Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo det skal bli godt å bli ferdig men det hadde jo vært fint å ha noe å gjøre etter en er ferdig og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det skal bli godt å bli ferdig men det hadde jo vært fint å ha noe å gjøre etter en er ferdig og!

Fikk faktisk sms fra veilederen min nå, om at de trenger vikarer i tiltaksgruppene ganske umiddelbart :-) De skal utlyses, men de bruker så lang tid, så han foreslo at jeg kommer dem i forkjøpet ved å ringe i morgen. Snill veileder vel!! Tenkte å ikke si det til så mange, liv! Litt egoistisk må man vel få lov til å være i jobbsøkingsprosessen? :wink: Men du kan jo ta en telefon du også?

Nå har jeg til sammen lest 807 sider selvvalgt pensum! det gjenstår fortsatt mye, men jeg er fornøyd med antallet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FFK tapte :cry: Så ikke kampen, fulgte bare med på nettet. Nå lager jeg vafler :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp skal holde det for meg selv.. Men kan du sende meg et navn? På hvem jeg skal spørre etter? Greit å ha litt på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom du igjennom til hun vi snakket om i går? Jeg fikk bare beskjed om at hun var på møte ut dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom du igjennom til hun vi snakket om i går? Jeg fikk bare beskjed om at hun var på møte ut dagen..

Jeg også! Og at hun var lettere å få tak i i morgen. Så jeg ringer når jeg står opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt innkalt til 2. gangs jobbintervju!! 100% fast assistentjobb i barnehage. Det er til fredag kl. 8.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken lønn er det snakk om da?

Hva legger du vekt på at en barnevernspedagog har å tilføye i en barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken lønn er det snakk om da?

Hva legger du vekt på at en barnevernspedagog har å tilføye i en barnehage?

Vet ikke med lønna jeg. Assistentlønn... Rundt 200 000? Kanskje litt lavere... :-? Jeg har ikke sagt på intervjuet at barnevernpedagoger kan tilføye noe i en barnehage, vil jo ikke få det til å virke som jeg synes min rolle blir viktigere enn førskolelæreren eller noe sånt. Men jeg sa at siden vi har ulike utdanninger, men jobber mot felles mål, kan vi utfylle hverandre i arbeidet og lære noe av hverandre. Ulike faglige plattformer... blablabla... De var opptatt av om jeg kom til å søke på andre, mer relevante jobber med en gang, eller om jeg ville bli der en stund hvis jeg ble ansatt. Tenker jeg må finne på noe lurt å si... sa at jeg kom til å bli der, så klart, men vil ikke love for mange år fremover (uansett kan jeg jo si opp når jeg vil, men vil ikke lage problemer for meg selv). Tror forresten de skal ansette 11 stk, så jeg har vel en sjanse da, håper jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mellom 190' og 240' som er assistent lønn. Er jo liv å håpe på litt tillegg for fagutdanning da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

redder deg opp fra side to!

Får du lest noe?

Takk :-) Jada, jeg får lest masse! tror aldri jeg har vært så pliktoppfyllende og strukturert før... Men vet ikke hva som har festa seg, da. Eller hva som skjer når nervene er i helspenn neste tirsdag :-? Tenk, om en uke er vi barnevernpedagoger begge to!!! :hoppe:

Hvordan går det med lesinga di da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg burde sikkert lest nå men gjør jeg det? Nei.. Har gått tregt de siste to-tre dagene.. Lei til tusen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært så flink i dag som de andre dagene jeg heller. Har bare lest ca 30 sider. De er på svensk, og det er jo egentlig ikke vanskelig, men det var litt vanskelig å lese pensum på det språket likevel. Huske på at det gjaldt svensk lov osv... tenkte jeg skulle sette i gang med muntlig fremlegget. Må skrive litt der også... :-?

Nå har jeg akkurat bakt kake. Lagde vanlig sukkerbrødrøre, og helte over masse frosne bær (blåbær, bringebær, bjørnebær og rips) i formen. Det står i ovnen nå, og ser kjempegodt ut!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

så flink du er:D leser til eksamen nå jeg å:)

hadde lyst til å bli barnevernspedagog før jeg også:)

d hørtes godu ut ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nettopp denne bursdagsinvitasjonen på mail (med kulere farger og skrift, da):

DU har herved mottatt en EKSKLUSIV INVITASJON som MÅ medbringes for å kunne komme forbi vaktene på Casa de (xxxx)!

Her holdes det "dobbel 24" års bursdag, og vi håper å kunne feire med nettopp DEG som vår ærbødige gjest.

Regler:

- bekledning : gå i hva faen du føler deg komfortabel, fin, lekker, deilig, tøff, barsk, kul, harry, kåt, slibrig eller annet i. bare sørg for at du har rent undertøy og matchende sokker.

- drikkevarer : bring your own shit!! kanskje hvis vi gidder å mekke, står det en velkomstdrink til de første som kommer :P

- oppførsel : full av godt humør. TOTALT forbudt å knuse ting eller skape trøbbel, da vertene av festen vil bli DREPT av LANDLORDEN ved sin retur.

- sengetid : alt ETTER kl 03.00 19.06.05 kan bli godkjent etter en skriftlig søknad i 3 eksemplarer

- åpningstider : 18.06.05 kl.18.06 (stoler vil IKKE bli satt ut i gangen for de som er for tidlig ute.)

- gjester : ALLE MÅ KOMME!!

- gave : en eller annen form for gave MÅ medbringes. Alt fra roadkill til ny leilighet på oslo's beste vestkant godtas med takk, valget er ditt.

-----------------------------------------------------------------

Jaja, sånn er vennene mine... :tunge1: Den helga kommer mora til sambo på besøk, så vi får ikke dratt... Dumt da, det er en av bestevenninnene mine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare helt nødt til å skrive noen klageord!! :veldigsur: Er så ubeskrivelig lei av å sitte og lese!!! Vel var jeg dritt lei av å jobbe med bacheloroppgaven på slutten, og det var deilig å sitte hjemme i fred og ro og lese til muntlig, men nå har jeg snart sittet sånn i 2 uker!! Blir sprø!! Er glad sambo er på jobb så jeg har huset for meg selv når jeg leser, men du og du så godt det er når han kommer hjem, så jeg har noen å snakke med! Kommer til å gå rundt for meg snart!!! :-x Jeg prøver å si til meg selv at det bare er fem slike dager igjen, men det føles som en liten evighet... Ikke nok med at dette er noe dritt, men når jeg i tillegg tenker på at jeg faktisk skal klare å huske alt jeg har lest, og klare å si noe om det på muntlig, da kan jeg like gjerne begynne å grine!!!!! :cry:

Måtte bare få meg en pause fra lesinga og få ned disse frustrerende tankene!!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett på et program om en adoptert gutt som oppsøkte og fant moren sin i Columbia. Utrolig fint og rørende :klem: Tenk så spesielt det må være - både for gutten og den biologiske moren hans! Og sikkert for adoptivforeldrene også...

Nå skal jeg lese gjennom noen notater til muntlig mens jeg venter på Medium som begynner 21.40.

I morgen skal jeg på jobbintervju 8.30. Er ikke spesielt forberedt, men det går forhåpentligvis bra likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen!! lykke til på initervjuet i morgen :kyss:

håper det går bra :Nikke:

skal snart ta ut en vask jeg :rosaengel: hehe ..

å så må jeg vell pakke ned noen småting før reisen min :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...