Gå til innhold

Menn, er denne kroppen for tynn?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Klopp
Skrevet

Fin kropp. Ikke for tynn for min del, men gjør ingenting om du legger på deg litt heller. Bare ikke bli tynnere.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så typisk folk skal skrike ut sykdom så fort man er litt for tynn. Tenkt på at folk faktisk er naturlig tynne og ikke legger på seg uansett hva de gjør? Jeg er tynn som en flis og alltid vært det, men her er det gener som spiller inn. Vanlig i min familie at vi er tynne og ikke legger på oss. Jeg har fått mange sårende kommentarer opp igjennom, (at jeg ekkel, beinrangel, anoreksia osv) men har lært meg å drite i slike kommentarer. Jeg er som jeg er. Små pupper og liten rumpe. Hva så?

Jeg synes du er fin ts :) Så lenge du er sunn og fornøyd selv, så er det det viktigste. 

Anonymkode: 7ed67...8a7

Dette er jo tull, hvis ikke er dere fysisk syke. Tenker du at noen er overvektige fordi de bare ikke går ned i vekt uansett hvor lite de spiser? Det fungerer ikke sånn.

Anonymkode: c2111...c21

• Liker 9
Skrevet

Være attraktiv, være profesjonell kulestøter??? For "tynn" for hva da?

Første bildet var jo veldig vanskelig å bedømme, siden der er tatt i en slik voldsom ovenifra-vinkel, men for meg ser de to andre bildene ut til å være slanke og normale kropper, selv om de også er tatt litt i vinkel :vetikke:

For å si det sånn, om du må "anstrenge" deg for å se slik ut, så er det "for tynt", om ikke, så er det ei... Det er min personlige mening.

Gjest Belle âme
Skrevet

Har veldig lik kropp, så mange som synast den var lite flattrande😂

AnonymBruker
Skrevet (endret)
AnonymBruker
Skrevet

Tror både menn, kvinner, og alt av helsepersonell vil si at du er for svært svært undervektig.

Anonymkode: 318c8...99b

• Liker 3
Skrevet (endret)
Den 9.5.2016 at 19.29, AnonymBruker skrev:

Hvis dette virkelig er deg, TS....Du ER fin...men som sagt, 10 kg til vil gjøre deg fantastisk. ☺

Endret av Ann Christin
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kroppen finere her? 

Anonymkode: 082c7...9bb

Der fikk vi en my bedre oversikt ja.

Jeg vil si at det er en så og si helt perfekt kropp (bortsett fra den nevnt litt flate rompa, men det er datalj pirking)

Anonymkode: ef1c4...a72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ingen er naturlig noe som helst, folk bare spiser / beveger seg forskjellig. Ingen er naturlig tynn, feit, eller normal, man må jobbe for det. Så derfor er det ok å si sånt. 
stygge kommentarer hører ikke hjem noen sted, men man kan se når noen sin kropp har en usunn vekt. 
Syns også det er "morsomt" at kommentarene dine gikk på pupper og rumpe, som om det er alt kvinner er ? dårlig gjort!

Men det er ikke pupper og rumpe jeg ser på, det er totale mangel på normal fett på armer og bein.

Anonymkode: e7d06...2dd

Herregud, snakk om å kverulere da :roll: 

Anonymkode: 7ed67...8a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror både menn, kvinner, og alt av helsepersonell vil si at du er for svært svært undervektig.

Anonymkode: 318c8...99b

For noe tull!

Det ser da ut som en kropp godt innenfor normal BMI.

• Liker 1
Gjest Rose11
Skrevet

Ts har en flott kropp synes nå jeg :) Kanskje litt i tynneste laget,  men flott kropp.

Skrevet

Du er fin, men hadde foretrukket at du la på deg litt.

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det lyser sunnhet av disse kroppene. Det er nok mye sunnere for kroppen å ha noen kilo mer ja, 5-10 kilo hadde nok gjort susen. Sunne og sterke kropper er det som er mest sexy! 

Anonymkode: 27681...e43

• Liker 2
Skrevet

Så, TS...Igjen, alder? Og høyde? Et par viktige faktorer. 

Du ser bra trent ut. Flott  😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud dette er så jævla latterlig. Fatshaming er aldeles grusomt, men å shame og snakke drit om tynne kropper er helt greit. Greier ikke å la være å tenke at de som sier det der er alvorlig undervektig egentlig er litt misunnelige fordi de sjøl er veldig "formfulle".

Anonymkode: 3a0f2...dcd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull!

Det ser da ut som en kropp godt innenfor normal BMI.

Hvis du ser på ribbeina ovenfor brystene kan du se at kroppen til denne personen er tynnere enn det den bør være. Såpass synlige ribbein i dette området er et tegn på undervekt. Det spiller ingen rolle om det er det i følge BMI eller ikke, BMI er bare en indikasjon. 

Jeg mener ikke å være stygg mot TS eller mennesker som er tynne, men det er synlig at denne kroppen er tynnere enn det den bør være, og det hadde nok vært sunt for denne kroppen å i alle fall få et par kilo ekstra. 

Anonymkode: 27681...e43

• Liker 7
Skrevet
Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Så, TS...Igjen, alder? Og høyde? Et par viktige faktorer. 

Du ser bra trent ut. Flott  😀

Du glemte : tlf.nr "snap" og singel-status :D

• Liker 8
Skrevet
Et øyeblikk siden, Beeblebrox skrev:

Du glemte : tlf.nr "snap" og singel-status :D

Tosk! 😀

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...