søndagsengel? Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #701 Del Skrevet 4. juni 2005 Takk! Jeg tror intervjuet gikk bra :-) Etter intervjuet dro jeg på skolen og var der helt til 24 på kvelden!! :o Blir snart sprø av denne eksamensjobbingen!!!!!!!!!!!!!! Fikk karakter på bacheloroppgaven i går, og det ble en B :-) . I dag skal jeg lese og øve på muntlig fremlegg. Sambo kommer hjem i 18-tiden, så da skal jeg legge vekk skolesakene for i dag og ha en lang avslappende kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. juni 2005 #702 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei, ønsker deg masse lykke til på muntlig. takk for hilsen...... iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #703 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei, ønsker deg masse lykke til på muntlig. takk for hilsen...... iingvild Takk! Dette er siste lesedag, og så braker det løs!! :o Var på skolen til litt over 23 i går og øvde på fremlegget, så det ble ikke noe pensumlesing i går kveld. Så det må jeg ta i dag. Men har stort sett kommet meg gjennom det viktigste, så dagen i dag går nok med til å repetere barnevernloven og notater fra det jeg har lest+forelesninger, øve på fremlegget og lese gjennom oppgaven en siste gang. I går og i dag har jeg nesten ikke hatt nerver i det hele tatt! Ikke fordi jeg tror jeg kan alt, for det vet jeg at jeg ikke gjør. Jeg tror det er fordi jeg synes det er så fantastisk deilig å tenke på at jeg faktisk er ferdig med å være student etter i morgen, jeg har ferie, kan begynne å tjene penger, nesten begynne et nytt liv... Men nervene kommer nok i kveld... Og det var sikkert ikke for ingenting at jeg ikke sovna før 3 i natt heller :-? Så jeg får vel bare sette i gang :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #704 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå sitter jeg hjemme og er rastløs og nervøs og venter på å dra til skolen. Har muntlig eksamen fra 12-15 i dag. Avsluttende eksamen, så dette er skummelt!!! :o :-( :-x :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. juni 2005 #705 Del Skrevet 7. juni 2005 Krysser fingrene (og tæra) og håper på det beste! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #706 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg er ferdig utdannet barnevernpedagog!!!!!!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juni 2005 #707 Del Skrevet 7. juni 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #708 Del Skrevet 8. juni 2005 Takk! Utrolig deilig, ikke sant? I dag sov jeg til halv elleve, og lå i senga og leste (ikke faglitteratur!!!) til halv ett. Kjempedeilig! :-) Planene for dagen er å rydde og støvsuge huset (trengs, har ikke vært førsteprioritet den siste tiden...). Legge rent på sengene, brette sammen og legge på plass klær osv. Så skal jeg bare kose meg resten av dagen! Gå tur, lage god middag og finne på noe med sambo når han kommer fra jobb. Tenk at jeg har SOMMERFERIE!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 8. juni 2005 #709 Del Skrevet 8. juni 2005 Kos deg masse med sommerferie Håper været blir bedre sånn at vi kan få en SKIKKELIG sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #710 Del Skrevet 8. juni 2005 Takk Cathie :-) Nå har jeg rydda og gjort masse i huset! deilig! For første gang på leeenge har jeg tid til å lage skikkelig middag også! vi skal grille, så det er jo ikke så veldig avansert, men skal ha hjemmelaget potetsalat, rødvinsmarinerte kyllingfileter og vanlig grønn salat med reddiker og mais i. Gleder meg til å nyte et skikkelig godt måltid ute i sola sammen med gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #711 Del Skrevet 9. juni 2005 Ser du er ferdig utdannet akkurat. Gratulerer så masse Jeg har ikke lest noe her før,og jeg vet egentlig ingenting om deg,men jeg har sett navnet ditt litt rundt omkring her på KG,og jeg må si at jeg synes du har et av de flotteste nickene jeg noengang har sett. Litt fordi jeg synes søndagsengel høres så søtt og romantisk ut,men iogmed at du har lagt til et spørsmålstegn gjør det til at jeg setter mange tanker ved deg som person. Du virker både søt og sjarmerende,nyskjerrig,usikker,spennede og litt utfordrenede. kansje tar jeg helt feil,og kansje er jeg helt på jordet. Nå føler jeg i allefall at jeg babler,men det jeg egentlig ville si var at jeg har lagt merke til deg og er litt nyskjerrig selv om jeg ikke har lest noe Det er egentlig ganske godt gjort da,det er jo massevis av folk her (Beklager alt rotet,men kansje fikk jeg frem det jeg i utgangspunktet skulle få frem.. Om ikke fikk du kaos du kansje kan trekke på smilebåndet av) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. juni 2005 #712 Del Skrevet 9. juni 2005 Ville du bli plukket opp på vei til festen i morgen? - Vi kan ta det på dagen i mogen når jeg tenker etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #713 Del Skrevet 10. juni 2005 Ser du er ferdig utdannet akkurat. Gratulerer så masse Jeg har ikke lest noe her før,og jeg vet egentlig ingenting om deg,men jeg har sett navnet ditt litt rundt omkring her på KG,og jeg må si at jeg synes du har et av de flotteste nickene jeg noengang har sett. Litt fordi jeg synes søndagsengel høres så søtt og romantisk ut,men iogmed at du har lagt til et spørsmålstegn gjør det til at jeg setter mange tanker ved deg som person. Du virker både søt og sjarmerende,nyskjerrig,usikker,spennede og litt utfordrenede. kansje tar jeg helt feil,og kansje er jeg helt på jordet. Nå føler jeg i allefall at jeg babler,men det jeg egentlig ville si var at jeg har lagt merke til deg og er litt nyskjerrig selv om jeg ikke har lest noe Det er egentlig ganske godt gjort da,det er jo massevis av folk her (Beklager alt rotet,men kansje fikk jeg frem det jeg i utgangspunktet skulle få frem.. Om ikke fikk du kaos du kansje kan trekke på smilebåndet av) Oioi, det var virkelig fine ord Tar det som et kompliment, jeg! Jeg har lagt merke til nicket ditt også, spesielt inne hos Fisken Nå sitter jeg hjemme i finstasen (les: BUNAD, du kan se bilde av min her...) og skal snart kjøre til skolen. Vi skal ha avslutningsseremoni (eller noe sånt), få vitnemål, ta bilde og spise mat... I kveld skal vi på fest hos en i klassen. Det blir sikkert koselig. Men det blir deilig når det er over også, da har jeg liksom slutta på skolen på ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #714 Del Skrevet 10. juni 2005 I dag har vi hatt avslutning på skolen, og deretter var det fest hos en i klassen. Koselig! Og nå skal jeg fortelle noe som jeg ikke har skrevet om her inne før - nemlig at jeg er gravid Er bare 6-7 uker på vei, så jeg ville ikke fortelle noen i klassen om det, og det var VANSKELIG!! Det begynte med at jeg sa jeg valgte å starte med en alkoholfri velkomstdrink. Da sa selvfølgelig én: "Ja, det er i kveld det viser seg hvem som er gravide i klassen!" Det førte til at jeg fortalte det til tre stk, sånn at det til sammen var fem som visste om det. Etterpå, da vi satt ute, kom hun ene bort til meg og sa at de snakket om meg inne, og skulle følge med på om jeg drakk i kveld osv... Jeg kunne jo så klart ha sagt det og unngått alt, men jeg følte ikke for å la over 30 mennesker, som jeg ikke har like god kontakt med, få vite det før bestevennene mine. Så jeg tok i mot vinen de ga meg og skålte og latet som jeg drakk, mens liv (her fra kg) drakk da de ikke så... Skikkelig slitsomt. Da jeg skulle dra, var de fleste ganske fulle (og mer frampå), så da jkom det tre stk bort til meg og spurte... Jeg sa bare "nei, ser det sånn ut??" Regner med at jeg er tilgitt neste gang vi sees, det er jo vanlig at man ikke vil fortelle det til noen så tidlig. Men det var faktisk ikke en god følelse å føle seg "mistenkt" og som en løgnhals... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juni 2005 #715 Del Skrevet 11. juni 2005 Gratulerer masse vennen! Takk for tre fine år! og så sees vi nok snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #716 Del Skrevet 11. juni 2005 Gratulerer masse vennen! Takk for tre fine år! og så sees vi nok snart igjen! Takk (og i like måte - med det tre årene) Ja, vi sees snart! Jeg kommer på Oslotur og du skal vel HJEM i blant håper jeg? Fikk du forresten inn nok penger for blomstene i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juni 2005 #717 Del Skrevet 11. juni 2005 jeg fikk inn 611 kr.. så de siste 49 kr skal jeg spandere.<Gadd ikke mase mer..> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 11. juni 2005 #718 Del Skrevet 11. juni 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #719 Del Skrevet 11. juni 2005 jeg fikk inn 611 kr.. så de siste 49 kr skal jeg spandere.<Gadd ikke mase mer..> Jeg kan legge til litt da, sånn at jeg skylder deg 75 :-) Send meg kontonr hvis jeg skal overføre dem til deg nå! Eller så må du minne meg på det neste gang vi sees, og det kan jo hende det blir en liten stund til (håper ikke det da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #720 Del Skrevet 11. juni 2005 Gratulerer Hihi, takk!! Var nettopp hos mamma og pappa, og de hadde kjøpt blomster til oss som er så "snille" og gir dem deres første barnebarn . Tre callaer, som er "vår" blomst. Koselig!! I tillegg fikk jeg kjempefin lime/pistasjegrønn mango-klokke og sølvsmykke med matchende grønn stein som "gratulerer som ferdig utdannet"-gave. Og koselig kort da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå