Gå til innhold

deodorant


Gjest miau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drar opp en gammel tråd her, men var innom apotek og parfymeri for å sjekke om de hadde de deodorantene alle skryter av. Det hadde de jo, men fy flate for noen priser! Jeg er vant til å betalt 20-30 kroner for en deo, og fikk jo ståpels av å se priser på 140 for en deo! *iiik*

Vet ikke om jeg klarer å rettferdiggjøre det å bruke så mye penger på noe jeg skal gni i armhula... men på den annen side vet jeg ikke om jeg orker å klø så innmar mer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
Drar opp en gammel tråd her, men var innom apotek og parfymeri for å sjekke om de hadde de deodorantene alle skryter av. Det hadde de jo, men fy flate for noen priser! Jeg er vant til å betalt 20-30 kroner for en deo, og fikk jo ståpels av å se priser på 140 for en deo! *iiik*

Vet ikke om jeg klarer å rettferdiggjøre det å bruke så mye penger på noe jeg skal gni i armhula... men på den annen side vet jeg ikke om jeg orker å klø så innmar mer heller.

En god deo koster såpass, de varer lenge også. Du kan ikke bruke en deo som klør og en god deo som beskytter mot fukt og lukt er noe av det aller viktigste å ha på badet.

For en som kjøper alt til hud og hår på Rema er overgangen stor til skikkelige merker, men på den annen side så kjøper du bedre produkter og får økt velvære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god deo koster såpass, de varer lenge også.

Jeg synes IKKE de dyre deoene varer noe lenger enn de billige. (Men at de lukter bedre, det gjør de..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Kanskje jeg som er rar, men jeg synes faktisk Sterilan er bedre enn Biotherm. Jeg klør mer av Biotherm enn Sterilan. Biotherm lukter best da...

Og deo-sticken fra Dermalogica lukter godt, er god å ta på, klør ikke, setter ikke flekker - men fungerer ikke i det hele tatt på meg. :-x Ingen som helst effekt mot verken fukt eller lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes IKKE de dyre deoene varer noe lenger enn de billige.

Logisk nok, man trenger jo akkurat samme mengde deodorant :) Cosmica finnes også i parfymefri, og er litt billigere. Men kjæresten min, som alltid glemmer deo'en sin på reiser, synes Vichy var mye bedre enn Cosmica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke Biotherm flere typer deodoranter? Hvilken er det dere er så fornøyde med?

Jeg synes den blå roll-onen er god,... (Stiften liker jeg ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god deo koster såpass.

Men er den 7 ganger bedre enn vanlige deodoranter..?

Og hvordan vet man at de ikke klør? Er det parfyme, alkohol eller aluminium man reagerer på? Hva skal jeg se etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

Men er den 7 ganger bedre enn vanlige deodoranter..?

Og hvordan vet man at de ikke klør? Er det parfyme, alkohol eller aluminium man reagerer på? Hva skal jeg se etter?

Jeg synes det.

Det huden under armene som oftest reagerer på er parfyme/alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke poenget med å bruke så mye penger på deodorant så fremt man ikke har veldig sensitiv hud eller svetter ekstremt mye. Jeg har prøvd både Biotherm og andre overprisede deodoranter og merker ærlig talt ikke en eneste forskjell. Jeg bruker nå en helt vanlig Sterilan-deodorant. Den hverken klør eller svir, har aldri fått flekker på klærne, den lukter svakt, men behagelig og jeg er alltid tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg anbefaler denne Biotherm deodoranten er:

Jeg har problemer fordi jeg svetter mye mere enn det som er vanlig. Jeg blir helt våt under armen, og bruker ikke gensere som svetteringene synes i.Jeg lukta svette veldig raskt.Jeg fikk også en merkelig EKKEL lukt som festa seg i genserne mine. Det stinka høgg for å være helt ærlig!

Jeg er renslig hvis det er noen som lurer på det :)

Endelig en dag var det noen som anbefalte meg denne, og jeg lukter nå godt hele dagen :-) og jeg trenger ikke bekymre meg så fælt over svetteringer lenger :-)

Deodoranten er absolutt værdt penga hvis de billigere ikke funker på deg!Har du ikke noe problem med deon din så hold deg til den!

Ellers, av billig deodorant for de som ikke behøver "spesiell hjelp" vil jeg anbefale sterilan 24hours

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg vet at det har kommet ny utgave med grønn stripe på, men jeg bruker forsatt den "gamle" blå. I roll- on, vanlig.(har prøvd en som er i krem tube, den synes jeg er vanskelig å påføre og porsjonere). Jeg har hørt at den grønne fungerer helt likt (av sikre kilder).Håper dette hjalp deg litt Tuddelidu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg glemte å skrive at jeg ikke har fått sånn dritekkel lukt i klærna siden jeg bytta deo.

Ekkel lukt i klærne får jeg bare når jeg bruker syntetiske stoff, så det har jeg sluttet med. Tror jeg prøver det billige tipset sitt først jeg, så har jeg ikke tapt så mye om det ikke funker... Jeg har visst litt vanskelig for å løsrive meg fra fattig-mentaliteten etter 5 år som fattig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sverger også til biotherm sin deo! Har den som er grønn-turkis nå (brukte den blå før, men den er erstattet av den grønne har jeg hørt???) og den er super (har roll-on)! I en kriseperiode i sommer med dårlig råd prøvde jeg meg på Rimi-deoene, kjøpte først Nivea Dry og så Sterilan Crystal. Aldri prøvd noe mer møkk! Brukte de i en uke hver før jeg måtte gi tapt og kjøpte biotherm sin igjen. Jeg luktet vondt av dem og følte meg ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sverger også til biotherm sin deo! Har den som er grønn-turkis nå (brukte den blå før, men den er erstattet av den grønne har jeg hørt???) og den er super (har roll-on)! I en kriseperiode i sommer med dårlig råd prøvde jeg meg på Rimi-deoene, kjøpte først Nivea Dry og så Sterilan Crystal. Aldri prøvd noe mer møkk! Brukte de i en uke hver før jeg måtte gi tapt og kjøpte biotherm sin igjen. Jeg luktet vondt av dem og følte meg ekkel.

Følte deg ekkel ja, jeg og. Jeg var s å nervøs for å lukte vondt, at andre skulle merke det at jeg svettet som gal, endelig kan jeg bruke knæsje gensere uten at gedigne ringer under armene tar all oppmerksomhet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...