Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med ny avatar - den var kjempefin syns jeg - vurderte den selv faktisk, men så fant jeg "meg selv" i en større utgave, og så ble det den! ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Jeg er veldig fornøyd med "mitt nye jeg"! Så avataren din der også, og den er kjempesøt! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle tre!! :klem:

Vi har vært borte hele dagen. Kjørte hjemmefra kl 12 fordi mannen hadde frisørtime halv ett. Jeg tok bilen videre til farmor, og mannen kom dit etter frisørtimen. Vi ble der i et par timer, spiste kake, drakk te og så på bryllupsbilder. Så også gjennom slektsgranskningspermene til farmor, på jakt etter mulige navn til babyen vår :-D

Vi kjørte rett fra farmor til mamma og pappa. Mannen og pappa skrudde på bil, mens mamma og jeg skravla og hun lagde mat. Snakka om babyspark og babynavn og babyutstyr... Får ikke nok av babyprat jeg altså :sjenert: (heldigvis ikke hun heller, tror jeg). Vi spiste middag, og dro defra i sju-tida. Handlet litt snacks på vei hjem, og benket oss foran tv for å se det valgprogrammet på nrk. Vi fikk begge de resultatene vi hadde regnet med, så da er vi vel ganske sikre på hva vi skal stemme. Ganske gøy, og vi hadde noen morsomme diskusjoner underveis. Ekstra moro når jeg klarte å "omvende" mannen når det gjalt ting han ikke hadde så mye greie på :sjarmor: Etterpå ringte han til foreldrene og hadde en liten diskusjon med dem, der han la fram sine (mine) gode argumenter for det ene og mot det andre :ler: Søt han!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg i 7-tiden... :forvirret: Måtte lese litt for å sovne igjen. Rundt 10 ble jeg vekket av mannen som skulle av gårde og hente en kamerat som skal mure garasjegulv hos mamma og pappa. De skulle til foreldrene mine for å måle opp, så da bestemte jeg meg for å bli med. Var en tur innom svigers også. Kom nettopp hjem nå. Jeg ble skrubbsulten på veien hjem, ble skikkelig svimmel! Sikkert blodsukkeret... Så nå har jeg slengt i meg en stor porsjon lasagne og salat :sikle: Mannen er ute og maler garasjen, så jeg skal gjøre litt husarbeid, tenkte jeg :husarbeid: Fikk forresten steinsprut i frontruta på vei hjem :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må passe på blodsukkeret da. Jeg blir både svimmel og et mareritt å være sammen med om blodsukkeret synker.

Fortsatt god søndag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må passe på blodsukkeret da. Jeg blir både svimmel og et mareritt å være sammen med om blodsukkeret synker.

Fortsatt god søndag.  :klem:

Ja, det er ikke noe morsomt hvis det blir for lavt! Det har mannen også merket... :forvirret: Ha en fin søndag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg med dagmamma-barna i åpen barnehage, og det var virkelig vellykket! Jeg hadde trodd det mest var et "oppholdssted" for foreldre og barn, men det var et skikkelig pedagogisk opplegg der, som i en vanlig barnehage. Kjempedeilig, fro da slipper det å være jeg som aktiviserer ungene hele tiden. Og jeg tror det er morsommere for dem å synge, bli lest for osv sammen med andre barn, i tillegg til at det er mange de kan leke med der. Også er det voksne der som jeg kan slå av en prat med ;) Vi skal dit i morgen også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, i den kommunen jeg hadde praksis så fikk ikke dagmammaer dra i åpen barnehage.. Vet ikke hvordan det er i hjemstedskommunen din da.

Stein-sprut er no dritt!

Se Blogg ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, i den kommunen jeg hadde praksis så fikk ikke dagmammaer dra i åpen barnehage.. Vet ikke hvordan det er i hjemstedskommunen din da.

Stein-sprut er no dritt!

Se Blogg ;)!

Fikk de ikke? Det var flere dagmammaer der jeg var, og jeg sa også til dem at jeg var det. Så det er visst helt ok her :)

Ja, nå skal jeg ta en tur inn i bloggen din igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i ryggen :frustrert: Skal ringe legen etterpå, håper å få time denne uka.

Nå skal jeg snart kjøre til dagmammajobben. Vi skal på åpen barnehage i dag også. Etter å ha vært der, drar jeg rett til støttekontaktoppdraget. Så jeg blir borte til ca 21 i kveld. Lang dag, men i morgen kan jeg sove lenger (hvis jeg ikke får legetime), for skolen begynner ikke før 12.15.

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg god tid! Deilig!! Har vært våken siden mannen sto opp, men bare ligget og slappet av og lest Det Nye :)

Skal kjøre hjemmefra ca 11, og burde vel bruke tiden til å lese pensum, men jeg tviler på at det blir noe av... Skal i allefall dusje og ordne meg først, og kanskje handle inn til middag (må først finne ut hva vi skal ha)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg god tid! Deilig!! Har vært våken siden mannen sto opp, men bare ligget og slappet av og lest Det Nye :)

Skal kjøre hjemmefra ca 11, og burde vel bruke tiden til å lese pensum, men jeg tviler på at det blir noe av... Skal i allefall dusje og ordne meg først, og kanskje handle inn til middag (må først finne ut hva vi skal ha)...

Måtte bare innom og fortelle at jeg er i gang med å skrive ut fire buddhistiske lignelser fra nettet, som er pensum til i dag. Så da blir det lesing likevel :klappe:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...