Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det dere, og et godt nytt år ønsker jeg alle dere også!!! :klem::klem:

Jeg la plutselig merke til at jeg har blitt supermedlem!! :hoppe: Visste jo så klart at jeg hade bestilt medlemskapet, men har ikke fått noen beskjed om at det var registrert eller noe sånt. Jeg får prøve meg med et vedleggsbilde, da (det er ikke nytt, men 1 måned gammelt):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Morsomt at jeg fikk det til!

Nå er det meste klart til vi får besøk etterpå. Kalkunen er stekt og skåret opp, waldorfsalaten er laget, gulver er vasket og støvsuget, poteter er skrelt, bordet er dekket... Jeg har dusjet og skal til å ordne meg nå. Må re opp gjestesengen etterpå, for det kan hende lillebror skal overnate her. Han skal på fest i nærheten av oss. mamma og pappa skal til svigers i dag. Koselig at de er litt sammen, synes jeg :)

Vel, da får jeg ordne meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :klem:

Vi hadde det kjempekoselig i går!! Tror faktisk det er en av de koseligste nyttårsaftenene jeg har hatt. Så det er tydelig at rolig feiring passer meg midt i blinken ;) Det pleier nemlig å være heeeelt andre boller... Også så deilig å våkne opp i toppform i dag, da! :)

Vi hadde besøk av et vennepar i går. Spiste nydelig kalkun, og til dessert hadde venninnen min laget sjokolademousse og appelsinmousse som hun hadde blandet i rødvinsglass, og pyntet med appelsinbiter, halve jordbær og sjokoladesaus. Det var helt utrolig godt :sikle: :sikle:

Utover kvelden gjorde vi ikke noe spesielt, bare prata, spiste snacks, drakk litt (jeg hadde alkoholfritt så klart) og hørte på musikk. Kl 24 gikk vi ut og sendte opp fyrverkeri, tente stjerneskudd, så på andres fyrverkeri og ønsket hverandre et godt nytt år. De to mannfolka ble (forhåpentligvis) røykfrie ( ;) ), og det var litt ekstra koselig å være edru da mannen og jeg ga hverandre et nyttårskyss og sa at I ÅR kommer babyen vår :hjerte:

Gjestene dro rundt halv tre, og da ryddet mannen og jeg litt før vi la oss. Trengte heldigvis ikke å kjøre av gårde for å hente lillebror på fest. Jeg var nemlig ganske så trøtt :sove:

I dag tror jeg ikke vi har noen planer. Mannen må ut og brøyte litt, tenker jeg, for det har kommet en del snø :hoppe: Ellers håper jeg vi kan slappe av med en film, og spise restene fra i går til middag :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en perfekt nyttårsfeiring. Koselig med besøk av vennepar og den desserten hørtes jo bare så lekker ut :sikle:

Tenk at på neste nyttårsaften har dere et lite knøtt - nåja, kanskje ikke så lite lenger da - sammen med dere. En herlig følelse :hjerte: Det kan dere virkelig se fram til.

Gleder meg til å følge deg gjennom resten av svangerskapet. Og det er jo ikke så lenge igjen nå da. Har du noen som sladrer når lilleplutten din kommer eller? For oss nysgjerrige KG damer ;)

Ha en koselig 1. nyttårsdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en perfekt nyttårsfeiring. Koselig med besøk av vennepar og den desserten hørtes jo bare så lekker ut :sikle:

Tenk at på neste nyttårsaften har dere et lite knøtt - nåja, kanskje ikke så lite lenger da - sammen med dere. En herlig følelse :hjerte: Det kan dere virkelig se fram til.

Gleder meg til å følge deg gjennom resten av svangerskapet. Og det er jo ikke så lenge igjen nå da. Har du noen som sladrer når lilleplutten din kommer eller? For oss nysgjerrige KG damer ;)

Ha en koselig 1. nyttårsdag.

:klem:

Ja, neste jul og nyttår gleder jeg meg virkelig kjempemye til!!! det har jeg allerede tenkt på denne jula! :grine2: :grine2:

Koselig at du har fulgt meg i svangerskapet! Alltid kjekt med noen som har erfaring :) Jeg regner med at jeg kommer til å bruke liv som sladris. Har ikke spurt, men jeg kjenner henne irl og ville sendt henne en sms når noe var på gang uansett. Og kjenner jeg henne rett, er hun ikke sen om å oppdatere graviditetsdagboka mi da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Ja jeg tror det vil være en god ide og bruke liv..For vi må jo få vite hva som skjer!!

Vi hadde også en helt rolig nyttårsaften, bare sambo og jeg.. Spiste kalkun og greier.. Etter rakettene var vi rundt hos naboene i en time eller to..

Jeg våkna i dag tidlig at sambo sa han måtte dra å brøyte.. Så da sov jeg visst litt lenger en jeg pleier.. Hehe.. men deilig det da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!!!

var nok ikke noe på gang hos svigerinna mi nei.. hun drakk i går.. så da vet jeg ikke helt hva han svoger mente når han sa at hun skulle ut å kjøre..

jaja

Ja, nå er det ikke lenge til lille babyen deres kommer nei.

og snart ville du vel egentlig ha gått ut i permisjon hadde du jobbet.. det er jo et tegn på at det nærmer seg det

Kos deg i det nye året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, idaH! Ja, permisjonen skulle startet om en uke ;)

Jeg var våken en del timer i natt, men sovnet etter hvert, og sto ikke opp før halv tolv. Deilig! Det er nydelig vær ute i dag, sol, blå himmel, syv kuldegrader og kritthvit snø på jordet utenfor vinduet mitt :) Jeg har nettopp spist frokost og satt bolledeig. Vi får besøk av mannens bestemor, to tanter, en onkel, to søskenbarn, far og "stemor" i dag ( :forvirret: ). Etter kg-runden skal jeg rydde og vaske litt. Synes jeg gjør sånt hver dag, jeg!! Det tar liksom aldri slutt. Og noen av de som kommer i dag har aldri vært hos oss, så da bør jo alle rom være "visningsklare" ;) Kunne aller helst tenkt meg å ta vekk julepynten i dag, men jeg lar den stå til i morgen.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og tenkte å la det stå til i morgen. Nå skal jeg snart ut og farte litt.

Lykke til med huset fullt av folk da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trur jeg kaster ut julepynten i dag jeg,, dersom jeg orker

..litt lat

Kos deg med besøket da (så godt det lar seg gjøre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur jeg kaster ut julepynten i dag jeg,, dersom jeg orker

..litt lat

Kos deg med besøket da (så godt det lar seg gjøre)

Takk for det! Jeg liker dem godt altså, så det blir sikkert koselig med besøk! Ble bare litt stresset fordi det kom så brått på. Men nå har vi dekket på og fyrt i peisen og satt fram nybakte kanelboller, så jeg tror det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phu, nå dro gjestene nettopp. De ble et par timer lenger enn forventet, egentlig. Det gikk med en iskake og tre brett med kanelboller... :overrasket: Veldig koselig med besøk, da. Nå skal jeg slappe av foran tv'n, og legge meg om en times tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet tidlig i dag, og sto opp og smurte matpakke til mannen. Har spist frokost, satt på en vaskemaskin og en tørketrommel, og hengt opp klær til tørk :) Tror jeg snart skal legge meg på senga og lese litt. Sovner sikkert... Skal være støttekontakt etterpå. Blir sikkert koselig. Siden det er snø, tenkte jeg vi kunne ake eller noe sånt. Også skal vi lage pannekaker :sikle: Jeg skal prøve å få kjøpt en madrass til vuggen til :babygutt: også. Den har ikke standardmål, så det kan bli vanskelig. Mulig vi må kjøpe en større og tilpasse den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...