Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg laget banankake som står i ovnen! Hadde 8 prikkete bananer som det var på tide å bli kvitt, men jeg hadde bare kakeoppskrifter hvor det skulle brukes 2 bananer. Så fant jeg heldigvis en oppskrift her på KG til 5 bananer, og den kaka ser fantastisk saftig og god ut :sikle: Nå blir mannen glad, som slipper å spise opp 8 bananer (jeg sa det til han når han kjøpte dem, at han fikk spise opp alle sammen selv, for jeg hadde ikke lyst på :ler: ) :)

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, her er det lenge siden jeg har vært.

Gratulerer med baby i magen forresten, tror ikke jeg har fått gratulert deg. Kjempekoselige nyheter. :)

Banankake hørtes veldig godt ut. Heldige mannen din. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er det lenge siden jeg har vært.

Gratulerer med baby i magen forresten, tror ikke jeg har fått gratulert deg. Kjempekoselige nyheter.  :)

Banankake hørtes veldig godt ut. Heldige mannen din.  ;)

Så koselig at du er innom!! Ja, nå har det skjedd mye her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am back :sjarmor:

:klappe:

Nå holder vi på for fullt med å gjøre i stand til hagefesten. Gjestene kommer om ca tre timer. Tror det blir bra, det ble i allefall fint med langbord og krakker i garasjen og teltet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere har finvær dere da........... missunnelig...........

Her er det 12 grader og vi må lete frem sokker og langbukse. Like før snøskuffa kommer frem :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere har finvær dere da........... missunnelig...........

Her er det 12 grader og vi må lete frem sokker og langbukse. Like før snøskuffa kommer frem :frustrert:

Høyrtes neimenn ikkje kjekt ut....

Hei, søndagsengel? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linn3c! :klem:

Festen i går var kjempebra! Har skrevet om den i bryllupsdagboka mi :) Kommer til å stenge den dagboka nå som jeg er "ferdig gift", og bare ha denne og baby-dagboka. >Blir godt å bare ha to igjen, denne har fått lide litt i det siste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ferien har virkelig gjort meg trøtt :ler: Det ble sent på festen på fredag (la oss ca 04.00), våkna likevel tidlig på lørdag, var på konsert i går kveld og hjemme i ett-tiden... Våkna med hodepine i dag, og vet at jeg har masse å gjøre som jeg ikke har lyst til :forvirret: Må rydde ferdig etter festen (orka ikke alt i går) og pakke til vi skal på båtferie. Regner med å dra i morgen og bli borte til torsdag. Vil ha en dag hjemme før vi reiser på bryllupsreise til Korsika på lørdag :)

Jeg får vel bare sette i gang da, sambo har allerede begynt... ville heller sovet litt til, men vi skal på fotballkamp kl seks og vil ha muligthet til å ligge rett ut på sofaen når vi kommer hjem :sove:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen i dag var egentlig å reise ut med båten, nedover svenskekysten, og være ute til torsdag. Men det pøsregner jo!!!! :frustrert: Regner med at vi dropper det da, eller venter til i kveld eller i morgen hvis været er bedre da. Det er et alternativ å dra på hytta på fjellet. Det er sikkert ikke noe bedre vær der, men det er i allefall et annet sted enn hjemme, så nn at vi kommer oss litt på ferie :) Til lørdag reiser vi heldigvis til varmere strøk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren er kort - det meste regner bort :sur:

Det er likedan her

Typisk når mannen endelig har ferie :forvirret: Vi får være fornøyde med at vi fikk fint bryllupsvær :) Drar forresten ikke på hytta, farmor er visst der nå. Ikke helt det samme da, siden det liksom skulle være starten på en liten "honeymoon"... :hjerte: Mamma sa vi kan låne campingvogna deres hvis vi vil, da, så vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Hei, håper du får en kjempe fin uke! :)

:klem:

Takk i like måte! Nå har sola tittet frem, så i morgen blir det båttur! Har vært og handl, og skal pakke nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi tilbake fra tre dager ute med båten. Vi har vært på Koster og i Strømstad, sammen med naboene våre, som også har båt. Hadde det kjempefint!! Det blåste ganske mye da vi kjørte hjemover i dag, og kroppen min har fremdeles ikke vendt seg til at bakken er fast, for det føles som om alt bølger... :overrasket: Nå skal vi se nyheter, og så legge oss i senga og se film. Er trøtte av all sjølufta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jaja, da er jeg tilbake fra en uke på Korsika. Har kost oss kjempemasse!! Jeg anser nå "bryllupstide" for å være over, og har bedt om at bryllupsdagboka mi stenges. Så fra nå av kommer jeg til å skrive mer i denne dagboka, og i graviditetsdagboka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Velkommen hjem!

Takk! Koselig at du er innom denne dagboka :)

Vi sto tidlig opp i dag. Det var mannens første dag på jobb etter ferien, og jeg hadde jordmortime. Etter timen dro jeg på en liten handletur, og nå er jeg hjemme igjen. Skal pakke ut etter ferien og vaske klær. Etter middag skal mannen og jeg ut og se på sofa (bryllupspenger :sjarmor: ), og så skal vi en liten tur til pappa, som har barna (besøkshjem) alene i to uker... Han blir nok glad for litt besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...