Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Ahh Reker er godt ;) Håper ikke lille gutt reagerer alt for mye da!

Han gjør nok ikke det så lenge han er inni magen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅåå jeg elsker reker...store reker...og ikke minst hummer (pappa fisker hummer). Men den kresne mannen min liker ikke skalldyr, så det blir lite av det hos oss. Bare når jeg er hjemme hos foreldrene mine. Og mamma forguder jo svigersønnen min og lager egen lørdagsmat til han. Ikke rart han ikke gidder å prøve å like skalldyr en gang da.....

Skulle egentlig bare ønske dere en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sover du når jeg rangler?

:sjarmor:Bare vent til det blir din tur...

ÅÅåå jeg elsker reker...store reker...og ikke minst hummer (pappa fisker hummer). Men den kresne mannen min liker ikke skalldyr, så det blir lite av det hos oss. Bare når jeg er hjemme hos foreldrene mine. Og mamma forguder jo svigersønnen min og lager egen lørdagsmat til han. Ikke rart han ikke gidder å prøve å like skalldyr en gang da.....

Skulle egentlig bare ønske dere en god helg  :klem:

Mmmm, det var godt med reker ja!! :) Tenk å ikke like sjømat - da går man virkelig glipp av noe! :Nikke:

Vi har vært på Svinesund og Nordby i dag, kjøpte mat og stellebord. Kom nettopp hjem, og skal være hjemme resten av kvelden. Nachos til middag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lukter det svidd her... mannen laget middag i går. Han har tydeligvis sølt et eller annet på plata på komfyren, for da jeg skrudde den på for å koke egg i dag, lukta det skikkelig svidd! Kunne ikke se noe på plata, men noe må det være! Har på kjøkkenvifta på fullt, så det forsvinner vel snart.

Nå vasker jeg dyna til mannen. Skulle skifte på sengene i sted, da jeg kom på at jeg ikke aner når dynene ble vasket sist... :sjenert: Og da fikk jeg jo akutt behov for å vaske dem! :ler: Så jeg tar hans i dag g min i morgen. Skal bli godt å legge seg i helt ren seng :)

Etterpå skal vi i bursdag til pappa. Ikke noe stort, bare nærmeste familie. Regner med at det er siste gang jeg ser noen av dem før fødselen, siden de bor et stykke unna og vi ikke sees så ofte. Det blir koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Deilig å få vaska dyner da!! Jeg henger de i vinduet når det er som kaldest jeg da.. :ler:

Høres koselig ut idag da, rart å tenke på at det blir siste gang før Leon kommer!!

Ha en flott søndag da snuppelura!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!! :) Hadde det kjempekoselig i selskap, men det var godt å komme hjem. Jeg er utrolig sliten om dagen! Håper det er kroppen som lader opp til en nært forestående fødsel :sjarmor: Skal slappe av med mannen, kg og tv resten av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig hjemme fra Fredrikstad. Har vært i bursdag til pappa. Veldig koselig.

Fint at dere koste dere! Vi var også i pappa-bursdag i går :)

I dag skal jeg til frisøren. Jeg synes jeg er der ofte for tiden, men sånn blir det vel når man har en frisyre å ta vare på... Før jeg klippet den, hadde jeg bare langt, litt oppklippet hår, og da kunne det gå lenger mellom hver gang jeg gjorde nmoe med det. Men jeg er stort sett fornøyd med det sånn jeg har det nå (bortsett fra at jeg må style det hver dag :forvirret: ). Kommer ikke til å bestille noen ny time i dag, det er vanskelig å vite hva som skjer de nærmeste ukene.

Jeg kjører litt over 11. Før det skal jeg spise frokost og ordne litt i huset. Jeg kommer ikke hjem før i kveld, for jeg skal være støttekontakt fra 16-20. Når jeg kommer hjem er forhåpentligvis dusjen på plass!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dusjen er siste rest før badete er helt ferdig eller?

Jepp :) Jeg kom nettopp hjem, og de holder på med å montere den nå. Det ser veldig bra ut, men jeg tror det er litt vanskelig... det høres i hvertfall sånn ut. Jeg så bare en drøss med ledninger som hang ut bakpå kabinettet. Det var så mange ukjente menn der, så jeg ville ikke presse meg inn med den store magen :sjenert: Første gang vi har dusj på strøm... Gleder meg til å se når den kommer på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å ta en dusj!! Får nok ikke gjort det i dag, elektrikeren må komme tilbake i kveld, for han ble ikke helt ferdig i går. Men det ser utrolig deilig ut!! Tenk å sitte i dusjen med fotmassasje, steam, tropisk regn eller akupunkturdusj, radio... *drømme drømme*

Jeg skal til legen om en time, vanlig svangerskapskontroll. Bortsett fra det har jeg ikke planer. Håper å få lyst til å fortsette med å sy gardiner til barnerommet... Også skal jeg vaske klær (er i gang) og lage middag. Vi frøs ned kalkunsjy og brystfileter etter julaften og nyttårsaften, så i dag blir det kalkungryte. da må jeg huske å handle på vei hjem, da.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dusjen høres helt herlig ut, men det må da gå innmari mye varmvann på en slik dusj?

Liker heller ikke varmegradene som kommer snikende. Vil ha minusgrader når det er vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dusjen høres helt herlig ut, men det må da gå innmari mye varmvann på en slik dusj?

Jeg tror det går mer strøm enn varmtvann. Steamen går i hvertfall på strøm. Men så klart, hvis man blir fristet til å ta ekstra lange dusjer fordi det er så behagelig inni der, så går det nok mye varmtvann også!

Nå lukter det litt svidd her. Jeg er ikke sikker på hvor det kommer fra, men har lukta meg fram til parafinovnen... Det er et lite vindu i den hvor vi vanligvis ser flammen, men der ser jeg ingen ting, og tror det er sotet. Har ringt mannen, og han skal ta en titt når han kommer hjem. Det er ikke mye jeg får gjort... :sjenert:

Gleder meg til middagen! Den ble nemlig veldig god :sjarmor: Jeg laget saus av kraft fra kalkunen, og hadde i litt godt krydder, matfløte, rømme og tomatpuré (ikke slankekost, altså!). Også hadde jeg i hakket løk og champinjong i skiver, som jeg hadde stekt på forhånd, og kalkunbrystene i terninger (rester fra nyttårsaften, så den var ferdig stekt). Lurte på om jeg skulle ha i erter, squash og paprika også, men da blir det litt ekkelt hvis det skal varmes opp igjen. Og det ble ganske mye, så jeg tror det er til en middag til. Så grønnsaker og ris kommer ved siden av. deilig å få brukt opp både kalkun-, fløte-, og rømmerester! Jeg kaster altfor mye mat... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...