Gå til innhold

Menn, er denne kroppen for tynn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en utrolig teit, patetisk og latterlig tråd! Er fader meg ikke rart at verden er blitt som den er blitt- gal!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så f.eks seks brødskiver til frokost er lite? ;) som sagt har de gått fetekurer. Så den sannheten der har noen variabler. 

Anonymkode: 29946...e09

Seks brødskiver til frokost spiser jeg lett + 4 til lunsj, men blir fort dårlig i magen da, så prøver å holde meg til omeletter o.l til frokost, en stor porsjon middag og en stor porsjon havregrøt til kvelds. Og jeg jogger ikke så langt pr dag, men går i mange timer hver dag. Det er for meg akkurat nok til å holde vekta

Da jeg løp rundt 7 km hver dag spiste jeg 5 skiver med brød til frokost, 6 skiver til lunsj, mellommåltid, middags, mellommåltid, kvelds. Da hadde jeg sixpack. 

Kommer an på kaloriene som går ut vet du. 6 skiver er ikke akkurat sjokkerende. 

Anonymkode: 27681...e43

AnonymBruker
Skrevet

Du er for tynn, må begynne å spise mer mat! 

Det blir litt "rangel" for min del altså.....

Anonymkode: 934ae...080

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så f.eks seks brødskiver til frokost er lite? ;) som sagt har de gått fetekurer. Så den sannheten der har noen variabler. 

Anonymkode: 29946...e09

Sannheten har nok noen variabler????

Anonymkode: 8792d...48b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ser på ribbeina ovenfor brystene kan du se at kroppen til denne personen er tynnere enn det den bør være. Såpass synlige ribbein i dette området er et tegn på undervekt. Det spiller ingen rolle om det er det i følge BMI eller ikke, BMI er bare en indikasjon. 

Det er jo teit.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er omtrent som deg på bildet med den oransje bikinien, og bmi-en min er nederst på skalaen innenfor normalvektig. De andre bildene føler jeg meg temmelig sikker på at du havner i undervektig-skalaen.

vil du si noe om hvor høy du er?

Anonymkode: d0269...6cb

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kroppen finere her? 

Anonymkode: 082c7...9bb

Nå vet ikke jeg bakgrunnen for spørsmålet, men du bør ikke ha grunn til å mislike kroppen din i alle fall. Jeg synes du er for tynn, men det er bare min personlige preferanse. Synes uansett at du ser bra ut.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du er "hilsen tidligere anorektiker" så klarer du å se umiddelbart om folk er undervektige? 

Anonymkode: c3626...0af

Når man er syk av spiseforstyrrelse lærer man seg faktisk helt ekstremt godt å se om noen er undervektige og jenta på bildet er uten tvil undervektig. Hilsen tidligere bulimiker. 

Anonymkode: 499b7...a57

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du leser dette svaret, så ser du vell at det ikke er helt "frisk"?

3 måltider, spiser ikke noe mellom. Hvis du vil ned i vekt så må du passe på mengden du spiser.. Hvis jeg skal på besøk, så spiser jeg før jeg drar, sånn at jeg ikke blir fristet av noe. Men ikke spør meg, du må finne ut av hva kroppen din trenger 

Anonymkode: bc7e8...9bf

Jeg spiser også bare 3 måltider og ikke noe imellom. Og jeg er på grensen til overvektig. Hva er galt med 3 måltider?

Anonymkode: ef1c4...a72

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke verden og folks syn på ting lenger. At så mange mener dette er en for tynn kropp, det er helt ufattelig for meg. Jeg gir snart opp.

Anonymkode: 2c812...c87

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de tre første bildene/kroppene ikke var noe fine i det hele tatt. De to som kom litt senere i tråden synes jeg var mye finere, men de kunne også fått litt mer former uten at det hadde gjort noen skade

Anonymkode: 7013e...daa

Skrevet

Jeg må bare få komme med et lite hjertesukk: jeg er 36, født 3 barn og er nesten like tynn som hun på bildet og det er IKKE med vilje! Jeg synes det er fint med former men det er sykt vanskelig (nesten umulig ) å legge på seg de 5-10 kiloene. Jeg spiser til hvert måltid, jeg spiser meg mett og vel så det, jeg kan tro det eller ei forsyne meg både 2 og 3 ganger til middag, spiser junk food når jeg vil , spiser snop og drikker vin (ca annen hvervhelg) jeg har prøvd og supplere med næringsdrikker og alt! Noen mener jeg er heldig for jeg hører ofte folk si: jeg kan ikke spise ditt og datt for då legger eg på meg! Men folk må vite at det trenger ikke være sykdom eller sulteforing involvert ! 

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)
Den 9.5.2016 at 18.33, AnonymBruker skrev:

Er kroppen for tynn?

Jeg syns vi skal være veldig forsiktig med å kommentere andres kropper og forteller dem om de er for tynn eller tykk. Vi skal også være forsiktig med å henvise til bmi. Bmi er bare en indikator, ikke en fasit på om en kropp er for tynn, tykk eller sykelig under eller overvektig. 

Vi vet at mange unge jenter og gutter er sykelig opptatt av vekt, utseende, trening og kosthold, vi vet også at de aldri blir fornøyd med seg selv, fordi problemet er som regel større enn det vi kan se på utsiden. 

Hva kan vi alle gjøre med det? - Vi kan velge å aktivt ikke bidra til holdninger som forteller mennesker hvordan kroppen deres bør se ut. Senk kravene til deg selv og vær et kroppspositivt forbilde - etter litt øvelse vil du kjenne at det faktisk ikke er så dumt. Du kan selv velge å være en del av løsningen og ikke være en del av problemet. Vis ovenfor de du er glad i at det ikke er så nøye. Når du selv blir godt voksen kan du se tilbake på bilder av kroppen du var så misfornøyd med og tenke hvor bra den egentlig så ut. 

Å være tynn er ikke det samme som å være sunn eller veltrent. Å ha litt fett på kroppen er ikke farlig men bare naturlig og sunt - det er normalt at kvinner har mer fett rundt for eksempel magen enn det menn har.. Å være overvektig er heller ikke det samme som å være usunn. 

Slutt å se så mye på utseende, på deg selv og andre. Legg heller merke til hva kroppen kan utrette. Finn glede i bevegelse, å bevege seg i naturen, å gå, sykle, løpe fordi det føles deilig. Ha sex med deg selv for å nyte, ikke bekymre deg for hvordan det er ut. 

Hver dag får du ny tid. Bruk den til å øve deg for å bli mer fornøyd med kroppen din. Da vil det bli kjekkere å leve.

Gjør det.

Endret av Coolaid
Skrevet

For tynn? Hun er definitivt tynn, men hadde jeg likt henne ellers hadde jeg vel ikke avvist henne på grunn av det. Skal sies at jeg foretrekker dem en anelse mer bollete da, så antar jeg hadde laget pizza og oreokake.

AnonymBruker
Skrevet

Så flott du ser ut! Skulle ønske jeg så slik ut, er overvektig selv. :( Forhåpentligvis er jeg nok like tynn snart jeg også. :) 

Anonymkode: c64ab...979

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Okapi skrev:

For tynn? Hun er definitivt tynn, men hadde jeg likt henne ellers hadde jeg vel ikke avvist henne på grunn av det. Skal sies at jeg foretrekker dem en anelse mer bollete da, så antar jeg hadde laget pizza og oreokake.

Temmelig nedlatende sagt, selv om det sikkert er et forsøk på å være småmorsom. 

Anonymkode: 2c812...c87

AnonymBruker
Skrevet

Herregud! TS er åpenbart syk og fatter ikke at tråden ikke stenges!

Anonymkode: a9d58...9d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en kropp som er nedre halvdel av normalvektig på bmi-skalaen, kanskje på grensen til undervektig. Jeg vet, for jeg ser sånn ut selv.

Det er mulig ts kunne legge på seg noen kilo, men det viktigste er å bli kvitt selvopptattheten, for den er virkelig usjarmerende. 

Anonymkode: e567f...ec2

AnonymBruker
Skrevet

Hva i huleste er det folk syter over? Hun er ikke overvektig og da er jo alt ok? Syns kroppen ser helt fin ut. Kanskje hun er litt undervektig, men hva så? Som sagt, så lenge man ikke er overvektig går det bra. :) 

Anonymkode: c64ab...979

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

10453691_298024667042572_1450187328_n.jpg10570159_1459744107609404_1950555488_n.jpg

Er kroppen finere her? 

Anonymkode: 082c7...9bb

Ja finere her enn på de første bildene.

Anonymkode: 11bf7...4f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...