Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan var filmen da? Du jeg bare lurte på en ting, hvordan kom du på navnet søndagsengel? Er så bra navn, hehe :)

Klem klem

Hei! Filmen var ok. Søt, romantisk komedie, ikke kjempebra, men ikke kjedelig heller. Vi var bare 5 stk i salen, så den er nok ikke så veldig populær...

Jeg er ikke sikker på hvordan jeg kom på navnet søndagsengel?. Kanskje jeg meldte meg inn i KG på en søndag? Navnet kommer jo fra filmen Søndagsengler (men det visste du sikkert).

Ha en fin dag, allihopa!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei på deg! Koselig at du er innom! :)

Jeg kom nettopp fra skolen, og har det litt travelt (lenge siden sist jeg hadde det travelt, når jeg tenker meg om... :sjenert: ). Har nemlig meldt meg på svømming for gravide i dag, og må kjøre om tre kvarter. Må spise litt og pakke svømmetøy... Blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med svømming da! Høres jo koselig ut...

Stor torsdagskveldklem  :klem:  fra meg.....

Takk! :) Svømminga var kjempekoselig! Tror det holdt til like ved der du bor...?! Har skrevet litt om hva det gikk ut på i babydagboka. Ha en fin fredag!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Svømming for gravide hørtes koselig ut!

Innom for å ønske deg

GOD HELG!:)

:klem:

Heisann!! Takk for det! :) Ja svømmingen var veldig koselig!

I dag var det forferdelig tungt å stå opp!! Sovna litt sent i går, og var sikkert sliten etter svømminga. Så i dag tidlig slet jeg!! :sove: Har vært dagmamma, og vi gikk et par timer i skogen. Bortsett fra det var vi inne hele tiden, for jeg er så frossen i dag! Skal ta en god og varm dusj nå, tenkte jeg. :) Tror vi skal på kino etterpå, har enda ikke fått sett Charly og sjokoladefabrikken! Og vil gjerne se den siste Ellingfilmen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie og sjokoladefabrikken var kjempefin!!! :)

I dag er det nydelig vær! :icon_smile: Vi skal ha de jeg er støttekontakt for her fra i dag til i morgen. De er egentlig hos mamma og pappa i helgen, men mamma og pappa er invitert til svigers, så da sa vi at vi kunne ha ungene så de fikk dratt. Det er en stund siden de har sovet hos oss nå, og det blir sikkert mindre av det når babyen kommer. Og så er de kjempenydelige, så det er bare koselig å ha besøk av dem! :klem: Tenkte kanskje å ta med syklene deres, så vi kan dra på sykkeltur. Også skal vi ha stekte poteter til middag, etter bestilling fra den ene :ler: Tar vel litt annet ved siden av, for de som vil ha det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte en runde i sted og fikk delt ut flere takkekort. Nå er det VIRKELIG på tide at vi får dem ut! Har skrevet alle, men har fortsatt noen liggende hjemme som ikke er sendt. Slitsomt å lete fram adresser... :sjenert:

Vi henta ungene i 14-tida. To snekkere var i full gang med garasjen til mamma og pappa, og var kommet langt allerede :) På vei hjem kjørte vi innom showtime og leide filmer og kjøpte lørdagsgodt. Barna valgte en Kaptein Sabeltann-film, og mannen og jeg leide Lost in translation. Ser den enten i kveld eller i morgen kveld. Vi sykla tur til en bmx-bane i nærheten av her vi bor, og det var veldig populært :) Prøvde meg litt jeg også, men med farmors gamle 3-girs sykkel og baby i magen, fant jeg ut at det var bedre at jeg var dommer ;)

Da vi kom tilbake lagde jeg middag mens mannen og ungene var ute. De spilte fotball og fikk klippet plenen :sjarmor: Nå er ungene nydusja og sitter og ser på filmen de leide, og spiser lørdagsgodt. Så da benytter jeg anledningen til litt KG :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fint kort!

Det skulle da bare mangle at ikke dere fikk takkekort :)

Nå skal vi snart kjøre ungene tilbake til mamma og pappa. Når de er levert, skal mannen og jeg kjøre en tur over til Svinesund og handle litt, før vi drar tilbake til mamma og pappa for å spise middag. Lillebror skal være der, så det blir sikkert koselig! Hører jo mindre fra han nå når han bor i Oslo enn jeg gjorde da han bodde i LA! :forvirret: Da hadde han liksom litt mer "alenetid" foran pc'n, mens nå er det venner og jobbing hele døgnet omtrent. koselig for han at han har noe å drive med, da :) Nå tror jeg mannen er ferdig i dusjen, så da kjører vi vel snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går sovna jeg på sofaen kl 19.30 :overrasket: Våkna da filmen vi (eller mannen, da) så på, sluttet ca klokka ni. Så det var DEN søndagskvelden, liksom :forvirret: Nå har jeg spist frokost og ordnet meg, og skal pusse tenner og kjøre avgårde til dagmammajobben. Have a nice day :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. ledig rom her så kan det se ut som det blir ledig, men det er et lite men. De som har leiligheten hun som skal flytte var på visning på er helst på jakt etter en pendler. De skal ha et innrykk i aftenposten en av dagene nå og om det ikke kommer noen pendlere så får hun leiligheten. Får svar i slutten av uken.

Leiligheten er relativt usentralt og dyr så det skal godt gjøres å få pendlere dit tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. ledig rom her så kan det se ut som det blir ledig, men det er et lite men. De som har leiligheten hun som skal flytte var på visning på er helst på jakt etter en pendler. De skal ha et innrykk i aftenposten en av dagene nå og om det ikke kommer noen pendlere så får hun leiligheten. Får svar i slutten av uken.

Leiligheten er relativt usentralt og dyr så det skal godt gjøres å få pendlere dit tror jeg.

Si fra når du vet mer da :)

Var ikke innom KG da jeg kom hjem i går. Var dagmamma på dagen, så støttekontakt fram til 20.00, så ble jeg stående og snakke med mora i tre kvarter før jeg kom meg hjemover (også tar det meg en halvtime å kjøre hjem...). Så da jeg kom hjem var det bare å smøre noen brødskiver og sette seg for å se på Judging Amy. Jeg sovna i pausen og våkna da det slutta... :forvirret: Er sliten for tiden. Skal ha litt fri fra dagmammajobben framover, fordi faren deres kommer hjem fra jobb i utlandet, og skal bruke tid på barna. Det blir godt med noen fridager, og så får jeg lest litt pensum i tillegg :)

I dag er det bare skole, fra 12-15. Skal innom jobben til mannen med lunsj til han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei hei!

Nå må du ikke slite deg helt ut da.

Håper du får en fin dag på skolen!

Takk Tror ikke jeg sliter meg ut, i hvertfall ikke nå som jeg får tre fridager i uka!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å ønske deg en god kveld......  ;)

Takk for det! :) Har du kommet hjem fra Tyrkia nå? Eller dere drar kanskje til helgen? Du har ikke planer om å skrive dagbok vel?

Nå har jeg tatt et langt, deilig bad, og skal slappe av resten av kvelden. Deilig! I morgen er det skole, og så gravidsvømming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...