden du spiser.. Hvis jeg skal på besøk, så spiser jeg før jeg drar, sånn at jeg ikke blir fristet av noe. Men ikke spør meg, du må finne ut av hva kroppen din trenger Anonymkode: bc7e8...9bf 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #111 Skrevet 9. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du leser dette svaret, så ser du vell at det ikke er helt "frisk"? 3 måltider, spiser ikke noe mellom. Hvis du vil ned i vekt så må du passe på mengden du spiser.. Hvis jeg skal på besøk, så spiser jeg før jeg drar, sånn at jeg ikke blir fristet av noe. Men ikke spør meg, du må finne ut av hva kroppen din trenger Anonymkode: bc7e8...9bf Jada, jeg vet. Jeg angrer på at jeg skrev det. Kan dere ikke bare la vær å diskutere noe mer nå Anonymkode: 082c7...9bb 1
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #112 Skrevet 9. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Dette er pro-ANA fordi hun holder seg unna sukker?! Ikke rart verden blir fetere og fetere... Anonymkode: 5b065...884 Litt mer skal til, det har du rett i. Men stadig fler momenter kom frem. Som tyder på det. Og som jeg var den første til å påpeke. Pro-ana, altså.
masonj135 Skrevet 9. mai 2016 #113 Skrevet 9. mai 2016 Jeg hadde servert potetgull og sjokolade på daten vår 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #114 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, masonj135 skrev: Jeg hadde servert potetgull og sjokolade på daten vår Jeg tenker egentlig at det er en god "test" for å se om noen har et normalt forhold til mat. Normalvektige mennesker som er friske (ikke alle som har en sykdom kan spise godteri og potetgull) skal ha kunnskap og forståelse om at det både er lov og ikke usunt å kose seg med sånt innimellom. Spiser man sunt ellers, er det ingenting i veien for å kose seg litt ekstra av og til. Jeg tror også man blir litt rar i hodet om man blir for opphengt i hva man spiser og ikke. Anonymkode: 27681...e43 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #115 Skrevet 9. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo tull, hvis ikke er dere fysisk syke. Tenker du at noen er overvektige fordi de bare ikke går ned i vekt uansett hvor lite de spiser? Det fungerer ikke sånn. Anonymkode: c2111...c21 Det er ikke bare tull. Jeg har to nære venninner, søstre, som er veldig veldig slanke og sliter med å legge på seg, selv med skikkelige fetekurer. De kommer også fra en familie hvor alle er svært slanke. Jeg har omgått dem i årevis og det står ikke på matlysten for å si det sånn Dette har de ofte fått slengbemerkninger om, at de må være syke osv. De kan faktisk se alt for magre ut for mange som ikke kjenner dem. Det påstås at alle mennesker har lik forbrenning og at dette kun kan settes i sammenheng med kcal inntatt og bevegelse. Disse to trener ikke og spiser veldig godt med kcal, men veier vesentlig mindre enn meg som må passe kcal og trener. Jeg legger veldig fort på meg, de klarer ikke engang legge på seg med fetekurer.. Så noen biologiske forskjeller er det ute å går. Anonymkode: 29946...e09
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #116 Skrevet 9. mai 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, jeg vet. Jeg angrer på at jeg skrev det. Kan dere ikke bare la vær å diskutere noe mer nå Anonymkode: 082c7...9bb Hvilken mat holder du deg absolutt unna? Lyst til å poste en liste over mat du absolutt ikke rører? Anonymkode: 5b065...884
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #117 Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare tull. Jeg har to nære venninner, søstre, som er veldig veldig slanke og sliter med å legge på seg, selv med skikkelige fetekurer. De kommer også fra en familie hvor alle er svært slanke. Jeg har omgått dem i årevis og det står ikke på matlysten for å si det sånn Dette har de ofte fått slengbemerkninger om, at de må være syke osv. De kan faktisk se alt for magre ut for mange som ikke kjenner dem. Det påstås at alle mennesker har lik forbrenning og at dette kun kan settes i sammenheng med kcal inntatt og bevegelse. Disse to trener ikke og spiser veldig godt med kcal, men veier vesentlig mindre enn meg som må passe kcal og trener. Jeg legger veldig fort på meg, de klarer ikke engang legge på seg med fetekurer.. Så noen biologiske forskjeller er det ute å går. Anonymkode: 29946...e09 De får drikke 4 næringsdrikker a 400 kcal per stk hver dag i tillegg til det de spiser til vanlig, så skal du se at de går opp i vekt fort som f. Mange tror de spiser mye og klager på at de ikke går opp i vekt. Sannheten er at de spiser mye mindre enn de tror og beveger seg mer enn de tror. Anonymkode: 27681...e43 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #118 Skrevet 9. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken mat holder du deg absolutt unna? Lyst til å poste en liste over mat du absolutt ikke rører? Anonymkode: 5b065...884 Nei Anonymkode: 082c7...9bb 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #119 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: 082c7...9bb Jeg er ikke syk, ønsker bare noen tips Er lubben. Anonymkode: 5b065...884
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #120 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De får drikke 4 næringsdrikker a 400 kcal per stk hver dag i tillegg til det de spiser til vanlig, så skal du se at de går opp i vekt fort som f. Mange tror de spiser mye og klager på at de ikke går opp i vekt. Sannheten er at de spiser mye mindre enn de tror og beveger seg mer enn de tror. Anonymkode: 27681...e43 Så f.eks seks brødskiver til frokost er lite? som sagt har de gått fetekurer. Så den sannheten der har noen variabler. Anonymkode: 29946...e09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå