Gå til innhold

deodorant


Gjest miau

Anbefalte innlegg

Jeg også svetter endel og er avhengig av en god deodorant for å komme meg gjennom dagen uten å lukte vondt.

Jeg brukte Biotherm krem-deodorant i mange år og var veldig fornøyd med den. Jeg kjøpte den stort sett i tax-free og syns det var en grei pris å betale. Men så trappet reisevirksomheten ned og jeg ville finne en annen som var litt billigere og like god. Så nå bruker jeg Vichy 48 hour og er veldig fornøyd med den. Syns nesten den er enda bedre enn Biotherm sin så nå har jeg funnet min favoritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg brukte Biotherm fast i minst fem år. Så gikk jeg litt lei, mest fordi den har en tendens til å tørke sent (roll-on).

Etter det har jeg kjøpt minst fem ulike andre deodoranter, inkludert Vichy og Dermalogica, og en rekke billigdeodoranter.

Selv om jeg ikke svetter noe særlig, har jeg en tendens til å reagere på de fleste deoer, selv om de ikke er sterkt parfymerte eller inneholder alkohol, og enkelte av disse tålte jeg i noen dager eller uker, før det var slutt..

At jeg kunne være så dum! Nå har jeg kastet en masse penger ut av vinduet på deoer i stedet for å holde meg til den eneste som funker for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mange år brukte jeg billige deoer og luktet alltid vondt, så invisterte jge i en litt dyrere deodorant, biotherm, og kommer aldri til å bruke noe annet igjen, og det har ingenting med merkevare, eller at den er så dyr at den "må" være god. heller bruke masse penger på deo enn å LUKTE VONDT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vichy eller biotherm disse i deosticks?

Biotherm har hvertfall det. (Men min erfaring er at den overhodet ikke er like bra som roll-onen,...selv om jeg vet andre liker den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...