Pentu Skrevet 14. september 2016 Forfatter #181 Del Skrevet 14. september 2016 8 timer siden, Weebs skrev: Så trist å høre om svigers! Merkelig at de kan oppføre seg sånn. Det er jo helt tydelig vondt og feil Merkelig er bare forbokstaven. Mannen har gitt opp for lenge siden han har innsett at han ikke er favorittbarnet deres (i følge meg skal ikke noe sånt eksistere en gang) 4 timer siden, Strikkesokken skrev: Stakkars lille! Dumme svigers håper de skjerper seg kraftig, de kan ikke gjøre forskjell! Jeg håper for hennes del, men jeg tviler. De var veldig flink i juni, men så gikk det fint over. Får vondt av henne når hun spør etter farmor og farfar. I dag har jeg vært hos negledamen min. Man må jo gjøre det man kan for å føle seg fin tenker jeg. For jeg føler meg ganske blæ for tiden. Lillesøster bidrar til masse gøye kviser som ikke akkurat får deg til å føle deg tipp topp. Og at klær bare kjennes feil ut på kroppen som stadig forandrer seg bidrar ikke akkurat til godfølelsene. ellers er jeg og lillesøster nå ned i tosifret tilværelse. 99 dager til termin i dag. Fremdeles lenge. Men det går fremover. Jeg har begynt å kjenne igjen en viss rytme inni der. Nå f.eks er hun ganske så våken. Jeg har jo nettopp spist middag. Så er ganske ikke så rart. Lille koser seg meg årsalbumene sine. Så plutselig roper hun "se mamma, vi bader" "se mamma, der er mange båter" "der er mamma". Finingen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 14. september 2016 #182 Del Skrevet 14. september 2016 Så deilig med neglefiksing! Det står ikke på min prioriteringsliste i det hele tatt lenger..var nøye på det før, men nå klipper jeg dem og det for holde 99 dager! Går fremover dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. september 2016 #183 Del Skrevet 14. september 2016 Tosifret! Det vil jeg neste kalle en milepæl, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 14. september 2016 Forfatter #184 Del Skrevet 14. september 2016 32 minutter siden, Strikkesokken skrev: Så deilig med neglefiksing! Det står ikke på min prioriteringsliste i det hele tatt lenger..var nøye på det før, men nå klipper jeg dem og det for holde 99 dager! Går fremover dette her! Jeg har aldri vært nøye på det. Noen ganger i året klæsset jeg gjerne på svart neglelakk. Men nå går jeg til henne med jevne mellomrom. Hun klager på at jeg vil ha korte negler, men å være småbarnsmor med lange negler seg jeg på som risikosport 😜 Hun jeg går til kjøper alt utstyret sitt i Latvia elns. Så shellacen er helt super. Får den nesten ikke av 🙈 1 minutt siden, Weebs skrev: Tosifret! Det vil jeg neste kalle en milepæl, altså Hipp hurra for milepæl 😃👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 16. september 2016 Forfatter #185 Del Skrevet 16. september 2016 I går var det treff i termingruppen min. Jeg fikk ikke vært med denne gang, for jeg prioriterte rett og slett en tur til frisøren. Hadde dere sett etterveksten min så hadde dere ikke stilt spørsmål ved den beslutningen 🙈 Heldigvis skal vi treffes i neste uke. Det gleder jeg meg til. Selv om jeg er litt smånervøs. Jeg er ikke tøffere enn toget når det kommer til sånne ting, men jeg tror det kommer til å bli kjekt ☺️ Lillesøster har vært litt rolig det siste døgnet og jeg begynner å småstresse litt. Så nå tar jeg pause i rydding (huset har vært bombet den siste uken) for å spise litt is. Da satser jeg på at hun våkner til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 16. september 2016 #186 Del Skrevet 16. september 2016 Hjalp det å spise is? Om ikke er det jo bedre å ringe føden en gang for mye enn en gang for lite. Får alltid beskjed av jordmor å om ringe med en gang om jeg syns noe er annerledes når det gjelder liv i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. september 2016 #187 Del Skrevet 16. september 2016 Da jeg ringte føden fikk jeg beskjed om at det sannsynligvis var fordi hun hadde snudd seg og kanskje sparket mot ryggen i stedet for. Da var det lettere å kjenne noe hvis du la deg halvveis på magen. Da jeg gjorde det kjente jeg noe smågreier. Litt usikker egentlig, det er ganske spesielt å bare ligge der og kjenne etter. Men ring hvis du er bekymret! Jeg ventet ganske lenge, men fikk et spark bak av folk her inne og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 16. september 2016 Forfatter #188 Del Skrevet 16. september 2016 24 minutter siden, A4-livet skrev: Hjalp det å spise is? Om ikke er det jo bedre å ringe føden en gang for mye enn en gang for lite. Får alltid beskjed av jordmor å om ringe med en gang om jeg syns noe er annerledes når det gjelder liv i magen. Isen hjalp ikke, men isbiter med Pepsi Max hjalp (blir litt feil å si Pepsi Max med isbiter når man har dobbelt som mye is som brus) 15 minutter siden, Weebs skrev: Da jeg ringte føden fikk jeg beskjed om at det sannsynligvis var fordi hun hadde snudd seg og kanskje sparket mot ryggen i stedet for. Da var det lettere å kjenne noe hvis du la deg halvveis på magen. Da jeg gjorde det kjente jeg noe smågreier. Litt usikker egentlig, det er ganske spesielt å bare ligge der og kjenne etter. Men ring hvis du er bekymret! Jeg ventet ganske lenge, men fikk et spark bak av folk her inne og mannen Jeg var på nippet, men nå fikk jeg en rekke med gode dult. Det er så betryggende. Hadde bok måtte ringt til en venninne for å få henne til å kjøre meg opp hvis jeg ikke fikk reaksjon. Tror ikke det å finne parkeringsplass på KK er noe man skal begi seg ut nå når man er redd og stresset. Er helt tragisk dårlig med plasser på Haukeland. Nå satser jeg på at hun fortsetter å dulte. Er så redd for at de ikke skal ta meg seriøst. Er jo bare 26+3 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. september 2016 #189 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg blir aldri lei dult! Selv ikke blærespark som får meg til å lure på om jeg har tisset på meg Vi hadde så sinnsykt flaks da vi var på KK! Fikk parkeringsplass helt med døren. Det var en veldig god dag på alle slags mulige måter De må ta deg seriøst, 26+3 er jo ikke "bare". Det er over halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 16. september 2016 #190 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg gleder meg til treff neste uke! Fikk ikke vært med igår heller pga legetimen.. Godt du fikk et par dult. Skummelt når de plutselig blir så rolige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 16. september 2016 Forfatter #191 Del Skrevet 16. september 2016 Hipp hurra for aktiv lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 16. september 2016 Forfatter #192 Del Skrevet 16. september 2016 7 timer siden, Weebs skrev: Jeg blir aldri lei dult! Selv ikke blærespark som får meg til å lure på om jeg har tisset på meg Vi hadde så sinnsykt flaks da vi var på KK! Fikk parkeringsplass helt med døren. Det var en veldig god dag på alle slags mulige måter De må ta deg seriøst, 26+3 er jo ikke "bare". Det er over halvveis! Nei, man blir aldri lei. Er så kjekt! Disse jentene mine er noen bedagelige mageboere 😜 Når jeg ble satt i gang med lille så fant jeg parkering rett utenfor jeg og. Skrøt lenge av det. Er så gøy å se reaksjonen på folk når jeg sier at jeg kjørte meg selv opp til føden Ja, jeg vet jo det. Og skjer det igjen så ringer jeg. Fortalte naboen at jeg hadde vært litt stresset. Hun gav grei beskjed om at jeg måtte ringe henne neste gang, for hun har doppler. 5 timer siden, Strikkesokken skrev: Jeg gleder meg til treff neste uke! Fikk ikke vært med igår heller pga legetimen.. Godt du fikk et par dult. Skummelt når de plutselig blir så rolige Det blir så kjekt, men samtidig litt rart. Føler jeg kjenner dere alle her inne. Selv om det bare er via dagbøkene. Heldigvis er jeg vant til det. Lille var veldig rolig hun og, men man blir litt stresset når de har hviledag. Heldigvis har hun ikke hvilekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 17. september 2016 Forfatter #193 Del Skrevet 17. september 2016 I dag gjorde vi oss klar for å gå ut. Ute i hagen så føyk lille rundt over alt som vanlig. Plutselig begynner hun å skrike. Hun hadde tydeligvis vondt for å gå på do. Så jeg la henne inntil meg for at hun skulle få litt press på magen. Tok henne meg meg inn i stuen. Mens jeg satt der så ble jeg bare mer og mer svimmel og uvel. Mannen fant isvann til meg og jeg fikk av med klærne for å kjøle meg ned. Lille kom seg heldigvis, mens mor ligger her på sofaen i bare undertøyet med vinduene åpne. Tror kanskje jeg har litt å snakke med jordmor om denne gangen 😜 Lillesøster har heldigvis fest i dag. Så godt å kjenne at hun har det bra. Eller, fest er å ta litt hardt i. Hun er ikke voldsom på festene denne snuppa her 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 19. september 2016 Forfatter #194 Del Skrevet 19. september 2016 I går var en dag helt full av kjekke, men krevende ting. Første tingen vi var på skulle jo bare være er kjapt besøk hos svigers. Mannen var der allerede så jeg og lille dro litt seinere. Etter 1 time der så var jeg så dårlig at mannen måtte la bilen stå og kjøre min bil hjem. Etter 1,5 time i sengen dro vi for å treffe noen venner i byn. Det gikk overraskende bra. Var sliten når vi kjørte hjem, men ikke ubehagelig så. I dag skulle jeg og bestevenninnen min på salg på en barnebutikk i en av bydelene før vi skulle til byn på kino. Halvveis inn i filmen så må vi bare kjøre hjem igjen. Jeg var så dårlig. Heldigvis hjalp det med litt frisk luft på vei til bilen og lading i bilen hennes. Godt jeg ikke skulle kjøre hele veien hjem selv. Kom meg trygt hjem og la meg rett i sengen. Våknet av at lille kom hjem. Nå koser hun seg i stuen med pappaen mens jeg ligger flatt ut. Burde kanskje legge til en ladedag etter fulle dager fra nå av🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 19. september 2016 #195 Del Skrevet 19. september 2016 Huff, så kjedelig at du er så dårlig! håper du kommer deg raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 19. september 2016 Forfatter #196 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) 1 time siden, Strikkesokken skrev: Huff, så kjedelig at du er så dårlig! håper du kommer deg raskt! Jeg har med å komme meg. Skal jo på date i morgen Endret 19. september 2016 av Pentu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 20. september 2016 Forfatter #197 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Etter en koselig frokost med @Strikkesokken dro jeg for å kjøpe dopapir på tilbud (man trenger alltids dopapir) og den siste boksen med aioli (jey). På vei til bilen så traff jeg grandtanten til mannen. Jeg sto der i 1 time. Kom meg virkelig ikke vekk derifra. De har masse å si disse damene. Kjente jeg begynte å bli skikkelig dårlig, såpass at jeg måtte gi grei beskjed om at nå måtte jeg gå før jeg knakk sammen. Når jeg endelig fikk lagt meg ned i sengen var jeg helt knust. Å stå rett opp og ned er ikke tingen for meg kjenner jeg Og så ble jeg nesten påkjørt av en semitrailer i dag. Godt at jeg er kjapp på bremsen. For den doningen (som ikke overholdt vikeplikten sin) hadde helt fint knust meg. Endret 20. september 2016 av Pentu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 21. september 2016 #198 Del Skrevet 21. september 2016 Det er så fælt når man blir stående lenger enn man ønsker med noen som aldri har tenkt å ende samtalen. Godt du sa fra...til slutt.. Men det er jo ikke alltid så lett å gi beskjed eller avbryte en samtale sånn uten videre heller! Ekkelt med semitrailer som ikke kjenner sin vikeplikt, det var sikkert en vemmelig følelse! Godt det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 22. september 2016 Forfatter #199 Del Skrevet 22. september 2016 15 timer siden, Carouselle skrev: Det er så fælt når man blir stående lenger enn man ønsker med noen som aldri har tenkt å ende samtalen. Godt du sa fra...til slutt.. Men det er jo ikke alltid så lett å gi beskjed eller avbryte en samtale sånn uten videre heller! Ekkelt med semitrailer som ikke kjenner sin vikeplikt, det var sikkert en vemmelig følelse! Godt det gikk bra! Det er ikke så lett når du vet at de er ganske så alene og har behov for å snakke med noen. Da føler jeg meg skikkelig fæl som bare går. Med bekjente du treffer tilfeldigvis er det litt lettere å si at du må gå Jeg hadde hjertet i halsen ganske lenge var veldig på at jeg hadde lyst til å ringe til firmaet å klage, men det blir alltid med tanken —-------------------------------------- jeg var hos jordmor i går. Har gått opp 1 kg siden sist (1 mnd siden) og det syns jeg ikke var gale. Jordmor kommenterer aldri vekt, utenom hvis jeg klager. Da betrygger hun meg på hva som er normalt. Blodverdiene mine var litt lave, så det er gjerne forklaringen på hvorfor jeg er såpass dårlig. Så jeg skal innom til legen for å ta en haug med blodprøver for å finne ut hvor gale det er. Jordmor håpte at de var så greie at jeg bare kunne få en sprøyte istedenfor blodoverføring 😕. Lillesøster står alt bra til med. Hun sparker og romsterer, men tar livet fremdeles med ro. Nå er det bare 2 uker til vi skal få se på henne igjen. Og og og og. Vi har sånn va 99% sikkert landet på navn 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 22. september 2016 #200 Del Skrevet 22. september 2016 Herregud, godt det gikk bra. Sånne semitrailere kan være fryktelig skumle! Men gøy med navn! Her tror jeg at vi også har kommet fram til et navn, selv om det er litt trist å gi slipp på begge yndlingsnavnene mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå