søndagsengel? Skrevet 9. august 2005 Forfatter #821 Del Skrevet 9. august 2005 Vi kjøpte ikke sofa i går. Hadde sett en annonse for en som var på tilbud, men vi likte den ikke. Har ikke lyst til å bruke rundt 15000 av bryllupspengene på sofa, for vi skal både ha barnerom og vaskerom så fort som mulig, og aller helst bad og leilighet i kjelleren også... Så vi får drøye litt med sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. august 2005 Forfatter #822 Del Skrevet 9. august 2005 Nå har jeg vært inne på høgskolens sider på nettet og lest litt om studiet jeg skal ta. Det ser ikke ut til at det blir så mye kjøring, heldigvis! Hvis jeg har forstått det riktig, blir det skole to dager hver uke, i tillegg til tre ekstra samlinger hvert semester (hver på to dager). Men det blir nok en del egenstudier (målet er egentlig bare å stå, da...) Så vi får se hvordan det går med dagmammajobben ved siden av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2005 #823 Del Skrevet 9. august 2005 Hva er det du skal studere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. august 2005 Forfatter #824 Del Skrevet 10. august 2005 Hva er det du skal studere da? ← KRL 1 og 2. Vet ikke hvor stor interesse jeg har av det, men det var det eneste på restetorget som passet meg (det andre var ingeniør, it osv). Jeg tar det kun fordi jeg er gravid, sånn at vi får litt bedre økonomi og permisjonsrettigheter. Likevel tenker jeg at noe av det kan være nyttig å ha i jobben som barnevernpedagog - man jobber jo med mennesker med forskjellige religioner og ulike livssyn. I dag var det meningen at jeg skulle til de jeg skal være dagmamma for fra høsten, for å snakke med moren og bli litt kjent med dem. Men da jeg ringte hadde moren glemt det... Siden jeg allerede hadde stått opp, spist og dusjet, gidder jeg ikke å legge meg igjen, så jeg skal prøve å bruke dagen til noe fornuftig. Har veldig lyst til å fortsette på det som skal bli barnerom, men skal i såfall IKKE løfte tungt, som i går! Bekymret meg hele ettermiddagen og kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. august 2005 Forfatter #825 Del Skrevet 10. august 2005 Nå har jeg spist nydelig middag: laksekotelett med poteter, broccoli, agurksalat og hollandaisasaus. Det er sjelden jeg lager fisk (som ikke er foredlet på en eller annen måte), så jeg er litt fornøyd med meg selv Har ikke orket å lage så mye ordentlig mat i sommer, det har blitt mye pasta og halvfabrikat, og pga graviditeten er det mye jeg ikke har hatt lyst på. Men etter en uke på ferie med ikke så veldig stort utvalg av mat (alle menyer på fransk - valgte det vi visste hva var...), kjenner jeg at jeg både har lyst til å lage og lyst til å spise ordentlig middag igjen Akkurat nå står det en toscakake i stekeovnen Har aldri laget det før, og det er bare en sånn pakke fra sverige hvor man skulle blande inn smør og vann. Men røra smakte i allefall godt!! Mannen blir sen i dag, så jeg skal kose meg med tv og pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. august 2005 Forfatter #826 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Kaka ble veldig god i går! Sendte med mannen resten på jobben i dag, og den ble visst satt stor pris på I dag har jeg vært hos de jeg skal være dagmamma for denne høsten. Planene må endres litt siden jeg skal begynne på skolen, men jeg håper jeg klarer å kombinere det, for de er kjempenydelige, og mora er kjempegrei!! Jeg har jo stort sett passa barn gjennom barneverntjenesten de siste årene, og det er ikke alle foreldrene som har vært like lette å samarbeide og føre en samtale med som denne her. Håper ikke jeg kommer til å slite meg ut, med både voksende mage, heltidsstudium og barnepass, men vi er enige om å ta det litt som det kommer, og håpe på det beste. Resten av dagen i dag skal jeg bruke på å gjøre kjøkkenet strøkent, gjerne rydde litt ellers i huset, lage middag (Fisk i dag også! Virkelig fornøyd :grine2: ) og slappe av og nyte den siste friuka mi Endret 11. august 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. august 2005 Forfatter #827 Del Skrevet 12. august 2005 Studieplan er lagt ut. Jeg får mange fridager hver uke (som kan brukes til å være barnevakt), men har MASSE pensum å lese!! Håper det er i allefall LITT ok, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. august 2005 Forfatter #828 Del Skrevet 12. august 2005 Når mannen kommer hjem fra jobb skal vi til fotografen og se bryllupsbildene!! Spennende I kveld skal jeg lage mangokyllinggryte, fordi det er så mange som skryter hemningsløst av den her i KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. august 2005 #829 Del Skrevet 12. august 2005 Hei Skal bli student jeg også, det blir spennende. Har registrert meg som "møtt", betalt semesteravgift og diverse diverse i dag. Mye som skal ordnes for å bli student. Håper du får en fin fredagskveld. Takk for besøk i bloggen min. Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. august 2005 Forfatter #830 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hei Skal bli student jeg også, det blir spennende. Har registrert meg som "møtt", betalt semesteravgift og diverse diverse i dag. Mye som skal ordnes for å bli student. Håper du får en fin fredagskveld. Takk for besøk i bloggen min. Velkommen tilbake! ← Takk for hilsen Har faktisk vært innom bloggen din i dag også, jeg. Jeg la bare ikke igjen noe spor... Ha en fin fredagskveld du også! Endret 12. august 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. august 2005 #831 Del Skrevet 13. august 2005 Nå er pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. august 2005 Forfatter #832 Del Skrevet 13. august 2005 Nå er pm sendt. ← Takk! Nysgjerrig jeg vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. august 2005 Forfatter #833 Del Skrevet 13. august 2005 Vi skal visst på middag i dag En kamerat av mannen ringte nå. Det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. august 2005 #834 Del Skrevet 14. august 2005 Var det koselig borte i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. august 2005 Forfatter #835 Del Skrevet 14. august 2005 Var det koselig borte i går? ← Ja, det var kjempekoselig! Vi spiste kylling- og pastasalat med hvitløksbaguetter. Leide en film - The Forgotten (med Julianne Moore). Den var bra!! Nå har mannen og jeg storrengjøring, og vi venter på en som skal komme og hjelpe til med å lage vaskerom i kjelleren. Så det går framover her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. august 2005 Forfatter #836 Del Skrevet 14. august 2005 Nå har mannen og jeg syklet tur en times tid. Det var kjempedeilig, jeg har ikke syklet på flere år tror jeg!! Det var slitsomt også, på farmors gamle 3-girs DBS... Nå står pizzaen på kjøkkenbenken, klar til å settes inn i stekeovnen når vi vil ha mat Regner med at det blir ganske snart... Mannen har koblet tv'n til stereoanlegget (liksom-surround , så vi skal leie film i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. august 2005 Forfatter #837 Del Skrevet 14. august 2005 Midt i maten og filmen fikk vi besøk... Først kom de vi var hos i går innom. De var på vei hjem fra foreldrene til en av dem, og kom innom for å vise oss at bobla deres var på veien De ville være med på Ikea i morgen, det blir koselig Mens de var her, kom broren til mannen innom for å vise fram den nye bilen sin (bytta ut dama med cab, som han sier. Men det var ikke heeelt sånn, da ). Da naboen så at vi var ute, kom like godt han ned også. Så det var jo koselig, selv om jeg nå venter på å se ferdig filmen (mannen ble stående og snakke med naboen etter at de andre hadde dratt ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. august 2005 Forfatter #838 Del Skrevet 15. august 2005 Nå har jeg bestilt frisørtime Skal dit lørdag 27/8. Skal prøve noe litt nytt, ikke bare klippe tupper og stripe etterveksten, så det blir spennende! Sikkert dyrt også Nå skal jeg ut og klippe plenen. Får se på det som "dagens trim", hvis ikke det blir tid til en liten sykkeltur før jeg begynner på middagen. Gleder meg til IKEA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. august 2005 Forfatter #839 Del Skrevet 15. august 2005 Plenklippingen var visst fort gjort i dag Plenen var ikke så høy (det var vel strengt tatt ikke nødvendg å klippe, men gjorde det i tilfelle regn senere i uka), så da trengte jeg bare å tømme gressklipperen tre ganger. Så da blir det tid til en sykkeltur også! Har lyst til å sykle i skogen. Venter sånn på høsten! Rart å si det, jeg går stort sett hele året og venter på sommer... Men nå som jeg har hatt ferie i over to måneder er jeg veldig klar for å sette i gang med hverdagen igjen, og da er det koselig med høst. Ser allerede fram til jul, jeg Tror kanskje det har noe å gjøre med at jeg vil at tiden skal gå fort så den lille spiren vår kan komme ut på nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. august 2005 Forfatter #840 Del Skrevet 16. august 2005 Her om dagen oppdaget jeg netthandelen.no. Tror det kan være lett å bli hekta... Vel, i dag kjøpte jeg i allefall en gave til mannen der - rattkonsoll til play station. Vet han ønsker seg det, så han får den til bursdagen i oktober Var en tur på biblioteket for å låne pensumbøker til skolestart, men de hadde ingen av de tre bøkene jeg var ute etter Har også vært hos "negledama" og fått av meg neglene jeg satt på til bryllupet. Deilig å ikke ha så lange negler lenger Har vært støttekontakt i dag. Etter middag dro vi til et gartneri som har mange forskjellige dyr. Fikk bare vært der en time, for det stengte kl 18, men vi kosa oss veldig. Nå skal jeg snart fylle fotbad-baljen jeg kjøpte på Ikea i går og ta den med meg inn i stua, drikke en kopp te og se Judging Amy. Det skal bli supert!!! I morgen skal jeg være dagmamma for noen "nye" barn for første gang. Håper jeg ikke blir utslitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå