Gå til innhold

Menn, er denne kroppen for tynn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Det holder nå tenker jeg.

Jeg blir ikke mindre bekymret av de svarene du får på dine spørsmål. Spørsmål som dessverre sender lite ok signaler om noe som begynner å likne skummelt på noe i nærheten av pro-ana.

Enig. Jeg rapporterte tråden, og håper flere gjør det samme.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Avokado er sunt :) 

Anonymkode: 082c7...9bb

Mye kalorier. Hva består din favorittsalat av? 

Anonymkode: 5b065...884

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kun vann. Spiser ikke søtsaker :) 

Så dette er pro-ana likevel?

Da vil jeg anmode mod/admin om å stenge tråden. 

INGEN er tjent med pro-ana.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke svare deg mer. Tråden blir nok slettet snart. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noe frukt og grønnsaker som er på no-go listen din? Er det noen matretter som jeg kanskje tror er sunt, men som egentlig er ganske usunne? Vet allerede om at avokado er usunt. 

Avokado er kjempesunt. :) Masse sunt fett som øker konsentrasjonen av det sunne kolesterolet i blodet. Det sunne kolesterolet i blodet vil faktisk hjelpe mot det usunne kolesterolet i blodet. Derfor er det veldig bra med avokado, nøtter, flytende olje som olivenolje og aller mest tran. 

Anonymkode: 27681...e43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kalorier er ikke farlig. Du trenger kalorier. Du overlever ikke uten dem ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke svare deg mer. Tråden blir nok slettet snart. 

Verken du eller jeg er syk. Ønsker bare å få litt tips og inspirasjon :) Ingenting som er farlig med det. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Så dette er pro-ana likevel?

Da vil jeg anmode mod/admin om å stenge tråden. 

INGEN er tjent med pro-ana.

Seriøst? Dette er pro-ANA fordi hun holder seg unna sukker?! Ikke rart verden blir fetere og fetere... 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Beeblebrox skrev:

Du glemte : tlf.nr "snap" og singel-status :D

Du fikk visst med deg en stabel av hatersene mine. 

Skøyeraktig. ☺

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Dette er pro-ANA fordi hun holder seg unna sukker?! Ikke rart verden blir fetere og fetere... 

Om du leser dette svaret, så ser du vell at det ikke er helt "frisk"?

3 måltider, spiser ikke noe mellom. Hvis du vil ned i vekt så må du passe på mengden du spiser.. Hvis jeg skal på besøk, så spiser jeg før jeg drar, sånn at jeg ikke blir fristet av noe. Men ikke spør meg, du må finne ut av hva kroppen din trenger 

Anonymkode: bc7e8...9bf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om du leser dette svaret, så ser du vell at det ikke er helt "frisk"?

3 måltider, spiser ikke noe mellom. Hvis du vil ned i vekt så må du passe på mengden du spiser.. Hvis jeg skal på besøk, så spiser jeg før jeg drar, sånn at jeg ikke blir fristet av noe. Men ikke spør meg, du må finne ut av hva kroppen din trenger 

Anonymkode: bc7e8...9bf

Jada, jeg vet. Jeg angrer på at jeg skrev det. Kan dere ikke bare la vær å diskutere noe mer nå

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt mer skal til, det har du rett i. Men stadig fler momenter kom frem. Som tyder på det. Og som jeg var den første til å påpeke.

Pro-ana, altså.

Skrevet

Jeg hadde servert potetgull og sjokolade på daten vår

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, masonj135 skrev:

Jeg hadde servert potetgull og sjokolade på daten vår

Jeg tenker egentlig at det er en god "test" for å se om noen har et normalt forhold til mat. Normalvektige mennesker som er friske (ikke alle som har en sykdom kan spise godteri og potetgull) skal ha kunnskap og forståelse om at det både er lov og ikke usunt å kose seg med sånt innimellom. Spiser man sunt ellers, er det ingenting i veien for å kose seg litt ekstra av og til. Jeg tror også man blir litt rar i hodet om man blir for opphengt i hva man spiser og ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo tull, hvis ikke er dere fysisk syke. Tenker du at noen er overvektige fordi de bare ikke går ned i vekt uansett hvor lite de spiser? Det fungerer ikke sånn.

Anonymkode: c2111...c21

Det er ikke bare tull. Jeg har to nære venninner, søstre, som er veldig veldig slanke og sliter med å legge på seg, selv med skikkelige fetekurer. De kommer også fra en familie hvor alle er svært slanke. Jeg har omgått dem i årevis og det står ikke på matlysten for å si det sånn :) 

Dette har de ofte fått slengbemerkninger om, at de må være syke osv. De kan faktisk se alt for magre ut for mange som ikke kjenner dem. 

Det påstås at alle mennesker har lik forbrenning og at dette kun kan settes i sammenheng med kcal inntatt og bevegelse. Disse to trener ikke og spiser veldig godt med kcal, men veier vesentlig mindre enn meg som må passe kcal og trener. Jeg legger veldig fort på meg, de klarer ikke engang legge på seg med fetekurer.. Så noen biologiske forskjeller er det ute å går. 

Anonymkode: 29946...e09

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, jeg vet. Jeg angrer på at jeg skrev det. Kan dere ikke bare la vær å diskutere noe mer nå

Hvilken mat holder du deg absolutt unna? Lyst til å poste en liste over mat du absolutt ikke rører? :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare tull. Jeg har to nære venninner, søstre, som er veldig veldig slanke og sliter med å legge på seg, selv med skikkelige fetekurer. De kommer også fra en familie hvor alle er svært slanke. Jeg har omgått dem i årevis og det står ikke på matlysten for å si det sånn :) 

Dette har de ofte fått slengbemerkninger om, at de må være syke osv. De kan faktisk se alt for magre ut for mange som ikke kjenner dem. 

Det påstås at alle mennesker har lik forbrenning og at dette kun kan settes i sammenheng med kcal inntatt og bevegelse. Disse to trener ikke og spiser veldig godt med kcal, men veier vesentlig mindre enn meg som må passe kcal og trener. Jeg legger veldig fort på meg, de klarer ikke engang legge på seg med fetekurer.. Så noen biologiske forskjeller er det ute å går. 

De får drikke 4 næringsdrikker a 400 kcal per stk hver dag i tillegg til det de spiser til vanlig, så skal du se at de går opp i vekt fort som f. 

Mange tror de spiser mye og klager på at de ikke går opp i vekt. Sannheten er at de spiser mye mindre enn de tror og beveger seg mer enn de tror.  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken mat holder du deg absolutt unna? Lyst til å poste en liste over mat du absolutt ikke rører? :) 

Nei

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Jeg er ikke syk, ønsker bare noen tips :) Er lubben. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De får drikke 4 næringsdrikker a 400 kcal per stk hver dag i tillegg til det de spiser til vanlig, så skal du se at de går opp i vekt fort som f. 

Mange tror de spiser mye og klager på at de ikke går opp i vekt. Sannheten er at de spiser mye mindre enn de tror og beveger seg mer enn de tror.  

Så f.eks seks brødskiver til frokost er lite? ;) som sagt har de gått fetekurer. Så den sannheten der har noen variabler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...