Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Dette er min første dag som dagmamma. Sto opp kl 7. Uvant!! Har dusja, spist og ordna meg, og skal kjøre om ca ett kvarter. Gruer meg litt, selv om jeg liker familien godt. Kjenner jo ikke barna så veldig godt enda, og har ikke vært sammen med dem alene før. Så det blir spennende. Jeg lurte litt på om jeg skulle ta dem med ut på noe i dag, men fant ut at det kan være greit at de er i kjente omgivelser første gang, så lenge de er sammen med meg, som er så og si ukjent for dem. Så det blir vel lek inne og i hagen, og kanskje litt sykling i gata og en tur på lekeplassen. :) Håper denne dagen går fort, for jeg gleder meg sånn til ultralyd i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått jobb! Og flytter til Fredrikstad! Og trenger bil, vet mannen din om en bil til salgs? Etter som det blir bil-lån da så blir det en bil til ca 100 000kr tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått jobb! Og flytter til Fredrikstad! Og trenger bil, vet mannen din om en bil til salgs? Etter som det blir bil-lån da så blir det en bil til ca 100 000kr tror jeg..

Oioi, nå forta jeg meg inn på msn for å se etter deg - og der var du!!! GRATULERER så mye med jobb!!!! :klem: Gleder meg til dere flytter hit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått, dagmamma? :)

Det har gått bra :) De gråt da mora kjørte, men med en gang vi ikke så bilen lenger, sluttet de... Vi har tegnet, puslet puslespill, lekt inne og ute og syklet til to forskjellige lekeplasser. I morgen skal jeg på ultralyd, så da skal jeg ikke passe dem, men til fredag kommer jeg kanskje til å ta dem med ut på et eller annet. Det er kjempesøte og greie barn, jeg merker stor forskjell på dem og de jeg vanligvis har passet, som er under tiltak av bvt. Det kan jo være tilfeldig også, altså! Men deilig er det! Håper bare de fortsetter sånn... det var jo tross alt første gang for dem også :)

Det skal legges til at jeg sov i to timer da jeg kom hjem... :rodme: Skal prøve å komme inn i en mer fornuftig døgnrytme fra nå av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig at det gikk bra :) Det er artig med barn, ikke sant?

Jo, kjempeartig!!! Noe av det beste jeg vet er å være sammen med barn! Og tenk at jeg snart skal få mitt eget... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok en herlig følelse :) Vi gleder oss veldig til vårt eget vi også, selv om det tar litt lenger tid enn med ditt

:klem: Gleder meg til å følge med på dere, håper du ikke blir borte fra KG!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte? nei, hvorfor i all verden skulle jeg det? Litt mindre her da kanskje, men ikke borte.......... :)

Det er bra! Regna ikke med at du skulle bli borte, altså! Måtte bare forsikre meg om, det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært våken siden mannen sto opp kl 6... Umulig å sovne igjen når jeg visste at det var ultralyd om noen få timer!!! :overrasket: Så jeg lå en stund i senga og leste i "På vei" før jeg sto opp, spiste frokost, gikk i dusjen og ordna meg. Nå venter jeg på at klokka skal bli 9 så jeg kan dra å handle og poste et brev. Skal smøre matpakke til mannen, og halv ti kjører jeg for å møte han i byen. Halv elleve er det ul.... gruer-gleder meg!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten sms i går kveld, fra moren til de jeg er dagmamma for. Hun skrev at de hadde vært så fornøyde i går, den minste hadde sagt navnet mitt sikkert 100 ganger... :) Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!!!

nå er jeg endelig tilbake på kg :klappe:

så koslig å høre at du har blitt dagmamma:)

må vell finne på et eller annet jeg å.....kom ikke inn på skolen!! :sur:

menmen.....får finne meg noe å gjøre da....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Midnattsol og samboer87!

Nå er det bare litt over 3 uker til bursdagen min. Hvis alt er som det pleier, får jeg ganske snart spørsmål om hva jeg ønsker meg :sjarmor: Jeg har skrevet ned det jeg kommer på:

:gave: Burgunderrøde fotoalbum til å lime inn bryllupsbildene i

:gave: ”Juniorbagen” (fås på SIMO tror jeg, 499 kr, eller se www.reisebagen.no)

:gave: Babykrøniken (et album/minnebok) kr 295. Kjøpes i bokhandel (ISBN 0-9699203-6-9) eller bestilles på http://www.kiddychronicles.com/html_NR/NR_OrderInfo.html

:gave: Penger

:gave: Gavekort på Ikea

:gave: Gavekort på Storbyen eller Østfoldhallen (kjeøpesentere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hmmmm, 3 uker..... det blir ca. 6 september det?

Litt mer...har bursdag 11. september :) Gleder meg litt jeg, altså!! Akkurat fått masse fine bryllupsgaver og sånn, men nå kan jeg ønske meg noe til MEG alene :sjarmor: Må nyte det nå - det er ikke sikkert familien er interessert i å bruke like mye på meg når de får en baby å kjøpe gaver til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant. Da blir du glemt :Hehe:

Jeg har bursdag 6. september og min ønskeliste er følgende:

:gave: Brune skinnstøvletter

:gave: Bærbar pc med trådløst nettverk

:gullengel:

:tommel::smilorange:

Ikke så mye valgmuligheter med andre ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...