Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #941 Del Skrevet 7. september 2005 Flink jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. september 2005 Forfatter #942 Del Skrevet 7. september 2005 Flink jente ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. september 2005 Forfatter #943 Del Skrevet 8. september 2005 Vi var ganske lenge oppe i går, og jeg lå og leste før jeg sovnet. Det var så deilig å vite at jeg kunne sove leeeenge i dag! Men... i dag våkna jeg brått i 6-tiden fordi jeg kom på at jeg skal til legen!! Så om en halvtime er jeg på vei... Ryggen er mye bedre i dag enn i begynnelsen av uka. Det er helt tydelig at den blir vond når jeg passer barna. Og da er den virkelig kjempevond!! Så vi får se om legen kan hjelpe meg eller ikke. Tviler nesten litt på det - Og NOEN plager må man vel tåle i svangerskapet?! Tenkte å kjøre rett til halden etterpå, selv om skolen ikke begynner før 13.15. Ta en tur i kjøpesenteret Har skikkelig lyst til å shoppe, men har ikke samvittighet til å bruke så veldig mye på meg selv akkurat nå. Kanskje jeg finner noen julegaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. september 2005 Forfatter #944 Del Skrevet 8. september 2005 Kjøpesentrene var en nedtur! Jeg hadde tre timer på meg til å shoppe og kose meg før skolen begynte, men var gjennom begge på en times tid Ingen butikker hadde mammaklær, og jeg fant ingen julegaver heller. Kjøpte litt småting som vi trenger til babyen, da Kjørte til skolen, satt i bilen og leste vg og hørte litt på radio, frø jeg fant ut at det var bedre å gå på lesesalen og ta fatt på en ny bok. Så da fikk jeg lest litt også! Nå har jeg bakt blåbærmuffins Det er tilogmed blåbærfarge på melisglasuren Skal kose meg med muffins og tv-titting (kanskje spare litt til mannen??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2005 #945 Del Skrevet 8. september 2005 Du er så flink - gjør så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. september 2005 Forfatter #946 Del Skrevet 9. september 2005 Du er så flink - gjør så masse ← Jeg vet ikke det... med tanke på all fritiden jeg har, så gjør jeg vel egentlig ganske lite fornuftig... MEN... nå skal jeg snart i gang med å gjøre rent! Etter det skal jeg ta en varm og god dusj, og så er det helg!! Mannen dro rett til mamma og pappa etter jobb, for å legge dreneringsrør og noe andre greier der de lager garasje. Så han er nok ikke hjemme før i 19-20-tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. september 2005 #947 Del Skrevet 9. september 2005 Og jeg skulle sove før bursdagen vi skal i, men her dundrer musikken hos naboen og det regner og er innmari mye trafikk.så det er bare å glemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. september 2005 #948 Del Skrevet 9. september 2005 Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. september 2005 Forfatter #949 Del Skrevet 9. september 2005 God helg til dere to også! Sitter og leser gjennom denne dagboka, innimellom rengjøring og tv-titting. Gøy å se tilbake! Skal snart sette i gang med middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. september 2005 Forfatter #950 Del Skrevet 9. september 2005 Har akkurat sett på Jakten på en filmstjerne. Oh my god, så mye dårlig skuespill!! Og han ene fyren med alt for mye selvtillit var skikkelig (håper ingen her kjenner han...). Likte Idol bedre, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2005 #951 Del Skrevet 10. september 2005 Fikk ikke med meg det programmet jeg.... Har vel egentlig lovet meg selv (og mannen) at jeg ikke skal følge med på for mange realityserier i høst. Man blir jo helt hekta uansett om det er bra eller dårlig Vi så 71 grader nord og det liker vi godt begge to så det skal jeg ihvertfall følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. september 2005 Forfatter #952 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Var visst ikke innom her i går jeg Vi dro hjemmefra tidlig, for mannen og en kamerat skulle begynne på garasjen til mamma og pappa kl 10. Så da ble jeg med. Mamma, jeg og den ene de har i besøkshjem var en tur i byen. Så på bodene, handlet og spiste is Fikk også endelig bestilt takkekort etter bryllupet. Damen hos fotografen spurte om de kunne forstørre noen bilder å ha i et visningsalbum og henge til utstilling. Jeg sa det var greit, for sist vi gjorde det samme (konfirmasjonen min) fikk vi kjøpe bildet til halv pris etterpå. Og det er jo noen tusen Jeg var også på treff for gravide i går, og det var koselig (selv om vi bare var to stk som møtte... ). På kvelden spiste mannen og jeg nachos og så på film. I dag er det bursdagen min Vi skal ha familieselskap senere i dag, og skal bl.a. spise nederste etasje av bryllupskaken, som sto urørt etter bryllupet . På morgenen i dag lå vi og snakket om at for nøyaktig 7 år siden ringte mannen meg mens jeg hadde bursdagsfest hjemme, og spilte "Happy birthday sweet sixteen" (det var en måned før vi ble sammen). Og i dag lå jeg der med kul på magen og giftering... Hvem hadde trodd det for sju år siden, liksom? Endret 11. september 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #953 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Grattis så mye med dagen Endret 11. september 2005 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #954 Del Skrevet 11. september 2005 Men du, du må registrere bursdagen din i profilen din så kommer det opp på forsiden av duskusjonsforumet at du har bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. september 2005 Forfatter #955 Del Skrevet 11. september 2005 Men du, du må registrere bursdagen din i profilen din så kommer det opp på forsiden av duskusjonsforumet at du har bursdag ← Oi, det må jeg jo gjøre! Blir så glad for gratulasjoner vet du! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. september 2005 #956 Del Skrevet 11. september 2005 Happy birthday to you... happy birthday... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. september 2005 #957 Del Skrevet 11. september 2005 Gratulerer med dagen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. september 2005 Forfatter #958 Del Skrevet 11. september 2005 Tusen takk MrsL og Monja! Nå ringte en onkel og sa at både han og tante er syke, så de får ikke kommet. Og da kommer ikke søskenbarna mine heller, siden familien bor i Oslo, som jo er et stykke unna. Så da blir vi bare 9 stk etterpå. Det holder det, altså! Jeg var faktisk litt i tvil om jeg skulle invitere onkler ol. i år, siden jeg jo er såpass "voksen" nå. Men så bestemte vi oss for å gjøre det for siste gang i år, og heller lage ny "tradisjon" når vi får baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. september 2005 #959 Del Skrevet 11. september 2005 Gratulerer med dagen vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. september 2005 #960 Del Skrevet 11. september 2005 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå