Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #81 Skrevet 9. mai 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det på hoftene og bekkenet. Hun er ganske smal der. Det borger for en trang deilig mus.. Ikke sant ts? Anonymkode: 0f049...a7b 😠
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #82 Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Magert kjøtt og mye grønnsaker. Lite brød, pasta, ris og poteter.. Anonymkode: 082c7...9bb Hvor mange måltider? Spiser du noen mellommåltider? Hva gjør du når du er på besøk? Anonymkode: 5b065...884
Mis(s)Understood Skrevet 9. mai 2016 #83 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud dette er så jævla latterlig. Fatshaming er aldeles grusomt, men å shame og snakke drit om tynne kropper er helt greit. Greier ikke å la være å tenke at de som sier det der er alvorlig undervektig egentlig er litt misunnelige fordi de sjøl er veldig "formfulle". Anonymkode: 3a0f2...dcd Med et par unntak så ser ikke jeg mye fatshaming i denne tråden. Derimot ser jeg mye velment bekymring for helsen til det mennesket som er avbildet, - og det forstår jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #84 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Så, TS...Igjen, alder? Og høyde? Et par viktige faktorer. Du ser bra trent ut. Flott 😀 Hvorfor i alle dager er det viktige faktorer? Anonymkode: 0c4dd...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #85 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud dette er så jævla latterlig. Fatshaming er aldeles grusomt, men å shame og snakke drit om tynne kropper er helt greit. Greier ikke å la være å tenke at de som sier det der er alvorlig undervektig egentlig er litt misunnelige fordi de sjøl er veldig "formfulle". Anonymkode: 3a0f2...dcd Hun spør jo om folk synes det er for tynn. Anonymkode: 0c4dd...fb6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #86 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange måltider? Spiser du noen mellommåltider? Hva gjør du når du er på besøk? Anonymkode: 5b065...884 3 måltider, spiser ikke noe mellom. Hvis du vil ned i vekt så må du passe på mengden du spiser.. Hvis jeg skal på besøk, så spiser jeg før jeg drar, sånn at jeg ikke blir fristet av noe. Men ikke spør meg, du må finne ut av hva kroppen din trenger Anonymkode: 082c7...9bb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #87 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager er det viktige faktorer? Anonymkode: 0c4dd...fb6 Lurer jeg og på Anonymkode: 082c7...9bb
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #88 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager er det viktige faktorer? Anonymkode: 0c4dd...fb6 Fordi både alder og høyde kan si noe om vekt. Og det vet du. Skulle du bare være vrang nå? . ☺ 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #89 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: 3 måltider, spiser ikke noe mellom. Hvis du vil ned i vekt så må du passe på mengden du spiser.. Hvis jeg skal på besøk, så spiser jeg før jeg drar, sånn at jeg ikke blir fristet av noe. Men ikke spør meg, du må finne ut av hva kroppen din trenger Anonymkode: 082c7...9bb Skjønner. Da skal jeg slutte med mellommåltidene i første omgang Drikker du kun vann? Hvordan gjør du det med søtsaker når du er på besøk? Anonymkode: 5b065...884
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #90 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurer jeg og på Anonymkode: 082c7...9bb Lurer fordi du ikke kan tenke sjæl? ☺
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #91 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 3 måltider, spiser ikke noe mellom. Hvis du vil ned i vekt så må du passe på mengden du spiser.. Hvis jeg skal på besøk, så spiser jeg før jeg drar, sånn at jeg ikke blir fristet av noe. Men ikke spør meg, du må finne ut av hva kroppen din trenger Anonymkode: 082c7...9bb Kan jeg bare få skyte inn og si at du ikke burde svare denne brukeren om mat- og treningsvaner? Anonymkode: c2111...c21 12
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #92 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Da skal jeg slutte med mellommåltidene i første omgang Drikker du kun vann? Hvordan gjør du det med søtsaker når du er på besøk? Anonymkode: 5b065...884 Ja, kun vann. Spiser ikke søtsaker Anonymkode: 082c7...9bb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #93 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg bare få skyte inn og si at du ikke burde svare denne brukeren om mat- og treningsvaner? Anonymkode: c2111...c21 Hvorfor skal hun ikke svare meg?? Anonymkode: 5b065...884
Mis(s)Understood Skrevet 9. mai 2016 #94 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Da skal jeg slutte med mellommåltidene i første omgang Drikker du kun vann? Hvordan gjør du det med søtsaker når du er på besøk? Anonymkode: 5b065...884 Det holder nå tenker jeg. Jeg blir ikke mindre bekymret av de svarene du får på dine spørsmål. Spørsmål som dessverre sender lite ok signaler om noe som begynner å likne skummelt på noe i nærheten av pro-ana. 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #95 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal hun ikke svare meg?? Anonymkode: 5b065...884 Det vet du, for det har du hørt i utallige andre tråder den siste måneden. Anonymkode: c2111...c21 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #96 Skrevet 9. mai 2016 Beklager. Hvordan kan tråden bli slettet? Anonymkode: 082c7...9bb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #97 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Fordi både alder og høyde kan si noe om vekt. Og det vet du. Skulle du bare være vrang nå? . ☺ Nysgjerrig bare Kan du forklare ytterligere hva alderen skal si om vekta? Anonymkode: 0c4dd...fb6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #98 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kun vann. Spiser ikke søtsaker Anonymkode: 082c7...9bb Har du noe frukt og grønnsaker som er på no-go listen din? Er det noen matretter som jeg kanskje tror er sunt, men som egentlig er ganske usunne? Vet allerede om at avokado er usunt. Anonymkode: 5b065...884
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #99 Skrevet 9. mai 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sykdom? Her har vi en som aldri har hørt om at folk kan være født litt undervektige og fremdeles være akkurat som de skal være. Anonymkode: 2622b...ed4 Du kan ikke være født undervektig og være som du skal være med mindre du er fysisk syk. Metabolismen til mennesket er ikke veldig forskjellig med mennesker som er like i høyde og vekt og som trener like mye og har dermed en lik mengde muskelmasse. F.eks min samboer spiser enormt mye, og dersom han hadde sittet helt i ro og ikke trent hadde han lagt på seg, men fordi han trener veldig mye og har høy hvileforbrenning pga mye muskelmasse så har han lav fettprosent og legger ikke på seg. Det finnes ingenting som heter naturlig tynn eller naturlig undervektig, eller naturlig overvektig for den del. Det er ikke vanskeligere enn kalorier inn og kalorier ut. Kalorier ut kommer altså an på hvileforbrenning (som igjen kommer an på muskelmasse og fettprosent) og hvor mye man beveger på seg. Det er altså ikke så vanskelig å legge på seg dersom man vil. Jeg har satt meg veldig mye inn i dette da jeg har en veldig sjelden sykdom som gjorde at jeg gikk ned i vekt uansett hvor mye jeg spiste pga tarmene mine (men orker ikke forklare hvordan det gikk seg til, for det er veldig innviklet), men som nå er fikset. Så er det faktisk sånn at man spiser 3000 kcal om dagen og har regnet ut at man bare forbrenner 2000 kcal om dagen så bør man ta noen blodprøver å sjekke f.eks stoffskiftet, for da er det faktisk noe som er galt. Hilsen tidligere undervektig. Anonymkode: 27681...e43 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #100 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noe frukt og grønnsaker som er på no-go listen din? Er det noen matretter som jeg kanskje tror er sunt, men som egentlig er ganske usunne? Vet allerede om at avokado er usunt. Anonymkode: 5b065...884 Avokado er sunt Anonymkode: 082c7...9bb 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå