Gå til innhold

Småkeen på en fyr fra KG..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Yme skrev:


Nei, kom ikke noe opp her, så det er bare å sitere til fingern er brukt opp.

Scwheeeet <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, pautina skrev:

Mann 42 er smart så den er forståelig :) hvorfor er alle anonyme? Det er jo allerede anonymt?

Ja, jeg og tenkte på mann 42! Kan se for meg at jeg kan ha mange interessante samtaler med han, og det tenner meg! 

Anonymkode: 8e001...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg og tenkte på mann 42! Kan se for meg at jeg kan ha mange interessante samtaler med han, og det tenner meg! 

Anonymkode: 8e001...1ae


Send han en PM da, nå som vi er så godt i gang her. Han er en veldig hyggelig fyr, så du har ikke noe å tape.

Endret av Yme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Adara skrev:

@ambivalentReaction  

Han liker jeg. Eller hun? nå ble jeg usikker haha
Forresten, så kul tråd, og så tøff du er TS! Håper det går din vei <3

PS: Alle blir ikke tagga på nytt når jeg quoter, eller? 

WubWub har jeg litt crush på! Den hjernen altså :rodme:

Anonymkode: abb24...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

WubWub har jeg litt crush på! Den hjernen altså :rodme:

Anonymkode: abb24...022

hehe, ja. Han er ikke så dum han heller ;) Også ser han ikke så verst ut heller :fnise:

Endret av Adara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

WubWub har jeg litt crush på! Den hjernen altså :rodme:

Anonymkode: abb24...022

Hm, eneste brukeren jeg faktisk har blokkert her inne. Men smaken er som baken...:smoke:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ferny skrev:

Hm, eneste brukeren jeg faktisk har blokkert her inne. Men smaken er som baken...:smoke:


Tenkte litt det samme. Fikk liksom inntrykk av at fyren ikke var helt på stell, da han fortalte at han gjerne ødelegger livet til damer som ikke gjøre som han vil. Mulig han bare driver å kødder, selvfølgelig.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt!

Nominasjonen førte til en viss stigning i antall "snoker på profilen din, jeg, Jerry".  Hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yme skrev:


Nå tror jeg du blander meg med noen andre. Det er vel over 5 år siden sist jeg var i noe forhold, og jeg har ikke holdt på med noen siden da.

Så rart, jeg var så sikker på at du var sammen med ei kg dame :) Beklager :)

Anonymkode: 42aff...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så rart, jeg var så sikker på at du var sammen med ei kg dame :) Beklager :)

Anonymkode: 42aff...8e6


Jeg var det, for 5-7 år siden :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Yme skrev:


Send han en PM da, nå som vi er så godt i gang her. Han er en veldig hyggelig fyr, så du har ikke noe å tape.

Det er ikke meg du siterte men, jeg sendte faktisk en pm engang. Han er utrolig til å diskutere i tråder og helt i klinsj med Winston, så trodde han ville være like direkte på pm. Men nei, han er vist veldig reservert av seg. Så jeg turte hvertfall ikke sende mer pm enn noen få komplimenter 😁

Men jeg er mulig mye mer ekstrem ateist (fikk jeg høre i andre tråder) derfor tenker jeg at den konkurransen om han får andre kg damer stå for.

Anonymkode: 42aff...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Er ikke Adara bare en annen bruker av samme person som står bak WubWub?

haha, er jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke meg du siterte men, jeg sendte faktisk en pm engang. Han er utrolig til å diskutere i tråder og helt i klinsj med Winston, så trodde han ville være like direkte på pm. Men nei, han er vist veldig reservert av seg. Så jeg turte hvertfall ikke sende mer pm enn noen få komplimenter 😁

Men jeg er mulig mye mer ekstrem ateist (fikk jeg høre i andre tråder) derfor tenker jeg at den konkurransen om han får andre kg damer stå for.

Anonymkode: 42aff...8e6


Det er jo ikke alltid det funker, men det er kult at du gjorde det, så fortsett sånn. Jenter som tar initiativ, er sexy. Det viser at det er litt futt i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. mai 2016 at 18.48, Zenobia skrev:

"Hei!

Synes innlegget der du skrev "[fyll inn] virket så [fyll inn]". Du har interessante perspektiver/meninger/kunnskaper (hva det nå enn er som har gjort inntrykk på deg).

Ha en fin dag :lillesky: "

 

(Nå er det "hundre" år siden jeg drev med sjekking, så hvis dette er ut, bør noen korrigere meg)

 

- - -

0K, ser jeg var sen på avtrekkeren her

Å faen! Jeg ble forsøkt sjekket!!! *sukk* Jeg er håpløs på sånt. Og jeg som er såååå billig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Adara skrev:

hehe, ja. Han er ikke så dum han heller ;) Også ser han ikke så verst ut heller :fnise:

Hm, jeg har bare kanskje sett han, han sendte bilde av seg selv på pm, men var noe som ikke stemte. For bilde tilhørte en annen bruker, altså da at han hadde to brukere, men den andre brukeren hans(?) har da skrever ting som intellektuelt ikke stemmer overens med nivået til WubWub kontoen. Så jeg er litt usikker på om det faktisk er han bak begge kontoene, eller om han bare bruker bildet for morroskyld. Forøvrig så kom jeg over en tråd på et annet forum der en med samme brukernavn postet de samme bildene, men skurrer likevel. Mye skurrer dog med han, jeg tror han syntes menneskesinnet er veldig interessant, da med tilhørende provokasjon og en form for manipulering, mye av det han sier vet jeg ikke stemmer. 

Synd han forsvant fra KG da, likte diskusjonene med han, og all kunnskapen han sitter på, håper han dukker opp igjen en dag.

Anonymkode: abb24...022

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart, jeg var så sikker på at du var sammen med ei kg dame :) Beklager :)

Anonymkode: 42aff...8e6

Tenker du på gunfreak kanskje? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, jeg har bare kanskje sett han, han sendte bilde av seg selv på pm, men var noe som ikke stemte. For bilde tilhørte en annen bruker, altså da at han hadde to brukere, men den andre brukeren hans(?) har da skrever ting som intellektuelt ikke stemmer overens med nivået til WubWub kontoen. Så jeg er litt usikker på om det faktisk er han bak begge kontoene, eller om han bare bruker bildet for morroskyld. Forøvrig så kom jeg over en tråd på et annet forum der en med samme brukernavn postet de samme bildene, men skurrer likevel. Mye skurrer dog med han, jeg tror han syntes menneskesinnet er veldig interessant, da med tilhørende provokasjon og en form for manipulering, mye av det han sier vet jeg ikke stemmer. 

Synd han forsvant fra KG da, likte diskusjonene med han, og all kunnskapen han sitter på, håper han dukker opp igjen en dag.

Anonymkode: abb24...022

Han hadde to brukere ja, det stemmer :0) 

Han er (nok) ikke så ille som alle her tror, KG var en lekeplass for han. 

Endret av Adara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, RompeRusk skrev:

Tenker du på gunfreak kanskje? :) 

Åh! Ja mulig det 😀 Er en stund siden jeg var innom her så jeg blander sikkert noen.

Anonymkode: 42aff...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Adara skrev:

Han hadde to brukere ja, det stemmer :0) 

Han er ikke så ille som alle her tror, KG var en lekeplass for han. Den ekte mannen bak er nok ikke som han var her ^^


Til likhet med omtrent alle andre på nettet. Jeg har møtt en del folk som er helt søppel her inne, men som er veldig hyggelige i virkeligheten.

Det er ikke så veldig unormalt, og kommer av at hjernen din på mange måter ikke forstår at du snakker med et annet menneske, når det mennesket bare representeres i tekst, noe som fører til at man kan være mye mer rævhøl enn man ville vært om personen sto rett foran deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...