iss Skrevet 27. desember 2005 #1561 Del Skrevet 27. desember 2005 Er så fint atte! Jeg og er glad i kirsebær, vi har det på gulvet i hele 1. etg vi da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #1562 Del Skrevet 27. desember 2005 Er så fint atte! Jeg og er glad i kirsebær, vi har det på gulvet i hele 1. etg vi da... ← Vi har ikke kirsebær noe annet sted, vi. Har lønnemøbler og eikeparkett (og kliklaminat) i resten av huset. Men tenkte at siden badet er såpass adskilt fra de andre rommene, kunne vi gjøre noe annerledes der. Gøy med litt variasjon, og vi er veldig fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. desember 2005 #1563 Del Skrevet 27. desember 2005 Ble veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #1564 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Takk for det Vi har kjøpt nytt kjøleskap (kombiskap heter det vel, når det er fryseskap nede)! Det står på kjøkkenet og stabiliserer seg nå, før det kan skrus på. Heldigvis er det kuldegrader ute, så det som er frossent kan holde seg frossent litt til Kjølevarene har vi jo flyttet til kjøleskapet nede. Det skal bli deilig å "flytte inn" i et splitter nytt, større og mer moderne kjøleskap Vi fikk pizzaovn (sånn jern) til jul, og skal prøve det nå snart. Bare med frossenpizza da, orker ikke å begynne med noe annet nå når kjøleskapet stå midt på gulvet. Endret 27. desember 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. desember 2005 #1565 Del Skrevet 27. desember 2005 Så stilig badet ble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. desember 2005 #1566 Del Skrevet 27. desember 2005 fint fint bad og koslig stue dere hadde likte det taket på badet deres stillig at det var i mørkt treverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. desember 2005 #1567 Del Skrevet 27. desember 2005 Kjempefint bad! Håper du har hatt en riktig god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #1568 Del Skrevet 28. desember 2005 Takk for det, Impia, IdaH og Arkana! Koselig at dere også synes badet er fint Jeg sto opp rundt 11 i dag. Deilig med late morgener!! Mannen er på jobb, stakkars ( )... Hittil har jeg ikke gjort annet enn å spise frokost, sette på en maskin med klær og brette sammen og legge på plass nyvasket babytøy Jo, har flytta maten fra kjøleskapet nede og opp i det nye kjøleskapet. Har ingen store planer for dagen. Må stryke en stooor juleduk som måtte vaskes etter siste middagsselskap ( ), og tenkte å vaske over badegulvet og speilet. I ettermiddag skal vi på middag til foreldrene mine. Onkel og tante kommer også, og det blir koselig! De bor i utlandet, så vi sees sjelden. Snakka med en venninne i sted, og ble enige om å ha nyttårsfeiringen hos oss i år også. Jeg synes det er like greit, spesielt nå som jeg nesten er avhengig av den gamle stolen til bestemor for ikke å få vondt i ryggen Jeg skal lage kalkunen, også lager hun dessert (hun er konditor ), og kanskje saus. Jeg kunne gjerne laget sausen, men moren hennes lager en fantastisk god saus til kalkun, som vi håper å få på bordet i år Så det blir en stille og rolig feiring, men noe annet har jeg ikke lyst til en måned før termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. desember 2005 #1569 Del Skrevet 28. desember 2005 Nyyyydelig bad!!! Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. desember 2005 #1570 Del Skrevet 28. desember 2005 Sambo og jeg har laget vår egen lille tradisjon de siste årene, vi koser oss hjemme på nyttårsaften med kalkun og greier. Noen ganger har vi fått besøk av venner, noen ganger koser vi oss alene. Jeg setter stor pris på dette fordi sambo jobber så mye ellers, så det å tilbringe tid sammen og spise god mat er en sjeldenhet.... Jeg liker ikke fyll og fanteri på nyttårsaften jeg, vet ikke hvorfor, men liker kanskje bedre å slappe av?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. desember 2005 #1571 Del Skrevet 28. desember 2005 Skikkelig fint bad dere har fått! Er enig i at det er deiligst med rolige nyttårsaftener.. Vi kommer nok også bare til å være noen få venner og en kalkun... Koselig det, særlig etter en jul med mange selskaper og mye folk.. Ha en fortsatt fin romjul Søndagsengel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #1572 Del Skrevet 30. desember 2005 Nå har det kommet masse snø Mye til å være her, i hvertfall Jeg får besøk av pappa og farmor i tolv-tiden i dag, så jeg tenkte å ta en kjapp rydderunde i huset. Må også en tur til butikken for å handle inn til helgen. Ellers har jeg ikke planer for dagen. Regner med at vi skal på kino i kveld Drømmen om Narnia. Fant ut at vi må benytte sjansen til å gå nå som vi har mulighet til å gjøre akkurat som det passer oss Om en måneds tid kan sånt bli vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #1573 Del Skrevet 30. desember 2005 Det var koselig med besøk av pappa og farmor. Farmor syntes badet hadde blitt så fint Hun hadde forresten med en stor bolle med frukt i dag - deilig, siden hun vanligvis har med kaker. Føler jeg har fått nok søtt i jula... Jeg har handlet inn til helgen - tilbehør til kalkunen, brød og pålegg, snacks og alkoholfri champagne. Mannen skal ta noen øl eller litt vin, da. Jeg har ikke på følelsen at noe er i gjære med tanke på fødsel, og det er jo en måned til termin. Så om han ikke er i stand til å kjøre, så forlanger jeg bare at han er såpass oppegående at HVIS vi må til sykehuset, så får han med seg det som skjer rundt seg Og det vil han jo så klart selv også. Har bestilt billetter til Legenden om Narnia i kveld. Gleder meg til å se den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. desember 2005 #1574 Del Skrevet 30. desember 2005 Har sett narnia, så den 2. juledag. En helt grei familiefilm Men jeg synes den manglet noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. desember 2005 #1575 Del Skrevet 30. desember 2005 og desom mannen din skulle bli litt full og du plutselig blir fødeklar..så kvikner han nok til.. utrolig for fort man kan bli edru dersom man må Kose deg i morgen da! skla til broren til sambo.. lurer på om det er noe i gjære der og jeg.. fordi kona i huset skulle ikke drikke.. hun skulle kjøre.. ( :klø: kjøre hvor... de har jo festem hjemme) ikke at de er av de som drikker mest uannsett da.. men det kan jo hende at det er noe på gang.. har jo en datter på snart 3 år,., og da er tiden kanskje inne for en ny en... hmm får kanskje høre noe i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. desember 2005 #1576 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener: Eit Riktig Godt Nytt År fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #1577 Del Skrevet 31. desember 2005 Takk for koselig hilsen, Linn3c! Godt nyttår til deg også IdaH: Så spennende da! Ja, det kan jo høres ut som om noe er på gang der Som sagt var vi på kino i går, og så Legenden om Narnia. Den var veldig fin, men jeg hadde kanskje litt større forventninger. Da vi gikk ut fra kinoen, møtte vi onkelen, tanta og to av søskenbarna til mannen. Vi har ikke kontakt med dem, sees sikkert sjeldnere enn en gang i året. Men vi ble jo stående og prate da, selv om ingen hadde så mye å si. Jeg merket at mannen følte seg litt utilpass, og skjønte at han prøvde å finne på noe å snakke om. Plutselig inviterte han dem hjem til oss på mandag Da kommer nemlig bestemoren og en annen tante hit. Og de sa selvfølgelig ja, selv om de virket litt overrasket... På vei til bilen var sambo litt irritert på seg selv og sa at han bare hadde spurt fordi han ikke hadde noe å si... Jaja, det kan jo bli hyggelig det, selv om vi omtrent ikke kjenner hverandre... Men må si jeg blir litt stressa ved tanken... Nå har jeg nettopp satt nyttårskalkunen i ovnen, og snart skal jeg lage waldorfsalat. Gleder meg til å spise i dag, jeg smakte jo ikke på kalkunen på julaften. Gjestene kommer i 17-18-tiden, så jeg har god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. desember 2005 #1578 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. desember 2005 #1579 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. desember 2005 #1580 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) godt nytt år til deg, din kjære og den lille! Endret 31. desember 2005 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå