Gå til innhold

Småkeen på en fyr fra KG..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Adara skrev:

Han hadde to brukere ja, det stemmer :0) 

Han er ikke så ille som alle her tror, KG var en lekeplass for han. Den ekte mannen bak er nok ikke som han var her ^^

Hvis det er han jeg tror, så er det en ung herremann som likte å provosere litt. Tipper faktisk han er her enda.

Anonymkode: 42aff...8e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Yme skrev:


Til likhet med omtrent alle andre på nettet. Jeg har møtt en del folk som er helt søppel her inne, men som er veldig hyggelige i virkeligheten.

Det er ikke så veldig unormalt, og kommer av at hjernen din på mange måter ikke forstår at du snakker med et annet menneske, når det mennesket bare representeres i tekst, noe som fører til at man kan være mye mer rævhøl enn man ville vært om personen sto rett foran deg.

Du har som vanlig gode innspill, Yme! Du har nok helt sikkert rett ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Yme skrev:


Til likhet med omtrent alle andre på nettet. Jeg har møtt en del folk som er helt søppel her inne, men som er veldig hyggelige i virkeligheten.

Det er ikke så veldig unormalt, og kommer av at hjernen din på mange måter ikke forstår at du snakker med et annet menneske, når det mennesket bare representeres i tekst, noe som fører til at man kan være mye mer rævhøl enn man ville vært om personen sto rett foran deg.

Så med andre ord skjuler man ikke sitt sanne jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pettersenper skrev:

Så med andre ord skjuler man ikke sitt sanne jeg?


For noen vil det jo være sånn som du sier, men det er ikke det jeg skriver om i mitt innlegg. Det handler mer om at man antar en hel del greier om den andre personen, som man ikke ville gjort om man snakket ansikt til ansikt, fordi man da får mer info gjennom kroppsspråk osv.

Om man skriver at man elsker å se jøder dø, er jo ikke det fordi man bare ikke ser meddebattanten i øynene. Da er det jo fordi man har syke idealer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange legger bånd på sitt egentlige jeg i virkeligheten. Så når mange spyr ut ting her inne, er det ikke nødvendigvis en falsk person. Kanskje litt ubehagelig med gørr på sort hvitt, men hadde de gjort det samme i real life ville det definitivt utløst endel konflikter med større utfall. Ikke at det er greit alltid her inne, men noe sted må man få ut gørra. Noen bokser, noen løper, noen skriker og andre kan ikke annet enn å taste hardt på tastaturet.

Anonymkode: 42aff...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Yme skrev:


For noen vil det jo være sånn som du sier, men det er ikke det jeg skriver om i mitt innlegg. Det handler mer om at man antar en hel del greier om den andre personen, som man ikke ville gjort om man snakket ansikt til ansikt, fordi man da får mer info gjennom kroppsspråk osv.

Om man skriver at man elsker å se jøder dø, er jo ikke det fordi man bare ikke ser meddebattanten i øynene. Da er det jo fordi man har syke idealer.

Godt poeng. Men jeg tror det er mest at man kan oppføre seg som man vil uten konsekvenser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, pettersenper skrev:

Godt poeng. Men jeg tror det er mest at man kan oppføre seg som man vil uten konsekvenser


Folk som er bevisst duste, gjør det jo fordi de ikke får like mye konsekvenser, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Adara skrev:

@ambivalentReaction  

Han liker jeg. Eller hun? nå ble jeg usikker haha
Forresten, så kul tråd, og så tøff du er TS! Håper det går din vei <3

PS: Alle blir ikke tagga på nytt når jeg quoter, eller? 

Han!

Du er 27 og kjører ikke bil, og vasker ikke grønnsaker? :P Leste de eldste innleggene dine og du virker oppegående.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Adara skrev:

@ambivalentReaction  

Han liker jeg. Eller hun? nå ble jeg usikker haha
Forresten, så kul tråd, og så tøff du er TS! Håper det går din vei <3

PS: Alle blir ikke tagga på nytt når jeg quoter, eller? 

imagenes-de-amor-cupid-graphics-aiming-a

7 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Han!

Du er 27 og kjører ikke bil, og vasker ikke grønnsaker? :P Leste de eldste innleggene dine og du virker oppegående.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Adara skrev:

Han hadde to brukere ja, det stemmer :0) 

Han er (nok) ikke så ille som alle her tror, KG var en lekeplass for han. 

Nei, det vet jeg :) veldig hyggelig på pm, liker å utfordre hjernen din. KG som lekeplass var veldig god beskrivelse, det jeg også sitter igjen med :). Om man faktisk setter trådene hans sammen og bruker litt logikk ser man at alt er motsigende, og hvordan han provoserte frem reaksjoner, jeg syntes hvert fall det er veldig spennende å følge med på!

Anonymkode: abb24...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det vet jeg :) veldig hyggelig på pm, liker å utfordre hjernen din. KG som lekeplass var veldig god beskrivelse, det jeg også sitter igjen med :). Om man faktisk setter trådene hans sammen og bruker litt logikk ser man at alt er motsigende, og hvordan han provoserte frem reaksjoner, jeg syntes hvert fall det er veldig spennende å følge med på!

Anonymkode: abb24...022

@WubWub er en strålende mann. Et friskt og herlig provoserende tilskudd til KG-stammen.

Endret av Citronella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ambivalentReaction skrev:

Han!

Du er 27 og kjører ikke bil, og vasker ikke grønnsaker? :P Leste de eldste innleggene dine og du virker oppegående.

haha, det er meg! Skjønner du er gira? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Citronella skrev:

@WubWub er en strålende mann. Et friskt og herlig provoserende tilskudd til KG-stammen.

Ja applaus til asosiale vrak !  Hipp hurra, jo  flere jo bedre....eller...

Anonymkode: 8ff11...63f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja applaus til asosiale vrak !  Hipp hurra, jo  flere jo bedre....eller...

Anonymkode: 8ff11...63f

Jo flere personlighetstyper som er representert på et forum, jo flere ulike diskusjoner får man jo. Brukere som @WubWub er jo dessuten ganske fascinerende, da man aldri vet helt hva man kan forvente. Blanding av ravende gale innlegg og fornuftige refleksjoner er ganske fantastisk. 

Anonymkode: 8f08c...059

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Yme skrev:


Hehe, joda, Jeg er ikke et kjærestemenneske :)

Du undervurderer nok hvor desperate noen kvinner er, noen finner seg nok i ditt tull også ;)

men fra spøk til alvor, så har du mange andre gode kvaliteter da! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo flere personlighetstyper som er representert på et forum, jo flere ulike diskusjoner får man jo. Brukere som @WubWub er jo dessuten ganske fascinerende, da man aldri vet helt hva man kan forvente. Blanding av ravende gale innlegg og fornuftige refleksjoner er ganske fantastisk. 

Anonymkode: 8f08c...059

Jeg er faktisk ganske bettatt av han :fnise: Selv etter alle de gale tingene han har skrevet!! En herlig mann.

Anonymkode: abb24...022

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte KG som sjekkemarked for et par år siden. Det er utrolig mange fine menn her inne, som er veldig interessante å snakke med på PM.

Anonymkode: 4b754...36e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Niennas skrev:

Du undervurderer nok hvor desperate noen kvinner er, noen finner seg nok i ditt tull også ;)

men fra spøk til alvor, så har du mange andre gode kvaliteter da! :)

 

Ja, jeg har jo ekstremt lang forhud, så det er jo et pluss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte KG som sjekkemarked for et par år siden. Det er utrolig mange fine menn her inne, som er veldig interessante å snakke med på PM.

Anonymkode: 4b754...36e

Klarte du å sjekke opp noen av dem, da?

Anonymkode: 95aae...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...