liv Skrevet 18. august 2005 #861 Del Skrevet 18. august 2005 btw, leiligheten i dag var ikke noe å satse på, skal se på en på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. august 2005 Forfatter #862 Del Skrevet 18. august 2005 Nei, det er sant. Da blir du glemt Jeg har bursdag 6. september og min ønskeliste er følgende: Brune skinnstøvletter Bærbar pc med trådløst nettverk Ikke så mye valgmuligheter med andre ord ← September er en fin-fin måned Kanskje store muligheter for at du får det du ønsker deg da, når ikke lista er så lang!! btw, leiligheten i dag var ikke noe å satse på, skal se på en på mandag. ← Det var dumt! Kanskje derfor det bare var bilde fra utsiden?? Håper den neste er bedre! Hvor ligger den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. august 2005 #863 Del Skrevet 18. august 2005 Ved stadio'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. august 2005 Forfatter #864 Del Skrevet 19. august 2005 Tidlig oppe for å være dagmamma. Faktisk sto jeg opp litt for tidlig, så jeg har litt ekstra tid! Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag. Det er fint vær, så vi skal i allefall ut (det håper jeg vi får til uansett vær - i allefall en liten tur. Jeg synes det er så deilig å være ute i regn!) Tror jeg skal spørre om hun kan legge igjen bilsetene, så kanskje vi kan dra et sted. Etter hvert har jeg lyst til å gjøre litt forskjellige aktiviteter, som å lage noe, bake osv. Men det sparer jeg til høsten/vinteren. Deilig at det er fredag! HELG!! Vi har ingen planer. Lurte litt på å dra på hytta, men tar det litt lenger utpå høsten. Det blir vel å være hjemme å slappe av, kanskje besøke noen eller få besøk, handle litt og spise god mat. Deilig det! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. august 2005 Forfatter #865 Del Skrevet 19. august 2005 Hadde det fint med barna i dag. Vi gikk en tur til et fint sted hvor de lekte og koste seg. Koselig å trille vogn igjen, det gjør jeg så sjelden Mannen har blitt bedt på båt/fisketur i kveld, så jeg ringte en venninne for å høre om hun ville finne på noe - og sannelig endte det opp med at jeg ble invitert på taco til henne! Hun og samboeren forlovet seg i dag!! De har ikke satt noen bryllupsdato, men bestemt at de skal gifte seg før de er 30 - altså innen 2011 Så nå skal jeg prøve å få tatt meg en liten hvil (), sånn at jeg ikke sovner på sofaen hos dem i kveld. Det har hendt før... Regner med at jeg skal hente mannen på vei hjem derfra, og da kan jeg nok belage meg på at det blir sent... Gleder meg til å se hvordan de jeg skal til bor, de har nettopp flyttet fra Oslo til hjembyen hennes (og min). Nå hørte jeg forresten at mureren (kamerat av mannen) kom. Han skal legge skifer på trappa/inngangspartiet i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. august 2005 Forfatter #866 Del Skrevet 19. august 2005 Nå er jeg tilbake fra venninnebesøket. Vi hadde det kjempekost, jeg, venninnen min og forloveden hennes. Vi spiste taco og godteri, prata masse og så på film. Da jeg nettopp hadde kjørt derfra, ringte mannen og spurte om jeg var hjemme, eller om jeg snart skulle kjøre forbi så jeg kunne plukke ham opp. Så jeg henta han - og han var virkelig god på'n ja Sjefen hans hadde handla inn masse drikke, og i tillegg hadde de stoppa på flere bryggekroer underveis og tatt noen halvlitere. Det ble ikke så mye fisking tror jeg... Mannen stappa i seg de to pølsene i brød som var igjen etter middagen, stupte i seng og sovna på et blunk. Så jeg satt meg like godt ved pc'n og gikk gjennom nye innlegg på KG. tenk at cons giftet seg i dag, og at TeddyToria gifter seg i morgen! Hun er jo selveste bryllupsdronningen på KG - det blir rart å ikke lese om planleggingen hennes lenger! Heldigvis er hun allerede i gang med graviditetsdagbok, da Jeg fikk Det Nye i posten i dag, så nå skal jeg lese litt i det til jeg sovner. Hvis været er bra og mannen i fin form i morgen tidlig (11-tiden), skal vi fly med småfly! Det er morgengave fra mannen. Vi skal fly over huset vårt og få tatt flyfoto, og ellers fly over Hvaler og litt rundt omkring. Nå ble jeg sulten. Kanskje best jeg legger meg, så jeg klarer å unngå å spise nattmat - det er jo ikke akkurat så sunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. august 2005 #867 Del Skrevet 20. august 2005 Hei Så koselig at de har forlovet seg da! Tror jeg vet hvem du mener, hun du var på Oslotur til når jeg var barnevakt? Har funnet enda en leilighet jeg skal å se på på mandag. Så da har jeg to leiligheter som er aktuelle på mandag! Håper det er fint vær og at dere har fått vært på flytur i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. august 2005 Forfatter #868 Del Skrevet 20. august 2005 Jepp, det er henne!! Ja, det er kjempekoselig! Vi har ikke fått fløyet enda. mannen avtalte å ringe han som skulle fly oss mellom 10 og 11, og fyren har fremdeles ikke slått på telefonen. Så da blir det vel utsatt Fant nettopp ut at jeg har 500 kr igjen på Steen og Strøm-gavekortet jeg fikk til jul, så det blir litt shopping i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. august 2005 #869 Del Skrevet 20. august 2005 Kjekt med gavekort! God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. august 2005 Forfatter #870 Del Skrevet 20. august 2005 Takk, Midnattsol! Fant ikke noe å bruke gavekortet på, så vi handlet bare mat og kjøpte en is på McDonalds. Kjørte innom noen venner som bor i Moss på vei hjem, fordi de trengte litt hjelp med bilen. Venninnen til hun ene har begynt på barnevernpedagogutdanningen i Oslo denne uka, og lurte på om jeg hadde bøker til salgs Og det har jeg!! Så jeg håper vi har noen av de samme på pensumlistene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. august 2005 Forfatter #871 Del Skrevet 20. august 2005 Nå står lasagnen i ovnen. Prøver en vi ikke har smakt før - lasagne carbonara (bare sånn knorr-ting...). Lukter godt! Vi har leid filmer, en til i dag og en til i morgen. Deilig at høsten er på vei, vi ser nesten ikke filmer på sommeren (ikke for det - i dag har det virkelig vært sommervær!). Vi skal se Gothika med Halle Berry i dag, og ken park i morgen. Jeg får vel sette i gang med salaten. Skal ha fruktsalat etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. august 2005 Forfatter #872 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg synes Gothika er en helt forferdelig film!!! Grusom! Så måtte ta meg en pause... Leste nettopp at Melli er på vei til sykehuset med veer, nå i uke 27/28. Tenker masse på henne og mannen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. august 2005 Forfatter #873 Del Skrevet 20. august 2005 Puh! :hår: Nå er filmen slutt. Den var sinnsykt bra fra begynnelse til slutt! Selv om jeg måtte ta en pause... Jeg blir lett skremt av den type film... en elsker å se på dem Nå skal vi i gang med ken park... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. august 2005 #874 Del Skrevet 20. august 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. august 2005 Forfatter #875 Del Skrevet 21. august 2005 I like måte, Arkana! Sovna fra ken Park i går, så vi får se den ferdig i dag... Kjempefint vær i dag også! Vi skal holde på litt her hjemme i dag. Mannen skal legge ferdigplen på et lite stykke som mangler plen i hagen, og så skal vi gjøre rent inne. Det er ikke mye som trengs å gjøres, vi var jo så flinke forrige helg Men skal i allefall ta soverommet nøye, og skal faktisk ommøblere litt der inne også. Vi skal sette senga mot en annen vegg, for å se om det vil gi bedre plass når vi skal ha inn barneseng på nyåret Dessuten ble fruktsalaten utsatt til i dag, siden vi ble så altfor mette av middagen i går! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. august 2005 #876 Del Skrevet 21. august 2005 Er Gothika en "skummelfilm" ? Liker skumle filmer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. august 2005 Forfatter #877 Del Skrevet 21. august 2005 Er Gothika en "skummelfilm" ? Liker skumle filmer jeg ← TV 2 anmeldte den som "Årets Grøsser", og jeg syntes i allefall den var skummel! Noen synes sikkert den er litt overdrevet... Mulig jeg ble ekstra skremt fordi vi nettopp har fått bra filmlyd i stua vår (men nå tror du sikkert den er kjempe-kjempeskummel, og blir skuffa når du ser den! Sånn pleier det å være med meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. august 2005 #878 Del Skrevet 21. august 2005 Kanskje vi må låne/kjøpe den da. Pleier å kjøpe dvd - filmer. Billigere enn å gå på kino og da kan vi ta pauser og sånt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. august 2005 Forfatter #879 Del Skrevet 21. august 2005 I dag har vært en ganske rolig dag. Vi fikk gjort unna soverommet - vasket og ryddet og flyttet senga. Det ble fint, gleder meg til å legge meg Før sto senga inntil veggen, og jeg lå innerst. mannen har stort sett begynt tidligere enn meg, og derfor stått opp først, så det har ikke vært noe problem. Men nå som jeg må stå opp om natten og tidlig om morgenen for å gå på do, er det slitsomt å klatre over ham! Begynner å kjenne det litt i ryggen også. Så nå satt vi senga sånn at vi begge kan stå opp på hver vår side. Det blir mer praktisk hvis vi skal ha barneseng der også. På ettermiddagen i dag ringte de mannen hjalp med bilen i går, og spurte om vi "tilfeldigvis" ()skulle ut å kjøre, for de trengte litt mer hjelp Da passet det jo bra å ta en tur innom McDonalds og kjøpe sjokolademilkshake, for det har jeg hatt lyst på i hele dag Da vi kom hjem spiste vi vårruller med ris, og fruktsalat. Så også ferdig Ken Park. Spesiell film... Nå blir det vel litt mer tv-titting før vi tar kvelden. Jeg skal ikke passe barn før 11.30 i morgen, så jeg kan sove leeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. august 2005 Forfatter #880 Del Skrevet 22. august 2005 I dag har jeg passa barn fra 11.30 til 16.00. Havna midt i køen hjemover... Handla mat på vei hjem, og har nettopp spist. Hadde fylt rødspette i dag. Enkelt og godt Nå er murer-kameraten til mannen her og legger fugemasse mellom skiferflisene på trappa ute. Mannen er ute og asfalterer, men kommer snart hjem. Jeg har kjøpt brownies som jeg gleder meg til å spise I morgen skal jeg ikke være dagmamma, men støttekontakt på ettermiddagen. Det betyr at jeg kan sove lenge i morgen også Så i kveld skal jeg kose meg med kg, tv og brownies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå