Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?


Gjest Xavia

Hvor ofte dusjer du?  

1 stemme

  1. 1. Hvor ofte dusjer du?

    • Hver dag, uansett.
      49
    • Annen hver dag.
      29
    • Tredje hver dag.
      10
    • En gang i uka.
      0


Anbefalte innlegg

jobbdager er jeg avhengig av en dusj for å våkne' date=' så det blir hver dag. lørdager hvor jeg ikke skal noe eller søndager der jeg ikke har gjort noe spesielt dagen før, går helt fint uten å dusje, da får fjeste mitt tid til å våkne uten vekking. :ler:[/quote']

Samme her! Jeg må nødt til å dusje når jeg skal på jobb (det vil si hver ukedag), ellers føler jeg meg uggen hele dagen.

Men i helgen skipper jeg dusjen hvis jeg vet at jeg bare skal være hjemme og kose meg. Dusjer imidlertid alltid dersom jeg skal noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hver dag..mest for å våkne ;) Neida, er veldig påpasselig med hygienen min. Liker ikke å gå rundt og føle meg skitten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

Jeg dusjer og vasker håret hver morgen, uansett hva jeg skal. Dusjer også etter trening eller når jeg har vært ute på joggetur. Bruker Dermalogica dusjsåpe og lotion så huden min tar ikke skade av dusjingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg dusja en gang for dag.

Har vent meg av med morgendusjen etter at eg fikk barn- so no dusja eg om ettermiddag/kvelden.

Det e egentlig like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn gjør jeg det også. Dusjer helst rett etter at jeg kommer fra jobb (eller etter trening 2-3 ganger i uka). Jeg føler at jeg slapper sååååå godt av når jeg er nydusjet og kan kle på meg noe behagelig og krype opp i sofaen. :)

Samma her! Har aldri brukt å dusje om morgenen egentlig, kun en sjelden gang. No jobbar eg som produksjonmedarbeider, så då ser i alle fall ikkje poenget. Blir jo skitten etter 20 minutt på jobb! :-?

Men syns det er herlig med en dusj rett etter jobb eller rett før eg skal legge meg. Men eg måå ikkje dusje kvar dag liksom.

Vaskar håret annenkvar/kvar 3.dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer hver dag, vasker også håret hver dag..dette fordi jeg bruekr hårspray..og sånt!(dritt)

Trener også en del..så det blir i tillegg dusjing etter trening..

Føler meg ekkel hvis jeg ikke dusjer hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hva det er med den derre morgendusjen jeg...

Liker mye bedre å dusje om ettermiddagen/kvelden (det er jo da jeg trener også), og legge meg ren og pen. Når jeg våkner om morgen vasker jeg meg litt- så er det greit liksom.

Jeg dusjer 5 ganger i uka jeg. 4 ganger etter trening, pluss en gang ellers. Syns nesten det er for ofte- blir jo drittlei av å så i den helsikas dusjen hele tiden... Hadde jeg ikke trent, så hadde jeg ikke kommet til å dusjet mer enn annenhver dag- så jeg svarte annenhver dag...

Uten morgendusj våkner jeg ikke, dessuten hender det jeg svetter om natten og da er det helt forferdelig å kle på seg å gå ut litt småklam. Føle rmeg faktisk nesten syk hvis jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver til hver dag. Jeg er fullstendig klar over at det egentlig ikke er noe poeng i å dusje så mye, men jeg er så glad i vann... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett hver dag. Om det går en dag uten dusj i ny og ne, så er ikke det noen krise. Vaske meg gjør jeg uansett. Håret tar jeg annenhver dag.

Det er ingen vits i å overdrive i allefall.

(bruker dusjolje og må ha bodylotion hver gang etter dusj og bruker gjerne litt kaldere vann på slutten av dusjen, og jeg står ikke en halvtime under vannet altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dusjer & vasker håret hver dag (kveldstid), rett og slett fordi jeg trives med å sove lengst mulig om morgenen og absolutt føler for en dusj etter jobb for å føle meg vel :P

I helgene/dager jeg kun skal være hjemme, dusjer jeg når jeg føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...