Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?


Gjest Xavia

Hvor ofte dusjer du?  

1 stemme

  1. 1. Hvor ofte dusjer du?

    • Hver dag, uansett.
      49
    • Annen hver dag.
      29
    • Tredje hver dag.
      10
    • En gang i uka.
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dusjer hver dag, er totalt avhengig av morgendusjen for å våkne, og for å se noenlunde skapelig ut på håret. Ser nemlig sånn ut etter en natts søvn: :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver andre eller tredje dag litt etter aktivitetsnivå etc.

Ble advart av hudlege mot å dusje for ofte pga lett for å få eksem og kløe. Nå som jeg ikke dusjer oftere går dette bra. Men jeg vasker meg jo selvfølgelig likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver morgen, det er jeg helt avhengig av. Føler meg ikke ren hvis jeg ikke dusjer når jeg står opp.

.. og så ca annenhver kveld i tillegg, men uten såpe. Synes bare det er så deilig å dusje før jeg legger meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er avhengig av dusj hver morgen for å våkne. Dusjer i tillegg etter trening eller om jeg har vært ute og er litt kald!

Blir stort sett til 2 dusj hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer hver morgen, vasker håret så godt som hver dag, bortsett fra dager hvor jeg bare skal være inne, da kan jeg godt hoppe over en hårvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

2-3 ganger i uken. Det spørs hvor aktiv jeg er. Hadde jeg trent hver dag, ville jeg også dusjet hver dag.

Men da jeg trener svært skjelden, og jeg ikke har en fysisk krevende jobb, blir jeg skjeldent svett. Jeg vasker meg heller på de viktigste stedene hver dag.

Har fått tilbakemelding fra lege, at man ikke burde dusje hver dag, pga. huden blir helt uttørket av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest tusselinemor

dusjer hver 3. dag...vasker håret mitt 1 gang i uka.

patetisk at folk gidder å dusje hver dag. dere bare ødelegger det naturlige ved kroppen.

dessuten har dere sikkert hår som ser ut som en mopp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dusjer hver 3. dag...vasker håret mitt 1 gang i uka.

patetisk at folk gidder å dusje hver dag. dere bare ødelegger det naturlige ved kroppen.

dessuten har dere sikkert hår som ser ut som en mopp  :ler:

1 gang i uka :o Tror du ser mere ut som en mopp enn meg da altså... Både kroppen og håret mitt har det finfint. Heller ikke særlig koselig å ikke trene og vaske hår etter trening da... (jeg vasker forsåvidt ikke håret før morgenen etter - synes det holder med en gang per dag, men dusjer jo skikkelig og skyller håret godt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...