Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Arkana sine brownies har jeg laga et par ganger allerede. De blir vannvittig gode!! Gjett hva jeg fikk lyst på nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yogaen høres jo helt topp ut! Skal jammen melde meg på no slikt når det er min tur...

mmm...brownies...Bare å si fra hvis du ikke orker alt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den nye skrittelleren i dag. Den forrige var jo ødelagt. Er allerede redd for at det var nok et bortkasta kjøp... Har hatt den på meg i noen timer, men oppdaget at jeg hadde kommet borti reset-knappen, for plutselig var den bare på 175... Hvis det er så lett å nullstille den at man gjør det uten å vite om det, er den ikke mye tess :forvirret:

Om en halvtime får vi svigers og mannens bestemor på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Kos deg i helga!

Takk i like måte!

Svigers ble til kvart over ti. Rimelig sliten jeg da ja... Det vanket gaver fra Kypros på oss, og spiren fikk gave fra mannens bestemor :) Veldig koselig å ha besøk! Nå er det straks leggetid, er kjempetrøtt. Det skal bli godt å bare slappe av i morgen kveld. Kanskje vi tar en tur på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokså dramatisk start på dagen (har skrevet om det i graviditetsdagboka)... Var slitne da vi kom hjem fra sykehuset, så det ble film, pc og sofa fram til 15-tiden. Da kjørte vi en tur til Smart Club og så på dører, og så handla vi mat før vi kjørte hjem. Nå skal vi kose oss med taco og fotballkamp. Heia FFK!!! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok også helst sett at ikke Vålerenga vant, men det er viktigere at FFK fortsatt er med :) Fælt med Enerly, ja! Håper han blir bra igjen!

I dag skal vi i bursdag til onkelen min i Oslo. Vi har ikke sett dem siden i sommer, så det blir rart å komme inn deit med stor mage :ler:

Nå venter vi på en som skal komme og hjelpe mannen med å legge våtromsbelegg i vaskerommet i kjelleren. Det må sveises sammen i skjøtene, greit å ha en fagmann til å gjøre sånt! Når gulvet er på plass, er det bare våtromstapet som skal opp på en og en halv vegg. Resten skal vi beholde panel på. Så skal vi flytte vaskemaskinen ned dit, og kjøpe tørketrommel. Skal også sette opp vask og do der, og mange knagger. Vi har laget inngang til vaskerommet utenfra, så det blir mannens inngang når han kommer møkkete hjem fra jobb (og etter hvert også inngang for ekstra møkkete barn :) ). Vi legger opp rør til dusj også, men det venter vi med å sette inn til vi får behov for det. Gleder meg til å få det ferdig!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdlig det med Enerly. Får håpe at han slipper med skrekken.... Stod på Vg at de viste mer ved 12 tiden i dag..

Så da får vi bare krysse fingrene- Er ikke slik man skal avslutte fotballkarieren på akkuratt.

Fredrikstad fortjener å være i ligaen.. kanskje mest på grunn av plankehaugen. Husker på Åråsen i fjor. Serieåpningen. Da fylte dere hele bortesiden der.. og det står det respekt av for nyopprykket lag!

..men enga skulle ikke vinne da! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad har en livat supportergjeng, ja :) Jeg er ikke blant de mest aktive, for å si det sånn... :ler:

Sto opp tidlig i dag for å være på sykehuset før 8.30. hadde ikke fått satt opp time, så da var det greit å være tidlig ute. Trengte heldigvis ikke å vente så lenge på å komme inn. Alt var bra med den lille spiren! :)

Nå er jeg hjemme igjen, og har akkurat spist toast til lunsj. Planene for dagen er å vaske klær og rydde på kjøkkenbenken. Har noen store ting å vaske opp, som ikke får plass i oppvaskmaskinen. Blir nok en liten hvil på sofaen i løpet av dagen også, jeg kjenner jeg begynner å bli mer lik sånn jeg var i de tre første månedene av svangerskapet; sulten og trøtt :sove:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du se om det var gutt eller jente?

Nei, den lille luringen gjemmer seg godt :ler: Har skrevet om det i graviditetsdagboka, prøver å skille litt på hva jeg skriver her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det er litt kjedelig å gå hjemme!!! :tristbla: Spesielt de dagene som mannen jobber i firmaet etter jobben, sånn at han er hjemme i 21-tiden i stedet for 16. Dagene blir lange når man er hjemme alene hele dagen! Men vi har jo absolutt bruk for pengene, så mange prosjekter som vi har på gang i huset :) Og han er nødt til å jobbe hvis han skal få bygd opp firmaet sånn at han etter hvert kan drive det på heltid. Jeg har jo tenkt på å si fra til moren til de jeg var dagmamma for at jeg kan passe dem igjen, men jeg vet ikke om jeg orker. Trenger som sagt en time eller to med søvn hver ettermiddag nå for tiden... Tenkte jeg skulle prøve å lage noen avtaler på dagtid i tiden som kommer. Har en venninne som går hjemme hver dag med tre barn, og en annen som jobber til litt forskjellige tider. Også tenkte jeg å spørre farmor om hun ville være med en tur til Sverige i den nærmeste tiden. Og så ser jeg på snartmamma at det snart skal være treff på dagtid for de som bor her i området, så jeg håper det blir noe av! I morgen skal jeg være støttekontakt fra 16-20, og før det har jeg lovet å komme innom en venninne på jobb. Hun jobber i et kjøpesenter, så da kan jeg ta meg en runde samtidig. Kanskje jeg får kjøpt noen julegaver, eller finner meg noen klær til juleselskapene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo forresten høre med barneverntjenesten om de har noen korttidsoppdrag da, sånn som jeg hadde. Det var på på bare en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som går hjemme kan jo lage mange av gavene i år ;)

Jeg har tenkt til det, skal i allefall lage hjemmelaget konfekt og julekort. Men jeg trenger å være litt sosial også, og ikke sitte hjemme alene hver eneste dag! Jeg pleier ikke å se så negativt på det hele tiden som jeg gjør i dag, altså! Det kommer vel sikkert av at jeg hadde folk rundt meg nesten hele forrige uke, og i helgen, og plutselig er jeg alene igjen. Regner med at det blir bedre, og mannen jobber ikke sent hver dag :)

Du kan jo forresten høre med barneverntjenesten om de har noen korttidsoppdrag da, sånn som jeg hadde. Det var på på bare en mnd.

Vet ikke om jeg vil sette i gang med noe sånt, når jeg ikke vet hvordan formen blir fremover. Går over i tredje trimester til søndag, og merker som sagt at jeg orker mindre nå enn tidligere. Så da er det dumt å be om et oppdrag jeg ikke kan fullføre, og bedre å evt. være dagmamma litt igjen. Men takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det er litt kjedelig å gå hjemme!!! :tristbla: Spesielt de dagene som mannen jobber i firmaet etter jobben, sånn at han er hjemme i 21-tiden i stedet for 16. Dagene blir lange når man er hjemme alene hele dagen! Men vi har jo absolutt bruk for pengene, så mange prosjekter som vi har på gang i huset :)

Velkommen til min hverdag!! :ler: Jeg har det likanes fordi samboeren min kjører hele døgnet.. Er d... lei for å si det sånn, at at kjører kl. 0600 (også tidligere) og her hjemme mellom 20 og 22. Og noen ganger ringer han sånn i 16 tiden og sier at han ikke kommer hjem i det hele tatt.. :frustrert: Hver dag er det det sammen, vet aaaaaldri når det er middag, og det er slitsomt. Ofte spiser vi middag kl 22! :forvirret:

Han jobber så mye at det ikke er sunt! Han holdt på å få seg en knekk, og ble sykmeldt pga en influensa som ikke slapp. Hadde han ikke blitt sykemeldt tror jeg han ville smelt i veggen!! Så pass på mannen din nå da søndagsengel!! Jeg vet åssen det er å være alene dagen lang, så pass på deg selv og...

Hvis du kjeder deg litt på formiddagene kunne jeg jo tatt meg en tur eller noe!! Stort sett går jeg hjemme jeg og, selv om jeg har masse prosjekter i huset vi og... Glad alt står bra til med lille spire!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...