Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Aha :idesmil:

Det er litt lys blå og litt lys lilla på det det jeg lager nå, men jeg trenger en hovedfarge som skal være selve teppet.

Du får gjøre som Rachel i Friends, sette på ei rosa sløyfe på hodet med lim ;)

:ler: Moren til mannens forlover tapet fast en sløyfe på hodet/håret til søsteren hans da hun ikke hadde nok hår til å knyte den fast på julaften...

Teppet høres veldig fint ut!! Du er snill du :klem:

Hunden vi passer holdt meg våken i flere timer i natt!! Den var så rastløs, gikk fram og tilbake så det klikka i gulvet etter klørne hans :forvirret: Håper den gir seg med det når den blir vant til å være her! På morgenen i dag gadd jeg ikke å kle på meg med en gang jeg sto opp, så jeg tenkte jeg fikk prøve å slippe den ut alene, selv om de var redde den skulle stikke av ( :sjokkert: en rampete søndagsengel???). Og tror dere den stakk av? Neida, den gikk faktisk ikke ned fra trappa en gang, men tisset på nærmeste tre, som er en tuija i potte på trappa... :sur: Deretter sørget den for å trampe godt i tisset med de store, hårete labbene sine, før den tuslet inn i gangen og sikkert etterlot seg mange usynlige fotspor av urin rundt på gulvet... Så nå må jeg vaske litt... Har bindt hunden ute i hagen. Den må jo få litt frisk luft, stakkars... :roll:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da...litt slitsomt å være hundepasser kan jeg tenke meg...

Du får gi den klementiner til den blir fet og sløv.... :ler:

Ha en fin dag da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da...litt slitsomt å være hundepasser kan jeg tenke meg...

Du får gi den klementiner til den blir fet og sløv.... :ler:

Ha en fin dag da! :klem:

:ler: Siden det ikke er klementinsesong nå, har de sendt med epler og druer i stedet... Det er ikke så veldig slitsomt å passe den, altså! Jeg var bare litt irritert da jeg skrev det forrige innlegget. Nå har jeg fått lest litt og sovet litt, og hunden og jeg har gått tur i det fine været. Så jeg ser litt lysere på det nå :) Om en time kjører jeg for å hente unger og være støttekontakt. Nå skal jeg ta meg litt mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp 7 i dag, for jeg skal tidlig på skolen og jobbe med gruppearbeid. Håper vi kommer et godt stykke på vei!!! Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk begge to! :klem: Vi fikk gjort en god del i dag, og skal gjøre ferdig våre "deler" til i morgen, før vi fortsetter sammen på oppgaven. Håper det går like greit med resten av jobbinga! :)

Svigermor kommer på fredag og skal være her til søndag, så jeg har tenkt å gjøre klart gjesterommet hennes i dag. I morgen er jeg jo fullt opptatt, med skole på dagen og svømming på kvelden. Har store planer om å vaske vinduene før hun kommer også, for nesten hver gang hun er her, unnskylder jeg at de er så stygge, "men jeg rakk ikke..." el. :sjenert: Nå er de ikke vasket siden i sommer, og naboen har tresket på jordene etter det, så de trenger en omgang :forvirret: Jeg har forresten fri på fredag, så jeg får gjort en del da også :)

I dag er det hjemmelaget sellerisuppe til middag! :sikle: Pappa laget den til meg i går kveld, da jeg var hos dem. Pappa lager så gode supper, og det er sjelden jeg har spist det etter at jeg flyttet hjemmefra. Så nå bestilte jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindusvask? Hva er det? Er ikke verden grå igjennom vinduene da? Vaske vinduer her er ikke vits ;) Veien utenfor er en hovedvei og støver til tusen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vaske vinduer?

har jeg ikke hørt om :klø:

Godt å høre :ler: Jeg har ikke fått gjort så mye hjemme i dag. Har redd opp sengen til svigermor, gjort ferdig det jeg skulle på oppgaven, stekt vafler, sett på tv og sovet. Mannen kommer snart hjem, og da skal vi vel gå en tur med hunden, tenker jeg. Hadde vært gøy å få det til hver dag disse 14 dagene vi skal passe den - kanskje det blir en god vane? Det er jo kjempedeilig, når man bare kommer seg opp av sofaen og ut døra! I går gikk jeg faktisk to turer - en med hunden alene, og en med hunden og mannen på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov hunden godt, og dermed gjorde jeg også det :) Jeg var faktisk så uthvilt at jeg rakk å lese pensum en halvtime før vekkerklokka ringte. Deilig! Mannen hadde med hunden på jobb i går, så da sov den ikke hele dagen, som den pleier. Sikkert derfor den sov så godt. Så vi håper suksessen gjentar seg i natt ;)

Om en halvtime kjører jeg til skolen for å jobbe med gruppearbeid og ha forelesning. I kveld er det svømming. Gleder meg, kjenner at kroppen trenger det! :) Også gleder jeg meg til å legge meg i kveld, fordi jeg vet jeg har fri i morgen!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en fridag! Jeg har fri til helgen og gleder meg også veldig! :hoppe: Så da blir det vindusvask i morgen? Svigermoer har en sånn genial nal med mikrofiberklut på. Tar bare å fukter den kluten så vidt med kaldt vann og vasker over vinduene. Over med nalen etterpå og vinduene er skinnende rene. Så med en sånn liten sak er det ikke store jobben å vaske vinduer her i gården ihvertfall. :tommel:

Ha en fin dag. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en slik glassfiberklut for litt siden, og vindusvask ble en helt annen opplevelse! Før sto jeg med nal og handklede og gnikket i en evighet, men nå gikke det unna som bare det!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glassfiber? Ingen nal? Høres ut som en herlig sak den da Cons.

Kos deg på fridagen din!

Tror jeg skal hjem neste helg, fra torsdag til søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, en sånn klut må jeg få kjøpt meg! :) I morgen blir det vindusvask, ja. Jeg tar de vinduene jeg får tatt når jeg står inne i huset og på verandaen. Så har mannen sagt han skal ta de vi må bruke stige eller "langkost" på fra utsiden.

Bare for å få ut litt mer frustrasjon over hunden vi passer: jeg oppdaget nettopp at den driver og klorer på dørene. Da jeg så nærmere etter, var det mange riper i malinga på to dører og dørkarmer :frustrert: Får lyst til å be svigers ordne opp i det!! Utrolig dårlig oppdratt hund altså!!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenstund har gull i munn... :) Jeg sto opp da mannen dro på jobb klokka 7, så nå har jeg hatt en time på KG, og skal begynne å vaske vinduer. Godt å få det unna! Tror jeg bare må sette i gang, før jeg mister motivasjonen... Skal gjøre rent også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Best å ta det når man får ånden over seg ja!

Fikk ånden i går og kasta meg rett i strykinga og støvsuginga da jeg kom hjem fra jobb. :)

Ha en fin fridag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vasket vinduer og malt siste strøk på vinduskarmen på kjøkkenet (skulle gjort det for lengst!!) :) Blir faktisk motivert av å være så effektiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassfiber? Ingen nal? Høres ut som en herlig sak den da Cons.

Ja var det ikke glassfiberklut det sto på pakken mon tro...?

Det er ihvertfall 50% polyester og 50% Polyamid.

Kan jo bruke nal i tillegg for å få bort litt vann, men det er ikke nødvendig...

Anbefales ihverfall!

God helg søndagsengel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...