søndagsengel? Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1741 Del Skrevet 22. januar 2006 våknet sent du! jeg våknet tolv, så litt tv fra sengen, sovnet og sto opp halv fire! ← Godt du hadde fri i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. januar 2006 #1742 Del Skrevet 22. januar 2006 Jepp, deilig med å jobbe i bhg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1743 Del Skrevet 23. januar 2006 I dag er det varmegrader. Det er fortsatt mye snø, men det blir nok ikke liggende lenge hvis det fortsatter sånn. Vi skrudde av parafinovnen i går, og fyrte i peisen hele dagen. Veldig koselig Har ikke så mye parafin igjen, og vil spare det til babyen kommer, i tilfelle det blir kalde dager da (det er så mye billigere å kjøpe parafin om sommeren, så vi vil helst slippe å fylle opp tanken nå...). Det går jo greit å bruke ved så lenge jeg går hjemme på dagtid og kan holde fyr i peisen. Også har vi jo elektriske ovner, så klart Jeg skal være støttekontakt i dag. Regner med at ungene vil være ute og leke i snøen, og det er jo ikke så slitsomt for meg Det mest slitsomme er faktisk leksene, men de pleier å være veldig flinke! Det er vel bare jeg som blir litt lei av å høre den samme leseleksa seks ganger på rad... Jeg sov lenge i dag, og har ikke gjort så mye etter at jeg sto opp. Har satt på oppvaskemaskinen, som skal tømmes nå, brettet og lagt på plass nyvaskede klær og satt på en maskin med hvite klær. Tror den er ferdig nå, så jeg skal gå ned og henge opp tøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #1744 Del Skrevet 23. januar 2006 Driftig dame i dag du søndagsengel! Fint at du sier ifra om fraværet ditt senere i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1745 Del Skrevet 24. januar 2006 I natt våknet jeg rundt 3 og sto opp ca halv fem. Det har blåst veldig mye i natt, og var kaldt i huset, så jeg fyrte i peisen. Deilig Så på God Morgen Norge mens jeg spiste frokost, og duppet deretter litt av på sofaen... Nå har jeg dusja og gjort meg i stand til å dra til legen. Kjører om en halvtimes tid. Før det skal jeg finne ut hva jeg skal lage til middag i dag, sånn at jeg får handlet inn det som trengs. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. januar 2006 #1746 Del Skrevet 24. januar 2006 Lykke til hos legen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 24. januar 2006 #1747 Del Skrevet 24. januar 2006 Lykke til på legebesøket da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1748 Del Skrevet 24. januar 2006 Thank you! Er tilbake nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 24. januar 2006 #1749 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvordan gikk det hos legen? Har skrudd av parafinovnen nå vi også..må spare litt. Men håper det holder seg mildt fremover, vedovnen vår er ikke verdens største akkurat.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1750 Del Skrevet 24. januar 2006 Det gikk bra hos legen! Alt er fremdeles fint med Ja, håper det holder seg mildt! Hvis det fryser på nå, kommer det til å bli kjempeglatt!!! Og jeg vil ut på trilletur om ikke så altfor lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1751 Del Skrevet 25. januar 2006 Nydelig vær i dag!! Jeg har vært ute og gått, men tok på meg litt for mye klær. Det er ikke så kaldt i dag som det var i helgen. Det var ganske glatt, da. Jeg har (som vanlig) ingen store planer for dagen. Har et håp om å komme i husarbeidsmood etter hvert, men nå skal jeg slappe av litt med Kompani Orheim, som er boka jeg holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #1752 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg kjenner deg ikke, men nå begynner til og med JEG å bli utålmodig her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1753 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg kjenner deg ikke, men nå begynner til og med JEG å bli utålmodig her... ← Godt jeg har noen å dele det med, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. januar 2006 #1754 Del Skrevet 25. januar 2006 Nei nå må Leon vente til etter fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1755 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har akkurat lest ferdig Kompani Orheim, og den var kjempefin! Tror neste bok blir Idas dans, men vet ikke helt om jeg er i humør til å lese noe så trist... Jeg kan jo prøve i hvertfall... Nå skal jeg smøre mannens matpakke til i morgen, og så er det tid for Hotell Cæsar og Idol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. januar 2006 #1756 Del Skrevet 25. januar 2006 her inne er det lenge siden jeg har vært så snill du er med mannen da.. og lager matpakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1757 Del Skrevet 25. januar 2006 Vi har en betongtrapp ute, som går ned til vaskerommet. Mannen bruker den som inngang, og i dag var det helt speilblank is der! Han så det ikke fordi det var mørkt, og skled på øverste trinn og landet nederst. Stakkars, han ringte til meg som satt oppe og så på Idol, og spurte om jeg kunne komme ned og låse opp døra, og der lå han Han fikk krøpet inn, og etter hvert kom han seg opp også! Ryggen hans er helt rød, men jeg håper det bare er utvendig, for han har hatt problemer med noen skiver i ryggen som heldigvis ser ut til å ha bedret seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. januar 2006 #1758 Del Skrevet 25. januar 2006 auau da det hørtes ikke bra ut får håpe at det går bra med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. januar 2006 #1759 Del Skrevet 25. januar 2006 Au det hørtes ikke godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 26. januar 2006 #1760 Del Skrevet 26. januar 2006 Au au au - stakkars mannen din da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå