Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Så flink du er :klappe:

Og formen er bra?

Ja, formen er overraskende bra! Den har jo ikke vært dårlig tidligere, men jeg har vært så usannsynlig trøtt. Disse to dagene har vært noe jeg ikke har opplevd siden før jeg ble gravid!! kjempedeilig! :grine2: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal si du har fått gjort mye de siste par dagene. :tommel:

Jepp! Kjempefornøyd! :)

Nå skal jeg teste den nye dusjen... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førnøyd med nye dusjen?

Yup :sjarmor: Jeg var nok litt av et syn i sted da. Jeg ville jo prøve ut alle funksjonene, men visste ikke helt hvilke knapper som var til hva. Så jeg trykka ganske vilt, og vannet spruta ut fra over alt... Plutselig ovenfra, plutselig midt i ansiktet mitt... Så jeg var lettere forvirret i begynnelsen :ler:

I går kveld laget vi hjemmelaget pizza i pizzaovnen jeg fikk til jul. Etter at vi hadde spist, kom jeg på at vi hadde glemt rømmedressingen jeg hadde laget. Så den står i kjøleskapet fremdeles. Får finne på et eller annet så vi får brukt den opp i dag :)

Mannen skal jobbe i dag. Før jobbet han ofte i helgene, men etter sommeren har han stort sett vært hjemme. Nå vil han få unna litt før babyen kommer, sånn at han kan ha fri da. Jeg synes det er så kjedelig å være alene hver ukedag og i tillegg i helgene! Kan så klart finne på noe med venninner, men det er ikke alltid det passer. Tror jeg blir hjemme i dag. Gjøre rent og ta en dusj :) Mannen skal uansett ikke jobbe i mange timer.

Nå skal jeg gå gjennom innlegg på kg og sm, og så skal jeg prøve å sove litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at det ikke er bare meg som er morgenfugl.

Hva i all verden gjør du oppe så tidlig?

I like måte... ;) Jeg er vel mer natterangler enn morgenfugl. Måtte opp og tisse, og fikk ikke sove igjen :forvirret: Ganske normalt for meg den siste tiden... Skal nok sove litt senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har friskt i minne hvordan det var å sove de siste ukene. Ikke så enkelt bestandig. Jeg tippa egentlig at det var derfor.

Selv "straffes" jeg for at jeg la meg tidlig i morges. Våkner tidlig og da, men jeg tror nok jeg skal finne senga snart jeg og - om ikke annet for å lese :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har friskt i minne hvordan det var å sove de siste ukene. Ikke så enkelt bestandig. Jeg tippa egentlig at det var derfor.

Det har vært mange urolige netter ja! Og flere skal det bli de kommende årene ;)

Høres veldig avansert ut den dusjen deres altså. Kanskje du må laminere en bruksanvisning og henge opp i dusjen??? :ler:

Ja, det hadde vært noe! :ler: Men panelet i dusjen har symboler som viser hvilken knapp som er til hva, så det skal nok gå greit etter hvert!

Jeg fikk sove igjen etter min lille natterunde, og våkna ikke før ca halv ti. Vi sto opp og spiste frokost, også kjørte vi inn til byen. Mannen slapp meg av på biblioteket mens han gjorde et ærend, så jeg fikk levert Modellen av Saabye Christensen og lånt fire nye bøker. Lånte Rosenrød og liljehvit av Michel Faber, En shopoholikers hemmelige drømmeverden (men tror det er den jeg har lest før) av Sophie Kinsella, Kompani Orheim av Tore Renberg og barnejegeren av Merethe Lindstrøm. Jeg begynte såvidt på sistnevnte mens jeg venta på at mannen skulle bli ferdig, og den virker som en bok for meg! :)

Mannen kjørte meg hjem, og fram til nå har jeg holdt på med å henge opp wallies på barnerommet. Fiiint!!! :):):)

Jeg ANER ikke hva middagen blir i dag! Har hatt noen sånne dager i det siste. Nå mens jeg har vært gravid har jeg bare visst SÅ godt hva jeg har hatt lyst på hver dag, men de siste dagene har jeg ikke hatt peiling! Hadde ikke lyst på det mannen foreslo heller... Jeg får kanskje ta en tur til butikken etterpå og se om det er noe som frister.

Det er mulig at foreldrene mine kommer en liten tur etterpå. Mamma ringte i sted og var spent på å se dusjen og de nye gardinene :ler: Koselig med besøk av dem!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva er det??

Hvordan er forresten den pizzaovnen? Anbefales? Har litt lyst på det skjønner du.

Den dusjen hørtes avansert men herlig ut. :)

Kos deg videre i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig wallies?? Kan på en måte tenke meg hva det er, men ønsker en forklaring :)

Ja, nå har jo egentlig liv forklart det lenger ned... Det er bilder/figurer i tapetpapir, med tapetlim bakpå. de dyppes i vann i 20 sekunder, og festes på slette overflater. man kan ta dem av ved å fukte dem godt, og de kan da festes andre steder (jeg har ikke prøvd, men det står i hvertfall det). Jeg bestilte dem på www.inreda.com.

Ja, hva er det??

Hvordan er forresten den pizzaovnen?  Anbefales?  Har litt lyst på det skjønner du.

Den dusjen hørtes avansert men herlig ut.  :)

Kos deg videre i dag.  :klem:

Pizzaovnen er fin vet du ;) Den tar ganske stor plass, og er vel ikke egentlig et "must", men pizzaen blir jo litt mer "ekte" italiensk da, i hvertfall i forhold til den jeg ellers lager :)

Wallies er små figurer en kan klistre på veggen men som en kan fjerne uten å skade tapet igjen. Om ikke jeg har missforstått da!

http://www.monstermarketplace.com/Babies/L...ng713a2547.html

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa har vært her. De syntes det var blitt sååå fint her! De hadde med tre primulaer i forskjellige farger, så nå er det litt vårstemning i stua :) Det var kjempekoselig med besøk!

Mannen rakk å komme hjem og hoppe inn i joggebuksa før jeg fikk bedt ham kjøre i butikken. Så som en liten "protest" dro han av gårde i joggebukse og tresko :overrasket: Håper ikke det er så mange som ser han, jeg synes det er skikkelig harry (han vet det, det var derfor han gjorde det...) :ler::sjenert:

Middagen i dag blir hamburgere med masse salatfyll. i morgen skal mannen lage lasagne :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jammen.. joggebukse er jo så digg å gå i da ;)

Jeg vet... liker det selv, men ikke i butikken, og ALDRI kombinert med tresko (som jeg forøvrig ikke har en gang)!!!! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det var den kombinasjonen der da..

må innrømme at jeg har gått på butikken med joggebukse et par ganger¨

men dog uten tresko da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...