Gjest MrsL Skrevet 28. august 2005 #901 Del Skrevet 28. august 2005 Jo, men det er deilig med late søndager også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. august 2005 Forfatter #902 Del Skrevet 28. august 2005 Jo, men det er deilig med late søndager også da ← Jada, klart det er det! Men i morgen begynner skolen, så da får jeg litt fullere uker framover. På den måten hadde det vært greit å få unna en del ting i dag Nå har jeg i allefall fylt bensin. På vei tilbake la jeg merke til et visningsskilt på et av nabohusene her. Så da får vi vel nye naboer snart. Spennende Det bor bare ett ungt par her i tillegg til oss, så det hadde vært greit med flere! Lekekamerater til barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. august 2005 #903 Del Skrevet 28. august 2005 Lykke til meg skolestart i morgen du også. Må få høre hvordan det gikk. Selv er jeg kjempespent. God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. august 2005 Forfatter #904 Del Skrevet 29. august 2005 Lykke til meg skolestart i morgen du også. Må få høre hvordan det gikk. Selv er jeg kjempespent. God søndag! ← Takk! Jeg har kommet hjem nå, og det var helt ok. Det var mest en åpning av nytt skoleår, ikke info om studiet. Så på onsdag får jeg treffe de jeg skal gå i klasse med, og høre mer om hva som skal skje dette året. Gruer meg litt... Når vi skal fortelle om oss selv ol, har jeg absolutt ingen positiv begrunnelse for hvorfor jeg har valgt dette studiet! "Jeg er barnevernpedagog, og siden jeg ble gravid før jeg fikk jobb måtte jeg bare hoppe på det eneste ledige studiet jeg fant på restetorget... . " Tror jeg må tenkt litt på hva jeg skal si, faktisk Jeg har tenkt meg en liten tur ut og se etter kantareller til middagen Fant noen i skogen her i fjor, så det kan jo hende jeg er heldig...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. august 2005 #905 Del Skrevet 29. august 2005 Hehe, kanskje greit å ikke si akkurat det. Vi måtte ikke si noen ting om hvorfor vi hadde valgt studiet, bare litt om oss selv. Fant du noen kantareller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. august 2005 Forfatter #906 Del Skrevet 29. august 2005 Hehe, kanskje greit å ikke si akkurat det. Vi måtte ikke si noen ting om hvorfor vi hadde valgt studiet, bare litt om oss selv. Fant du noen kantareller? ← Kanskje jeg slipper unna med å si noen pene ord om meg selv da? Fant ikke en eneste kantarell, nei! Det så ut som om noen hadde vært der før meg. Jeg så mange andre slags sopp, men de turte jeg ikke å plukke... Er ikke så kjent med de forskjellige slagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 Forfatter #907 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg hadde en lang dag i går! Jeg kjørte hjemmefra 7.30, var dagmamma i 6 timer, kjørte videre til sfo for å hente nye barn, og leverte dem kl 20. Vet ikke hvor lenge jeg orker det... I dag skal jeg møte klassen min for første gang. Gruer meg litt. Det blir spennende å se om jeg klarer å finne rommet vi skal være på... Er helt ukjent i nytt bygg på ny skole! Har skole fra 12-15 til 15, så det blir ike så lenge. Men har ganske lang kjørevei, da. På mandag kjørte jeg om Fredrikstad, og målte det til 4,5 mil. I dag skal jeg sjekke hvor langt det er hvis jeg kjører E6 fra Råde. Tror nok det er kortere, eller at det i allefall er en raskere vei. Kommer uansett til å kjøre E6 hjem, for på den tiden er det KØ gjennom Fredrikstad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. august 2005 #908 Del Skrevet 31. august 2005 Hei! Åssen var første ordentlige skoledag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 Forfatter #909 Del Skrevet 31. august 2005 Hei! Åssen var første ordentlige skoledag? ← Hei! Koselig med et nytt "fjes" her Dagen var helt ok. Klassen virka grei, men jeg snakket ikke noe særlig med folk, egentlig. Det kommer seg vel når vi skal ha gruppearbeid ol. Undervisningen var dørgende kjedelig, både foreleser og tema. Da jeg gikk på barnevern var det jo noe jeg virkelig interesserte meg for, i motsetning til nå... Håper det kommer seg!! Ellers fant jeg ut at det er 8 km lenger å kjøre E6 enn å kjøre gjennom byen. Men lurer på om man likevel sparer både tid å bensin på å kjøre E6 :klø: Greit å kunne variere litt, i allefall, det er en lang og kjedelig vei uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 Forfatter #910 Del Skrevet 31. august 2005 Nå har jeg bakt to brett med pizzaruller Så det blir maten til mannen både når han kommer hjem i kveld, og til lunsj på jobben i morgen. Nå skal jeg henge opp tøy og sette på en ny maskin, og så skal jeg vaske opp etter bakingen. Godt å få det gjort! Merker at ryggen og hoftene begynner å bli vonde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #911 Del Skrevet 31. august 2005 Flink du er til å bake Håper det blir en fin studietid selv om du tar det bare for å få stønad når barnet kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 Forfatter #912 Del Skrevet 31. august 2005 Flink du er til å bake Håper det blir en fin studietid selv om du tar det bare for å få stønad når barnet kommer ← Vel, jeg er ikke like huslig av meg som deg... Ja, håper jeg får enda et fint år som student! Alt blir litt lettere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. september 2005 Forfatter #913 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har vært flink student i dag!! Har nemlig LEST og tatt NOTATER!! Leste en artikkel på 10 sider. Ikke mye, men jeg tenkte det var greit å begynne med noe overkommelig. Tok notater fordi det var så mye nytt å få inn i hodet. Jeg må jo stille inn hjernen på en helt ny frekvens nå i forhold til tidligere studieår... Det blir nok så som så med notater etter hvert, men jeg synes i allefall jeg har gitt dette nye studieåret en god start! Litt mindre motiverende er det å tenke på at jeg har skole helt til 20.30 i dag. Og så har jeg en ca 45 min kjøretur foran meg før jeg er hjemme Det er bare fire sånne lange dager før jul, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #914 Del Skrevet 1. september 2005 4 dager er jo ingen ting - kommer til å gå så fint atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. september 2005 Forfatter #915 Del Skrevet 1. september 2005 4 dager er jo ingen ting - kommer til å gå så fint atte ← Jada, det går fint! Har tatt med meg både frukt og rundstykker, så jeg skal nok ikke sulte heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. september 2005 #916 Del Skrevet 1. september 2005 Vet ikke hvordan jeg hadde takla den hverdagen du får fremover nå.. Har det bra etter jeg har begynt å jobbe... Selv om student tilværelsen er veeeldig trygg!! Går du i klassen til K eller?? Dere tar vel samme studium hvis ikke jeg husker feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. september 2005 Forfatter #917 Del Skrevet 1. september 2005 Vet ikke hvordan jeg hadde takla den hverdagen du får fremover nå.. Har det bra etter jeg har begynt å jobbe... Selv om student tilværelsen er veeeldig trygg!! Går du i klassen til K eller?? Dere tar vel samme studium hvis ikke jeg husker feil... ← Det var bare skole fra 13.15 til 15.00 i dag likevel! En av foreleserne skulle ta en sånn doktorgradsting i dag, så alle de andre skulle dit for å se på... Ellers tror jeg ikke hverdagen min blir så ille, altså! Det er tross alt bare skole to dager i uka (ikke gjør meg demotivert nå da! ) Men hvis ikke jeg hadde vært gravid, så hadde jeg heller søkt på jobber enn å begynne på skolen igjen. K. og jeg tar ikke samme studium, og er ikke engang på skolen de samme dagene i uka. Kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. september 2005 Forfatter #918 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg er ganske lite motivert til å være dagmamma i morgen! Må stå opp ca 6.30, og dagen starter stort sett med minst én skrikende unge... Dessuten er det meldt regn, så det er ikke like mye å finne på som det ellers kunne vært Heldigvis er det helg når jeg drar derfra (Ungene er kjempesøte og greie altså, så det er ikke sånn at jeg er negativt innstilt til hele morgendagen. Det er bare det å komme i gang...) Endret 1. september 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. september 2005 Forfatter #919 Del Skrevet 2. september 2005 Hadde faktisk en kjempefin dag! Ungene var blide fra første stund, og den som vanligvis er lite motivert til å gjøre noe var mer aktiv i dag Da det verste regnet ga seg, gikk vi i skogen. Plukka bær og så på ender og en svømmende rotte ( ). Det er så deilig å være i skogen like etter at det har regnet! Og nå er det helg!!! Jeg handlet på vei hjem, både godt pålegg og snacks til helgen. Neste gang jeg skal ha så mye må mannen være med, for det tok nesten knekken på ryggen min... Men det gjør ikke noe nå, for det er som sagt HELG!!!!! Og vi skal bare slappe av og kose oss!! Skal spise middag hos mamma og pappa i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. september 2005 Forfatter #920 Del Skrevet 2. september 2005 Nå i kveld har mannen og jeg spist god mat og sett på en film han kjøpte i dag; Der Untergang. Den var bra Nå er det bedtime. I morgen skal vi besøke foreldrene mine. Mannen skal hjelpe pappa med noe på bilen, også skal vi spise middag der. Håper å få besøkt farmor også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå