-Fisken- Skrevet 3. februar 2005 #321 Del Skrevet 3. februar 2005 Been there! våkner ofte med skikkelig stiv nakke og skuldre, og vips! dundrende hodepine. Håper det går over utover dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #322 Del Skrevet 3. februar 2005 Takk fisken! Tok et par paracet da jeg sto opp, og tar før jeg drar på jobb, så holder jeg forhåpentligvis ut! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. februar 2005 #323 Del Skrevet 4. februar 2005 Hey, du var på side to... Hvar du forslag til bursdagsgave til m i klassen, ho skal feire bursdagen i morgen og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. ca 100-150kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 4. februar 2005 Hey, du var på side to... Hvar du forslag til bursdagsgave til m i klassen, ho skal feire bursdagen i morgen og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. ca 100-150kr.. Vet ikke jeg... en eller annen kul ting til kjøkkenet? En topp? CD? Det koster kanskje mer...? Vin eller annen alkohol? Forresten, alle som leser her: please gå til http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stem på BNC - Ungrateful! Det er den øverste av alternativene. Det er broren min som har laget musikken, og jeg vil så gjerne at musikken hans skal være med på Burnoutspillet! (Tror nesten jeg skal lage en tråd om det, jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #325 Del Skrevet 6. februar 2005 Glemte å skrive i går, jeg... Mamma og jeg var i Horten og kjøpte brudekjole, og jeg fikk brudesko av henne :-) Jeg er kjempefornøyd med at jeg valgte å kjøpe ny kjole!!!!! På kvelden i går var sambo og jeg hjemme og slappet av. Spiste kebab og så på film... I dag kunne jeg endelig sove så lenge jeg ville...og våkna selvfølgelig ti på ni... Typisk! Klarte ikke å sove igjen heller, så jeg sto opp og gikk til pc'n. I ettermiddag skal vi spise middag og fastelavnsboller hos mamma og pappa. Mulig vi tar en tur innom farmor på veien. Hun ringte i går og syntes det var lenge siden hun hadde sett oss... :-? Og det er jo forsåvidt det, tror jeg bare har sett henne 1 gang i år :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. februar 2005 #326 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei hei Hva skal du skrive om i oppgaven igjen? Jeg tror jeg får nok om fosterhjem etter påske jeg.. Så ta lurer jeg på å velge noe annet.. Noe lettere kanskje.. Men jeg trenger hjelp! Har du noen forslag til hva jeg kan skrive om? For jeg aner ikke hva.. Helt blank.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. februar 2005 #327 Del Skrevet 7. februar 2005 Har resonert litt og kommet frem til at jeg vil klippe meg.. Tror du denne typen hadde passet meg? http://www.studiobg.be/book/5.htm Eller blir det litt dumt? Vil hatt det litt mer vekk fra øynene forran da. Eller vil jeg se ut som en fjortis da? (prøver å finne en look som gjør at jeg ser voksen (og ansvarsbevist) ut til vi skal ut på jobbintervjuer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. februar 2005 #328 Del Skrevet 7. februar 2005 HVordan gikk evalueringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg tror du hadde kledd en sånn hårfrisyre kjempegodt!! Gleder meg til å se!! :-) Evalueringen gikk veldig bra! Og nå tror jeg jeg har landa på hva jeg skal skrive om i praksisoppgaven. Orker ikke å bruke tid på å fortelle nå, men kan skrive det i morgen hvis du er interessert... Kom nettopp hjem etter å ha vært støttekontakt. Koselig!!! De er så nydelige!! I morgen skal jeg på jobb kl. 15.00, så jeg kan sove helt til jeg våkner av meg selv!!!! Det blir deilig!! :-) Ny link for å stemme på lillebror: http://www11.nrk.no/urort/article.aspx?art...ticleid=4479575 Husk å stemme på BNC!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. februar 2005 #330 Del Skrevet 7. februar 2005 Hva sa veleder om hvordan oppgaven skal være da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #331 Del Skrevet 7. februar 2005 Hun sa vel ikke noe som var mer konkret enn det som står i blokkboka... Den skal være som det står beskrevet, men vi skal ta utgangspunkt i de fokusområdene som er i blokkboka, ikke de i lærekontrakten. Hadde ikke tenkt på det en gang, jeg... Det du skrev i dagboka di at du kan tenke deg å skriveo m passer jo bra til sånn hun vil ha det. Og det var ikke viktig å være ferdig til 15. mars... Hun sa jeg godt kunne levere den uferdig, men bare gi beskjed om at den var ufullstendig, for så å få tilbakemelding og gjøre den ferdig innen neste frist (eller neste der igjen...). Hun sa poenget med at vi har så god tid til å omarbeide den er at vi skal få trening til bacheloroppgaven. Men jeg kommer til å levere en ferdig oppgave 15. mars, siden jeg reiser til LA den 18... Tre fjerdedeler av andreårsstudentene på bvp fikk "ikke bestått" på praksisoppgaven sin til jul... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. februar 2005 #332 Del Skrevet 7. februar 2005 Tre fjerdedeler av andreårsstudentene på bvp fikk "ikke bestått" på praksisoppgaven sin til jul... :o HÆ? Hvordan er det mulig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 7. februar 2005 HÆ? Hvordan er det mulig da.. Tja, si det... Enten har skolen blitt MYYYE strengere (som jo er bra, for da blir det utdannet flinkere barnevernpedagoger ), eller så har det noe med studentene å gjøre... men 3/4 i samme kull...? Nei, det er nok fra skolens side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. februar 2005 #334 Del Skrevet 7. februar 2005 ja noe må det være... I morgen skal jeg klippe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #335 Del Skrevet 8. februar 2005 Blir spennende å se deg med "nytt hår", liv!! Nå er jeg så vidt i gang med praksisoppgaven! Blar i pensumbøker og skriver stikkord og sidetall til ting jeg kan bruke i oppgaven... Deilig å endelig ha begynt, håper skuldrene senker seg noen hakk i løpet av de neste timene! :-) Skal på jobb 15.00, så det er ikke allverdens tid jeg har. Blir spennede, skal i møte med foreldre og advokater som har påklaget akuttvedtaket i saken vi jobber med for tiden. Så er det barnevernvakt fram til klokka 24.00. Forhåpentligvis ikke lenger... Tror jeg skal ta med meg litt pensum så jeg kan fortsette på oppgaven hvis det blir en rolig kveld! :-) Ja, det var smart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #336 Del Skrevet 8. februar 2005 Nå har jeg fått time hos legen. Tror jeg begynner å få senebetennelse, eller i hvertfall er det noe som ikke steme i armer, skuldre og nakke. Kjenner det spesielt gort når jeg skriver på pc, og det er jo ikke noe særlig, ettersom jeg nå har fire slike hektiske skrivemåneder foran meg... :-? Skal dit i morgen 12.45. Kan ikke la være med å skrive hvis jeg får beskjed om det, ettersom jeg er i praksis og har oppgave. men kanskje jeg kan få noe som hjelper...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #337 Del Skrevet 9. februar 2005 Tok meg fri i dag, jeg! :-) Har en del timer til gode, og skal jo til legen midt på dagen. Så jeg skal prøve å få skrevet mer på oppgaven. Jobbet til 24 i går, men klarte ikke å sovne igjen etter at sambo sto opp... :-? I går kveld var vi hjemme hos en familie som selv hadde ringt barnevernet for å få hjelp med problemer i familien. Da vi satt rundt kjøkkenbordet, kom husets seksåring inn. Han var veldig nysgjerrig på hvem vi var og hvorfor vi hadde kommet. Moren forklarte at barnevernet hjelper familier og barn som har det vanskelig eller som krangler mye og er sinte på hverandre. Han spurte hvordan barnevernet klarer det, og moren fortsatte å forklare ham. Han virket ganske skeptisk, men da han var på vei for å legge seg, stoppet han i døra, så alvorlig på oss og sa: "Det er en ting jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med. Kan dere få lillebroren min til å slutte å skru av tv'n når jeg spiller tv-spill?" Det ble et velkomment innslag i den alvorlige situasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. februar 2005 #338 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja det kommer noen sånne komentarer i ny og ne.. Riktig søtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #339 Del Skrevet 9. februar 2005 Snakka nettopp med mamma på telefon. Ho fortalte at broren min har funnet ut at en han laget musikk med for noen år siden har gitt ut musikken i sitt eget navn!! Han tjener visst ganke godt på den, men det er ikke pengene som er greia her. Det er en mann i 40-årene (broren min er 19). Skikkelig frekt!!!! Broren min har ikke registrert noe sted at han har vært med å lage musikken, så han har jo ikke noe bevis. Men har var visst RIMELIG irritert og skuffet!! Og det forstår jeg godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. februar 2005 #340 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen klarer bare ikke holde hodet kaldt og fingrene av fatet når de hører musikk som de liker! Dumme mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå