Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Er bare innom og besøker en dagboknabo jeg. Ser dere driver og pusser opp badet. Det høres jo bra ut da! Vi må sikkert også pusse opp bad når vi en gang flytter (leier nå) så kanskje jeg får noen tips?

Skjønner det slik at det er småttis på gang også? Hyggelig! Når er terminen?

Det var alt for denne gang, men kommer nok til å titte litt innom dann og vann.

:klem:

Hei! Koselig med et nytt "ansikt" her inne :) Jeg kjenner igjen nicket og avataren din. Jeg har termin 31. januar, og det er bare 5 1/2 uker til!! Kjempespennende! :klem:

Jeg har vært ute med en venninne og kom nettopp hjem. Vi var innom to kjøpesentere og posthuset, og deretter gikk vi på pizzanini og spiste middag. En annen venninne av oss kom innom før hun skulle på jobb, så vi fikk byttet julegaver :) Har også byttet julegaver med en kamerat av mannen (rørleggeren) og samboeren hans.

Jeg fikk brukt opp et gavekort etter bryllupet på Galtung, de har mye fint!! Jeg brukte det på forskjellige kubbelys. Tenkte å ha det ene på hylla bak doen nå i jula. Det er rødt og "julete" og lukter godt ;)

Nå holder jeg på med å lage middag til mannen. Selv er jeg fortsatt mett etter maten i sted. Mannen setter opp lister i gangen (tar det aldri slutt???), og så skal han male litt etterpå, tror jeg.

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå fikk jeg lyst på pizza jeg og...

Vi spiste ikke pizza da... Men det skal jeg lage i morgen :) Nå maler mannen listene på barnerommet for siste gang, så i morgen skal jeg vaske der inne, og så er det innflytningsklart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. de har vel kanskje annen mat på sånne steder og..

men så bare navnet jeg... og det fristet litt

(i steden for den fisken vi ahdde i stad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at barnerommet er ferdig. Det blir sikkert kjempefint når du får på plass møbler, wallisene osv osv.

Er på den store julehilsenrunden så jeg vil får ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år.

Jule :klem: fra Heidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselige hilsener! :)

Jeg har vært en tur ute i dag. Var på biblioteket og leverte bøker og lånte Modellen av Lars Saabye Christensen, i en baderomsbutikk og kjøpte toalettrullholder og knagger, en tur i kjøpesenter for å se på Vipp-søppelbøtte til badet (kjøpte ikke) og hos jordmor. Nå skal jeg sette pizzadeig i brødbakemaskinen, og mens den lages skal jeg gjøre rent. Gleder meg til å pynte til jul i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med pizza i kveld!

Vi reiser til svigermor i morgen kveld så om jeg ikke skriver noe før det:

God jul!

Ha en kjempefin jul dere også!! :klem:

Nå har jeg gjort rent og pyntet. Kjempekoselig med julehus! :nisse: Det blir litt rengjøring i morgen også, for gangen er full av tomme esker og verktøy som skal ut i kveld. Det er meningen at vi skal pynte juletreet i kveld, men jeg er litt usikker på om vi rekker det. Vil heller få ryddet ut søpla etter oppussingen. Dessuten er rørleggeren her fremdeles, og mannen og jeg har enda ikke fått spist pizza. Den står klar til å settes inn i stekeovnen, da, men vi vil vente til vi har tid til å sette oss ned og slappe av. Barnerommet er vasket, ryddet og tømt, og etterpå flytter vi inn kommoden og babyutstyret :hoppe: Vi har fått hengt opp en hjørnehylle også, på murveggen over parafinovnen. Der var det tomt og hvitt, så nå ble det fint :)

Naboen var innom i sted med julekort og blomst, og ville gjerne se badet og barnerommet ;) Koselig med litt besøk, vi snakkes ikke så veldig ofte selv om vi er naboer. Mannen har mer kontakt med samboeren hennes. Får prøve å bli flinkere :)

Nå er jeg sulten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå var det godt med mat!!

En liten strek i regningen: Det lekker fra en pakning under vasken på badet... :frustrert: Rørleggeren kommer i morgen mellom 10 og 12 og skal fikse det. Så nå er vi uten vann :forvirret: Og jeg som skal vaske badet i morgen før jeg begynner å flytte inn tingene våre, og vaske gangen! Nå blir det utsatt noen timer... da får jeg bruke formiddagen til å pynte juletreet da, for det orker vi ikke å begynne med nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at du ikke fikk vasket og flyttet tingene inn da men da får du ta det eetter at M har vært der i morgen!

Ja, det skal jeg! (Det er ikke M da, han har skada seg så vi måtte bruke en annen).

Her sitter jeg - lys våken på en torsdagsnatt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Jeg vil rett og slett ønske deg en

GOD JUL

OG

ET RIKTIG GODT NYTT ÅR

med alt det måtte medføre. Er vel kanskje å foretrekke at den lille spirene forblir en huleboer til vi skriver 2006?

Kos deg i jula og lad opp til den stpre begivenheten på nyåret :klem:

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige julehilsninger!! :klem:

Juletreet er nå pyntet, og det er som alltid kjempefint :hjerter: Jeg har lagt på rent sengetøy på sengene og strøket og lagt på juleduker. Har faktisk begynt å dekke på til selskapet i morgen også... :rodme: Mest fordi jeg var spent på hvordan det ville bli med den nye duken, serviset vi sjelden bruker osv, men også fordi det er greit å få unna så mye som mulig i dag, så jeg slipper å gjøre det i morgen. Jeg er jo ikke vant til å gjøre i stand til selskap på julaften, pleier bare å se på tv og spise godteri, jeg... Og det vil jeg gjerne ha tid til i morgen også, innimellom matlagingen.

Jeg venter veldig på rørleggeren, kunne tenkt meg litt vann i springen igjen! Og vil få unna den siste rengjøringen! Han skulle komme mellom 10 og 12, så da bør det ikke være så lenge til han kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Synes du er smart jeg, som gjør så mye som mulig idag... Så da slipper du å bli utslitt når morgendagen kommer..

Vi skal bort til familien til sambo vi da.. Ikke det samme som når jeg er hos mamma og pappa.... Så jeg er ikke hoppende glad, men overlever nok..:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får samle alle hjemme hos dere neste år da vet du, iss :)

Det var litt av en jobb å vaske badet! Mannen fikk beskjed fra mureren om å vaske over vegger og gulv med salmiakvann noen dager etter at flisene var lagt, og det gjorde han til gagns! Han brukte så mye salmiakk at det lå igjen en hvit støvete hinne på alle veggflisene... jeg prøvde å vaske med fuktig klut, men det førte bare til at støvet ble dratt ut i striper, så jeg endte med å pusse hver flis med en tørr fille. Nå ser det bra ut. Er litt usikker på hva jeg skal bruke på gulvet. Det er helt speilblanke fliser, og det har nok lett for å bli fettmerker der fra såpe ol. Jeg får vel prøve meg fram, men tror vann med litt salmiak i er tingen :)

Nå er mannen på vei hjem. Han har kjøpt noen julegaver, tror jeg ;) Han skal til frisøren etterpå, og i kveld skal vi + mamma, pappa, broren min og farmor spise på kinarestaurant. Det har vi gjort hver lille julaften så lenge jeg kan huske, og det er en koselig tradisjon! Når vi kommer hjem i kveld, skal mannen og jeg legge julegavene under treet, og så skal vi forhåpentligvis bare slappe av og drikke gløgg :nisse:

Bryllupsbildet vårt er forresten klart (det vi har bestilt forstørrelse av i julegave fra farmor), så vi skal hente det etterpå! Blir spennende å se det - litt skummelt å se stort bilde av seg selv! Vi valgte et i svart-hvitt hvor vi "nesten" kysser... Hvor vi bare synes fra livet og opp. Veldig fint bilde :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...