Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Hjelpes, er det farsdag alt?

Ikke før 13. november. Jeg visste ikke at det var før jeg så en plakat i en butikk, og tenkte at det var like greit å bli ferdig med den gaven også. Kjøpte en cd og et koselig kort, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst?? :ler:  :ler:

Stemmer nok det ja.... :sjenert: Ikke stolt av det akkurat..nå har jeg jo slitt ut vinterdekka alt... :roll:

Farsdag altså? Får kjøpe noe til svigerfar da, lasse glemmer det garantert...morsdag er i februar en gang eller?

Gleder meg sinnsykt til jul i år jeg også. Det blir julegave-shopping så fort lønningen kommer!

Ha en flott kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du minnet meg på farsdag.

Men når skal vi stille klokken egentlig?

Er ikke det i disse dager? :klø:

Morsdag er vel 2. søndag i februar ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka stilles natt til førstkommende søndag tror jeg. Håper jeg rekker å presse ut lille spire før 2. søndag i februar da, så jeg kan få morsdagsgave :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer at det er nå til helgen vi skal stille klokka. Googla litt og fant ut at det er en time TILBAKE vi skal stille klokken. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokka stilles natt til førstkommende søndag tror jeg. Håper jeg rekker å presse ut lille spire før 2. søndag i februar da, så jeg kan få morsdagsgave :sjarmor:

Hadde vært morro å ha babyen i armene på morsdag kan jeg tenke meg ja.. men du bør vel få morsgave uansett? ;)

Den dagen jeg ble født var det faktisk morsdag og fastelavens på samme dag! Så mamma sa at jeg var både morsdagsgaven og fastelavensbollen hennes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Ja, morsdagsgave uansett om babyen er ute eller inne hadde kanskje vært på sin plass!

I dag var vi tidlig oppe, for vi var på jordmorkontroll 8.30. Mannen dro på jobb etterpå, mens jeg kjørte hjem :sjarmor: Har ikke gjort så mye (bombe...), men fikk malt ferdig på vaskerommet. Jeg er kjempesliten om dagen, så ved lunsjtider satte jeg med ned med vg og en kopp te, og etter hvert sovna jeg på sofaen. Ble vekket av at telefonen ringte, og det var mannen som skulle si fra at han som skal tapetsere barnerommet var på vei. det var ikke meningen at han skulle komme før i morgen, men da er det jo enda større sjans for at vi får malt i helgen :) Jeg forta meg å rydde på kjøkkenet og ta på meg noe annet enn joggedress ( :rodme: ), så nå kan han bare komme... Når han er vel installert på barnerommet skal jeg innta plassen på sofaen igjen, tenkte jeg. Skal på gravidyoga kl 17, og må kjøre hjemmefra kl 16 fordi det er så sinnsykt mye kø på den tiden :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vi krysser fingrene for det søndagsengel Morsdagsgave er uansett på sin plass!!

Håper du hadde det fint på gravidyoga, hørtes morsomt ut!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravidyoga var deilig, og i dag er jeg støl! Deilig det også, å kjenne at jeg har brukt kroppen litt :) Nå sitter jeg og venter på at han som skal fikse barnerommet kommer. Tenkte jeg skulle gjøre rent mens han er her, siden jeg likevel har stått opp så tidlig. Så er det gjort, liksom. Vi får besøk i kveld, svigers og kanskje bestemora til mannen kommer på middag. Tenkte jeg skulle lage Arkanas brownies også :sikle: (har ikke laget dem før,. men når HUN sier de er gode, så...).

Ha en fin dag, snupper :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravidyoga høres deilig ut ja... er det en fordel å være myk?

Prøvde yoga i fjor en gang og det var noen øvelser jeg ikke fikk til fordi jeg er meget stiv på baksiden av lår og legger... :roll:

Ønsker deg en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidyoga høres deilig ut ja... er det en fordel å være myk?

Prøvde yoga i fjor en gang og det var noen øvelser jeg ikke fikk til fordi jeg er meget stiv på baksiden av lår og legger... :roll:

Ønsker deg en flott helg! :klem:

Jeg er heller ikke myk, og jeg følte ikke at det hadde gått bedre hvis jeg var det. Gravidyoga er sikkert litt mindre krevende enn andre former for yoga. Vi fokuserte mye på pust, og hvordan sette seg, legge seg ned og reise seg uten å belaste ryggen. I tillegg gjorde vi tøyeøvelser og muskeløvelser i forskjellige stillinger. Vi brukte ulike puter etter hvilket trimester vi var i, og noen av øvelsene måtte også utføres forskjellig etter hvor langt vi var på vei. Så det virket veldig seriøst, og var kjempedeilig! :) Neste gang skal vi ha babymeditasjon også. Vi var bare to stk der da, i tillegg til instruktøren, så det ble jo som å ha en "personlig trener". Men håper det kommer flere neste uke! De hadde ikke annonse i avisa før i går, og det var jo litt sent når det begynte i går kl 17 :roll: Fikk "hjemmelekse" også, men jeg tror ikke jeg husker hva vi skulle gjøre... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Litt distre eller??

Hørtes jo spennende ut da søndagsengel! Jeg synes det er fint at du tar deg tid og råd til sånt!!

Ha en flott fredags formiddag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...