Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt besøk av pappa og farmor. Det var koselig :) farmor har ikke vært her på lenge, så hun fikk se badet vi har laget i kjelleren, og syntes det hadde blitt fint :)

Jeg fikk vaska badet nede før de kom, ryddet og støvsuget i huset, og handlet. Nå skal jeg ta meg litt mat, og så er jeg nødt til å bestemme meg for hva jeg skal lese av selvvalgt pensum og skrive oppgave om... Vanskelig når man får så dårlige beskjeder på skolen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg sendt mail til veileder med ønske om å fordype meg i Islam og skrive om hvordan det er å vokse opp som 2. generasjons muslim i Norge. Det har jeg nemlig hatt masse om på barnevern ;) Er litt usikker på om jeg får det godkjent, for det kan jo hende de vil man skal ha mer fokus på religion og mindre på det andre... Men det går jo an å håpe! Jeg synes i allefall det er mer interessant å lese og skrive om noe jeg kan ha nytte av i jobbsammenheng senere, enn å vite navnet på de forskjellige gudene i for eksempel hinduismen :roll:

Vi er i startfasen på en gruppeoppgave også. Der skal vi skrive om wicca - heksebevegelsen. Det blir spennende å lære litt om den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg!

trur det blir litt sånn..skjer det så skjer det..

er jo unge enda..

andreas blir 24 i jan og jeg 23 i juni (gulp..blir han virkelig 24.,. :overrasket: tiden går fort ja).. men uannsett..tar det som det kommer.. ingen hast,, (sier jeg nå.. om jeg er like rolig etter å ha "prøvdt" i 1 år er en annen sak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper det går i orden med oppgaven din.. er vanskelig når man skal velge helt selv syns jeg. Men er enig i at ditt tema virker mer spennende enn rene fakta om en eller annen religion.

Ha en flott lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Håper det går i orden med oppgaven din.. er vanskelig når man skal velge helt selv syns jeg. Men  er enig i at ditt tema virker mer spennende enn rene fakta om en eller annen religion.

Ha en flott lørdag! :klem:

Jeg håper jeg får skrive om det! Regner med å få svar i morgen :)

kos deg i helgen

Takk, det har jeg gjort! :)

Hadde dere en fin Oslo tur, selv om det ikke ble noe jakke?

Fant dere et fint sted å spise middag da?

:klem:

Vi hadde det kjempebra! Da vi sa hadet til deg, var det 5-10 min til butikken stengte, men jeg rakk faktisk å kjøpe nye vinterstøvletter :) Jeg hadde skikkelig vondt i beina og hoftene da vi gikk tilbake til hotellet, men etter en liten hvil og med nye sko gikk det som smurt ned til Vika hvor vi spiste ;) Vi spiste på Yaya's, som både var et kult sted og hadde veldig god mat!!

I dag spiste vi deilig frokost på hotellet, før vi tok en tur i Vigelandsparken. Koselig :) Vi kjørte rett til Sverige etterpå, og der kjøpte vi barnevogn!! :hoppe: Da vi kom hjem, fikk vi besøk av lillebror, og han var her en liten stund. Nå skal vi slappe av resten av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, ny uke... :) Jeg skal på lunsj med to venninner etterpå, som jeg ikke har sett på en stund (de jeg skrev bacheloroppgven sammen med). Det blir nok koselig!! Hun ene er gravid og har termin om en måned, så hun er sikkert ganske stor :) Tenkte å ta meg en rundt i byen etter kafébesøket. Både mannen og en venninne har bursdag i løpet av en uke, så jeg må finne noe til dem. Må også kjøpe noe til et vennepar vi skal på innflytningsfest til, men det er ikke før om to helger, så jeg har litt tid på meg. Mannen og jeg har forresten vært sammen i 7 år i dag :hjerte: Når han kommer hjem fra jobb i dag, har han med hunden vi skal passe i to uker :sjokkert:

Fram til jeg drar skal jeg ordne meg, spise frokost og lese om Wicca. Foreløpig har jeg ikke fått svar fra veileder på om jeg kan skrive om det jeg ønsker i den andre oppgaven (hadde ikke akkurat forventet svar kl 9 på mandag morgen...)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilde av vogna eller?

Jeg har lagt en link til den i graviditetsdagboka mi, men kan jo gjøre det her også :)Her kan du se den. Gå inn på "barnevogner", "alle farger presenteres her" og vogna "kombi 131". Fin, ikke sant?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 7års-jubileum!!

(nå minnet du meg på at jeg og mannen har jubileum om et par uker...*huske å kjøpe en liten ting*) ;)

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 7års-jubileum!!

(nå minnet du meg på at jeg og mannen har jubileum om et par uker...*huske å kjøpe en liten ting*) ;)

Ha en flott dag! :klem:

Takk :klem:

Jeg har nå fått mail fra veileder, og hun likte idéen min :) Så da må jeg bare finne litt relevant lesestoff, og lage en problemstilling hun kan godkjenne. Deilig!!

Har lest ferdig om Wicca, og er nå i gang med å lese en pensumbok jeg skulle ha lest. Vi hadde gode forelesninger i faget, så jeg har heldigvis fått med meg mye av det :)

Skal møte jentene kl 12, så det er ikke lenge til jeg kjører til byen. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra lunsj :) Det var kjempekoselig å treffe dem igjen! Vi spiste deilige baguetter på et lunsjsted, og gikk så til et konditori hvor vi spiste punsjeboller... :sikle: Jeg gikk en liten tur i byen etterpå, kjøpte ikke annet enn et skjerf og en liten ting til mannen. Nå får jeg vel lese litt videre om religionsdidaktikk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært ute og gått tur med hunden vi passer. Vi gikk ikke så veldig langt, men det ble helt andpusten, stakkars :ler: Den pleier visst ikke å bli gått så mye med, den løper vanligvis fritt rundt i hagen til svigers. Nå ligger den rett ut og slapper av... Håper den er like rolig hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med en hund noen dager da, har liksom ikke noe valg da, må ut å gå.

Gratulerer med nye sko!

Fin vogn! Ser stødig og bra ut. Men er ikke det sånne hjul som mannen din sa han ikke ville ha (sånne ute spor) eller er det bare vinkelen på bildet som gjør at det ser sånn ut?

Dere har valgt mørke blå og hvit ser jeg. er det offwhite eller helt hvit? Trenger info til gaven :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med en hund noen dager da, har liksom ikke noe valg da, må ut å gå.

Gratulerer med nye sko!

Fin vogn! Ser stødig og bra ut. Men er ikke det sånne hjul som mannen din sa han ikke ville ha (sånne ute spor) eller er det bare vinkelen på bildet som gjør at det ser sånn ut?

Dere har valgt mørke blå og hvit ser jeg. er det offwhite eller helt hvit? Trenger info til gaven :sjenert:

Ja, jeg skal prøve å få meg en liten tur hver dag i disse to ukene. Har bare godt av det ;)

Det er store dype spor i hjulene på vogna, omtrent som på sykkelhjul (men de finnes vel i forskjellige varianter de også...). Akkurat sånne som mannen ville ha :) Hvitfargen på vogna er helt hvit, tror jeg. Ikke så lett å se, for det er mønster i blått over det hvite, så det ser egentlig grått ut. Hvis det blir ei lita jente som skal ligge oppi der, så får vi supplere med litt rosa eller rødt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal prøve å få meg en liten tur hver dag i disse to ukene. Har bare godt av det ;)

Det er store dype spor i hjulene på vogna, omtrent som på sykkelhjul (men de finnes vel i forskjellige varianter de også...). Akkurat sånne som mannen ville ha :) Hvitfargen på vogna er helt hvit, tror jeg. Ikke så lett å se, for det er mønster i blått over det hvite, så det ser egentlig grått ut. Hvis det blir ei lita jente som skal ligge oppi der, så får vi supplere med litt rosa eller rødt ;)

Når jeg ser på bildet av vogna, så ser jeg at vi ikke har de hjulene som er på bildet av "vår" vogn. Vi har nok hjulene som er på farge 116. Har et litt annet understell enn de som er på bildene også. Betalte litt ekstra for å få det som hadde litt ekstra "finesser" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :idesmil:

Det er litt lys blå og litt lys lilla på det det jeg lager nå, men jeg trenger en hovedfarge som skal være selve teppet.

Du får gjøre som Rachel i Friends, sette på ei rosa sløyfe på hodet med lim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...