Calla Skrevet 23. desember 2005 #1541 Del Skrevet 23. desember 2005 Salmiakk blir nok bra på gulvet. Bruker det selv (har også blanke fliser), eller bittelitt nylonvask. Alt annet lager flekker.. Kos deg på middag i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. desember 2005 #1542 Del Skrevet 23. desember 2005 Høres ut som om dere har full kontroll!! Koselig tradisjon da.. Vi spiser alltid grøt vi da, men i år blir det ikke sammen med familien. Men grøt må vi ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. desember 2005 #1543 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil med dette få ønske deg en STRÅLENDE GOD JUL!! OG ET FRYKTELIG GODT NYTT ÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. desember 2005 #1544 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul og godt nytt år til deg og dine. Måtte det nye året bringe alt godt og julen bli slik du ønsker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2005 #1545 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker deg og dine er riktig god jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. desember 2005 #1546 Del Skrevet 23. desember 2005 God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 #1547 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #1548 Del Skrevet 24. desember 2005 Takk for mange koselige julehilsninger!!! Jeg er bare en liten tur innom før frokost. Jeg sto opp klokka 9, og har laget ferdig waldorfsalaten og stuffet og penslet kalkunen. Nå har vi spist god frokost, og venter på Tre nøtter til Askepott. Når det er slutt, skal kalkunen i ovnen, og mannen i gang med å skrelle poteter og bære ved Ha en kjempefin julefeiring, alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 24. desember 2005 #1549 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei på deg! Dere må kose dere masse nå i julen, og nyte den siste julen uten baby, samtidig som dere må glede dere til den neste med en liten en Mange juleklemmer fra Cilla!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. desember 2005 #1550 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #1551 Del Skrevet 24. desember 2005 Takk, Cilla og iingvild! Jeg har storkost meg i dag!!! Kjempekoselig å stelle i stand til juleselskap! Er veldig sliten nå da, og hoven i føtter, legger og fingre, men veldig fornøyd! Maten var god og gavene mange Jeg fikk masse fint, bl.a. gavekort på svangerskapsmassasje ( ), pizzajern, morgenkåpe, håndklær, ting til serviset, sko, babytøy, litt klær, kosedress, gavekort, brettspill osv. Gjestene syntes vi hadde fått det sååå fint hjemme, med nytt bad og ferdig barnerom:) Det var gøy å endelig kunne vise det fram! De siste gjestene dro litt over 23, og det var egentlig greit, siden jeg er såpass sliten. Akkurat nå sitter mannen i stua og prøver et spill han fikk til PS2, men jeg tror vi skal legge oss ganske snart. I morgen skal vi i juleselskap. Vi deler oss, så jeg drar til onkel og tante m/ familie, og mannen drar til faren sin og samboeren. Syntes godt vi kunne dele oss, når vi har vært sammen på julaften for første gang Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 24. desember 2005 #1552 Del Skrevet 24. desember 2005 Høres ut som du også har hatt en fin dag.. Sov godt og ha en fin romjulsdag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. desember 2005 Forfatter #1553 Del Skrevet 25. desember 2005 Takk for det cons! I dag sov jeg helt til kvart på ti uten å våkne en eneste gang! Det er leeenge siden sist! Vi slappet av, spiste god frokost og så på The Grinch. Så kom et vennepar en liten tur innom. Litt utpå dagen dro mannen til faren sin på middag, og jeg dro til Oslo med mamma og pappa for å besøke familie der. Hadde det kjempekoselig, og spiste nydelig mat! Nå har jeg nettopp kommet hjem. Vi sekal kose oss med riskrem og Hidalgo på film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #1554 Del Skrevet 26. desember 2005 Det blir visst lite tid til kg i jula. Egentlig litt deilig... Mannen skal på jobb fra i morgen av, så da skal jeg nok få oppdatert meg her inne I dag sov vi også lenge. Har ikke gjort noe særlig, bortsett fra å lage middag. Mamma og pappa er "kasta ut" hjemmefra i dag, da lillebrorenm min skal ha sitt årlige "whiskey-koldtbord" (altså koldtbort med forskjellig slags whiskey i stedet for mat...). Så foreldrene mine kommer snart til oss, vi skal spise ost- og skinkepai (frister mer enn julemat, synes jeg), og de overnatter til i morgen. Det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. desember 2005 #1555 Del Skrevet 26. desember 2005 Fortsatt god jul til deg søndagsengel. Når får vi se bilder av det nye fine badet og barnerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #1556 Del Skrevet 27. desember 2005 Hei og hopp! Nå har mannen dratt på jobb, og mamma og pappa har allerede kjørt etter en lang, koselig frokost. De skulle på jobb i dag (lærere har ikke så mye fri som alle skal ha det til, seh ), så de kunne ikke bli så lenge. Egentlig deilig, for jeg har vært våken siden halv fem og har tenkt å legge meg snart. Vi hadde det koselig i går, med god mat, gløgg, tv-titting og bare skravling. I dag skal mannen og jeg ut og kjøpe kjøleskap etter at han er ferdig på jobb, for vårt har slutta å virke Vi har et i kjelleren, så det har ikke gått utover maten, heldigvis! Heidi76: Jeg har tatt noen bilder av badet som jeg skal få lagt ut så fort jeg får litt hjelp fra liv Barnerombilder kommer når alt er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #1557 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg har faktisk ikke lagt meg enda, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller Har vasket og lagt på plass litt klær, og holder nå på med oppvasken (og å lage karamellpudding ). Mannen ringte og sa han kan dra tidligere fra jobb i dag, han bare viderekobler telefonen til mobilen. Koselig! Jeg er jo vant til at han er hjemme hele romjula Så det er nok ikke så altfor lenge til vi skal ut og kjøpe kjøleskap. Heldigvis er det salg fra i dag av! Fikk reklame i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. desember 2005 #1558 Del Skrevet 27. desember 2005 så effektiv du er i dag da! bare å komme hit også gavene og klærne våre er utover hele leighethen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #1559 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg holder på med å legge ut bilder i albumet, men får beskjed om at jeg har brukt opp diskplassen Har fått ut et av stua vår på julaften, da. Dere kan jo se på det imens (Rart lys på bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #1560 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Nå har jeg fått hjelp til resten av bildene Badet vårt: 1 2 3 Vanskelig å få tatt skikkelige bilder når rommet ikke er så veldig stort. Men man får jo et inntrykk, da. Vi mangler fortsatt dusj, så badet er ikke helt ferdig, men nesten Endret 27. desember 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå