søndagsengel? Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #401 Del Skrevet 3. mars 2005 Spennende stilling da, liv! Det gikk bra på veiledning!!! Ho sa: "Jeg liker det du har skrevet!" :-) Det eneste var at hun syntes jeg skulle bruke den første problemstillingen i stedet for den jeg laget sist, og at jeg skulle generalisere problemstillingen. Og det er jo greit! :-) Dro fra skolen litt før 20.00. Batterilampa på bilen lyste, og jeg tenkte å ringe sambo (han er bilmekaniker), men oppdaget at jeg hadde glemt mobilen!!! :-x :-x Og gjett hva?? Bilen stoppa! På en øde slette midt mellom byen og der jeg bor...... Måtte gå langs riksveien i stummende mørke og ringe på i fire hus før noen gadd å åpne så jeg fikk låne en telefon! I det ene huset vet jeg at de så meg i vinduet, og da jeg sto på trappa, låste de døra rett foran nesa på meg :evil: Det er ganske langt mellom husene, og det var 10 kuldegrader og snø, så jeg var glad da jeg endelig fikk ringt sambo. Vi fikk tatt med bilen inn til jobben hans og skifta batteri og børster (?), så nå er den så god som ny!! :-) Gode, gamle golfen min!! Når man har en gammel bil er det veldig kjekt å være sammen med en bilmekaniker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 4. mars 2005 #402 Del Skrevet 4. mars 2005 heisann hvordan går det med deg? prøver å finne deg jobb? lykke til vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. mars 2005 #403 Del Skrevet 4. mars 2005 Surt med bilen.. Men tenk om samboeren ikke hadde vært bilmekaniker da! Da hadde det blitt dyrt i lengden med den lille bilen din.. Vi må vel sansynligvis kjøpe oss en bil etterhvert vi og. Men det blir vel heller noe nyere, tenker rundt 97. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #404 Del Skrevet 4. mars 2005 heisann hvordan går det med deg? prøver å finne deg jobb? lykke til vennen Hei! Går bra med meg :-) Driver og søker på jobber, men går jo fremdelse på skolen, så det er ikke no stress foreløpig. til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #405 Del Skrevet 4. mars 2005 Surt med bilen.. Men tenk om samboeren ikke hadde vært bilmekaniker da! Da hadde det blitt dyrt i lengden med den lille bilen din.. Vi må vel sansynligvis kjøpe oss en bil etterhvert vi og. Men det blir vel heller noe nyere' date=' tenker rundt 97.[/quote'] Ja, han er kjekk å ha Vi har jo en ny bil også da, 2005 modell. Men det er firmabilen til sambo, så jeg bruker den ikke så mye. Jeg får meg ny bil neste sommer, da skal vi refinansiere huslånet og ta opp litt ekstra til en skikkelig bil :-) :-) Kommer dere til å kjøpe bil selv om dere fortsetter å bo i Oslo, eller er det hvis dere flytter hit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #406 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg jobber på barnevernvakten denne helgen, så nå skal jeg snart kjøre på jobb. Gleder meg, men gruer meg litt fordi jeg skal ha en førstegangssamtale med en mor i dag :o Litt skummelt når veilederen sitter sammen med oss og skal vurdere meg! Jobber til 02 i natt. Håper det skjer masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #407 Del Skrevet 6. mars 2005 Fredag og lørdag var rolige kvelder og netter på jobb. Var ute på noen småting, men satt for det meste og skrev, prata, så på tv og drakk kaffe... :-) Sovna sent på fredag og våkna tidlig på lørdag, så jeg gikk i ørska i hele går... Sambo og jeg kjørte til et kjøpesenter og jeg fikk kjøpt meg en vårjakke og et par vanter. Så kjøpte vi to planter på plantasjen og handla mat på Lidl (liker ikke den butikken!!!) før vi dro hjem og jeg kjørte til jobben. I dag er jeg mer uthvilt. Har nettopp spist en sandwich til frokost. Tror jammen det blir en til før jeg skal på jobb nå sitter lillebror på flyet fra LA til Norge. Han kommer hjem sent i kveld. Og om 2 uker er jeg i Los Angeles!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #408 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg var visst ikke helt uthvilt... Kjente at jeg var trøtt, stilte vekkerklokka på mobilen og la meg på sofaen for å se på tv. Og jammen sovna jeg... Skikkelig tungt å stå opp igjen, så jeg måtte unne meg litt sachertorte for å bli mer våken Nå skal jeg ordne meg litt, og så kjøre på jobb. Jobber bare til 24 i dag, så det er ikke like umenneskelig som i går og på fredag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #409 Del Skrevet 7. mars 2005 I går skjedde det faktisk noe hele tiden på jobben!! Spennende! :-) :-) Sto opp for ikke så lenge siden. Skal spise frokost og så sette i gang med oppgaven :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #410 Del Skrevet 7. mars 2005 Bestemor er sengeliggende... Hun ble svakere for et par uker siden, og nå har hun vært skikkelig dårlig i noen dager. Heldigvis får hun godt stell på eldresenteret ! Hun fikk liggesår etter å ha falt og ligget på gulvet i fire døgn for noen år siden. Dette har aldri grodd, og i det siste har det blitt så vondt at hun får masse morfin. I tillegg til det har hun væske i hodet...Det kan opereres, men bestemor har tidligere sagt at hun ikke ønsker det. Og det er kanskje ingen vits i å utsette henne for en stor operasjon heller. Mamma er hos henne hver dag, og hun sover for det meste. Sa ja og nei i dag, og mamma fikk i henne litt brus... Det er så trist, men likevel kanskje det beste. For første gang på mange år har hun ikke smerter i kroppen, og mamma sa at hun virket fornøyd der hun lå... Selv orker jeg ikke å besøke henne nå. Noen synes sikkert det virker rart, men jeg var sånn da farfar lå på samme måte i to uker før han døde i høst. Vil helst beholde de gode minnene... Skal prøve å ta en tur til bestemor, det vil nok bety mye for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #411 Del Skrevet 8. mars 2005 Mamma ringte på morgenen i dag. Hun ble oppringt i natt med beskjed om at bestemor hadde sluttet å puste. Hun var ikke død, men sluttet å puste med jevne mellomrom. Så mamma var der i natt og har vært der i hele dag, og det er fremdeles det samme... Jeg hadde litt problemer med å konsentrere meg på jobb, men heldigvis måtte vi ut og jobbe akutt. Da fikk jeg tankene på andre ting. Etter jobb handla jeg gave og kort som veilederen min skal få når jeg slutter på fredag. Hadde tenkt å skrive på oppgaven når jeg kom hjem, men tror heller jeg unner meg en kveld foran tv. Skriver i morgen før jobb, og tar med oppgaven på diskett på jobb. Sambo jobber i kveld. Han hadde ringt mamma i sted for å høre om det var noe nytt med bestemor. For hvis det var dårlige nyheter skulle han heller være hjemme hos meg Men akkurat nå er det like greit for meg å sitte og se på tv og spise godteri alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mars 2005 #412 Del Skrevet 8. mars 2005 titt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #413 Del Skrevet 9. mars 2005 titt her Thank you!! Det skal jeg bruke med det samme! For en time siden fikk jeg beskjed om at bestemor er død Hun sovnet heldigvis stille inn...i dag kl 8. Glad jeg ikke skulle tidlig på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mars 2005 #414 Del Skrevet 9. mars 2005 går det bra med deg? (er det den bestemoren din som akkurat har flyttet eller den andre? Ikke at det har noe å si men da får jeg litt oversikt i hodet mitt.. ) Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #415 Del Skrevet 9. mars 2005 går det bra med deg? (er det den bestemoren din som akkurat har flyttet eller den andre? Ikke at det har noe å si men da får jeg litt oversikt i hodet mitt.. ) Kondolerer Takk! Det går bra med meg! Det er ikke hun som nettopp har flyttet (og som mistet farfar i høst), men hun andre. Mamma sin mamma. Snakka nettopp med mamma på tlf, det blir begravelse på onsdag om en uke. Så da kommer jeg ikke på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #416 Del Skrevet 9. mars 2005 Mamma har tydeligvis visst hvilken vei det bar med bestemor lenger enn oss, for nå sa hun at hun ikke hadde turt å bestille bil og hotell til oss i Los Angeles i påsken i tilfelle vi ikke fikk reist...Men nå som vi vet det, skal hun bestille i morgen... Godt å ha noe å se fram til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mars 2005 #417 Del Skrevet 9. mars 2005 Skal ta masse notater til deg jeg på onsdag. Du skal nok ikke gå glipp av noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mars 2005 #418 Del Skrevet 9. mars 2005 til deg. Men så bra for lillebror at han er hjemme nå da! Tenk så tungt det hadde vært å være helt der borte aleine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #419 Del Skrevet 9. mars 2005 til deg. Men så bra for lillebror at han er hjemme nå da! Tenk så tungt det hadde vært å være helt der borte aleine.. Takk for :dagensrose: ! Og for at du vil ta notater for meg på onsdag! Jobbsøkerkurset var jeg på før jul, så jeg har i hvertfall fått med meg det jeg synes er viktigst den dagen... Ja, det er jamen bra lillebror er hjemme nå! Da farfar døde fikk han jo ikke vært i begravelsen, og det hadde nok vært fælt for han å ikke få være tilstede i bestemor sin heller. Og så var han hos henne i tre timer i går...det var ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mars 2005 #420 Del Skrevet 9. mars 2005 Skal du no på torsdag? Tenkte kanskje vi kunne ta en bytur? Jeg har fortsatt et gavekort på steen og strøm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå