AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #21 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jenta på bildet ER normalvektig og veldig pen. Anonymkode: 5b065...884 Hun er dessverre ikke normalvektig , isåfall er det bare såvidt. Dette kjenner jeg godt igjen. Hilsen tidligere anorektiker. Anonymkode: e7d06...2dd 15
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #22 Skrevet 9. mai 2016 Nei, overhodet ikke! Du er dødsfin! Anonymkode: ceef4...de6 2
NydeligMann Skrevet 9. mai 2016 #23 Skrevet 9. mai 2016 Du bør legge på deg minst 8 kg. 4 av disse bør legge seg på rumpenstumpen. 1
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #24 Skrevet 9. mai 2016 5 minutter siden, tdm900 skrev: Ja! Er ikke fint på noe vis! Joda. Alle er fine på sitt vis. Vi har bare ulike preferanser. TS er fin. Slik hennes bestemor også er det. ☺ 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #25 Skrevet 9. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenta på bildet ER normalvektig og veldig pen. Anonymkode: 5b065...884 Normalvektig? Ser ikke akkurat sånn ut. Alt for tynn spør du meg. Anonymkode: b47ca...20d 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #26 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er dessverre ikke normalvektig , isåfall er det bare såvidt. Dette kjenner jeg godt igjen. Hilsen tidligere anorektiker. Anonymkode: e7d06...2dd Fordi du er "hilsen tidligere anorektiker" så klarer du å se umiddelbart om folk er undervektige? Anonymkode: c3626...0af 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #27 Skrevet 9. mai 2016 For tynn for min smak. Anonymkode: 7a561...6a3 1
Katten.2.0 Skrevet 9. mai 2016 #28 Skrevet 9. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenta på bildet ER normalvektig og veldig pen. Anonymkode: 5b065...884 Du jakter imponerende mye rundt på forumet her. Alltid på jakt etter bekreftelse på at du er tynn, at du er undervektig og at de som ligner deg også er det. Den bekreftelsen får du få fra andre steder enn meg. 16
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #30 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi du er "hilsen tidligere anorektiker" så klarer du å se umiddelbart om folk er undervektige? Anonymkode: c3626...0af Ja, har jo brukt en god del timer av livet mitt på å se på tilsvarende kropper på nett. Anonymkode: e7d06...2dd 10
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #31 Skrevet 9. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er dessverre ikke normalvektig , isåfall er det bare såvidt. Dette kjenner jeg godt igjen. Hilsen tidligere anorektiker. Anonymkode: e7d06...2dd Glad du sier tidligere. 😀 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #32 Skrevet 9. mai 2016 Så typisk folk skal skrike ut sykdom så fort man er litt for tynn. Tenkt på at folk faktisk er naturlig tynne og ikke legger på seg uansett hva de gjør? Jeg er tynn som en flis og alltid vært det, men her er det gener som spiller inn. Vanlig i min familie at vi er tynne og ikke legger på oss. Jeg har fått mange sårende kommentarer opp igjennom, (at jeg ekkel, beinrangel, anoreksia osv) men har lært meg å drite i slike kommentarer. Jeg er som jeg er. Små pupper og liten rumpe. Hva så? Jeg synes du er fin ts Så lenge du er sunn og fornøyd selv, så er det det viktigste. Anonymkode: 7ed67...8a7 11
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #33 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Så typisk folk skal skrike ut sykdom så fort man er litt for tynn. Tenkt på at folk faktisk er naturlig tynne og ikke legger på seg uansett hva de gjør? Jeg er tynn som en flis og alltid vært det, men her er det gener som spiller inn. Vanlig i min familie at vi er tynne og ikke legger på oss. Jeg har fått mange sårende kommentarer opp igjennom, (at jeg ekkel, beinrangel, anoreksia osv) men har lært meg å drite i slike kommentarer. Jeg er som jeg er. Små pupper og liten rumpe. Hva så? Jeg synes du er fin ts Så lenge du er sunn og fornøyd selv, så er det det viktigste. Anonymkode: 7ed67...8a7 Ja! Dette er viktig. ☺ 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #34 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Så typisk folk skal skrike ut sykdom så fort man er litt for tynn. Tenkt på at folk faktisk er naturlig tynne og ikke legger på seg uansett hva de gjør? Jeg er tynn som en flis og alltid vært det, men her er det gener som spiller inn. Vanlig i min familie at vi er tynne og ikke legger på oss. Jeg har fått mange sårende kommentarer opp igjennom, (at jeg ekkel, beinrangel, anoreksia osv) men har lært meg å drite i slike kommentarer. Jeg er som jeg er. Små pupper og liten rumpe. Hva så? Jeg synes du er fin ts Så lenge du er sunn og fornøyd selv, så er det det viktigste. Anonymkode: 7ed67...8a7 ingen er naturlig noe som helst, folk bare spiser / beveger seg forskjellig. Ingen er naturlig tynn, feit, eller normal, man må jobbe for det. Så derfor er det ok å si sånt. stygge kommentarer hører ikke hjem noen sted, men man kan se når noen sin kropp har en usunn vekt. Syns også det er "morsomt" at kommentarene dine gikk på pupper og rumpe, som om det er alt kvinner er ? dårlig gjort! Men det er ikke pupper og rumpe jeg ser på, det er totale mangel på normal fett på armer og bein. Anonymkode: e7d06...2dd 14
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #36 Skrevet 9. mai 2016 Ser jo ikke noe særlig av kroppen, ser jo bare armene så det er vanskelig å si. Men det kunne ha vært litt mere rumpe ihvertfall. Anonymkode: ef1c4...a72
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #37 Skrevet 9. mai 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så slank og vakker du er! Hvor lite spiser du i løpet av en dag? Anonymkode: 5b065...884 Tror ikke dette er pro-ana. Så stopp der, er du grei. ☺ 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #38 Skrevet 9. mai 2016 8 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Du jakter imponerende mye rundt på forumet her. Alltid på jakt etter bekreftelse på at du er tynn, at du er undervektig og at de som ligner deg også er det. Den bekreftelsen får du få fra andre steder enn meg. Jeg er ærlig. Hun er helt normal, burde verken gå ned eller opp ett gram! Og nei, jeg er langt fra hun på bildene, jeg er feit. Anonymkode: 5b065...884 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #39 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ærlig. Hun er helt normal, burde verken gå ned eller opp ett gram! Og nei, jeg er langt fra hun på bildene, jeg er feit. Anonymkode: 5b065...884 Hva er motivasjonen bak dette tullet ditt egentlig? Anonymkode: c2111...c21 7
Katten.2.0 Skrevet 9. mai 2016 #40 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ærlig. Hun er helt normal, burde verken gå ned eller opp ett gram! Og nei, jeg er langt fra hun på bildene, jeg er feit. Anonymkode: 5b065...884 Ok, kunne vel knapt nok brydd meg mindre om en AB er feit eller ikke. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå