søndagsengel? Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #761 Del Skrevet 22. juni 2005 Beste måte for å "kurere" babysyke; Omgås unger i trassalder! (det verste er at de ikke skremmer meg heller lenger) Har du gjort det i dag eller? Da de jeg er støttekontakt for var i trassalderen, sa mora til meg og sambo: "dere får bruke dem som prevensjon" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juni 2005 #762 Del Skrevet 22. juni 2005 Ikke i dag men i morgen og på mandag og tirsdag skal det bli plenty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #763 Del Skrevet 23. juni 2005 I dag var jeg hos legen til svangerskapskontroll. Hadde time kl 8, så det var veeeldig tidlig å stå opp Kjøpesenteret åpna ikke før 10, så etter legebesøket gikk jeg på biblioteket og leste litt fram til butikkene åpnet. Fikk kjøpt noen par sokker og bursdagsgave til en venninne. Etter det dro jeg til en annen venninne, og var hos henne hele dagen. Vi satt i sola hele tiden, og nå er jeg knallrød på nesa :oops: Nå er det snart middag, og så skal sambo og jeg ned i båten og henge opp gardiner og gjøre den klar for sommeren :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2005 #764 Del Skrevet 23. juni 2005 God St.Hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #765 Del Skrevet 23. juni 2005 God St.Hans Takk, og i like måte, Fisken! Koselig at du er innom :-) det blir ikke St.hansfeiring på oss i kveld, men vi håper på båttur hele helgen, og da blir det bål og grilling minst én av dagene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. juni 2005 #766 Del Skrevet 24. juni 2005 båttur på dagen i morgen`? Det er meldt regn i helgen da. Si fra om du er hjemme så kommer jeg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #767 Del Skrevet 24. juni 2005 båttur på dagen i morgen`? Det er meldt regn i helgen da. Si fra om du er hjemme så kommer jeg en tur Det blir nok hele helgen ja! :-) Drar ut i ettermiddag. Gleder meg, har vært og handla masse god mat!! Litt regn gjør ingen ting, vi har ganske god inneplass. Men hvis det blir skikkelig drittvær, så er det jo mulig at vi drar hjem i morgen. Det er i allefall helt STRÅLENDE nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #768 Del Skrevet 24. juni 2005 Håper dere får en fin tur da. Blir spennende å høre om dere har vært innom Fulehuk Fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. juni 2005 #769 Del Skrevet 24. juni 2005 God tur ut i morgen! Vi skal være ved vallebrygga (Inne i kilen).. Lov å komme tøffende ut over ettermiddagen! (skal ikke ut før i 4 tiden tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #770 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei hei! Nå er vi tilbake fra en nydelig båttur!! :-) det ble ikke til at vi dro til Fulehuk fyr, Heidi, men sommeren er jo ennå lang! På fredag dro vi avgårde på ettermiddagen, i nydelig vær! Vi dro sammen med et vennepar som har en liten snekke, og hadde snekka deres på slep sånn at vi kunne sitte i samme båt. Det er jo litt mer sosialt :-) Vi la til utenfor Foten fredag kveld, og da kom et annet vennepar i den nye båten sin og grillet sammen med oss. Vi møtte en svane som tydeligvis "eide" sundet, den tråkka på pleddet vårt, spiste av maten og var ikke mye redd (men det var jeg :oops: ) Vi ble der til lørdag formiddag. Etter frokost lot vi båten til det ene paret ligge igjen, for vi fant ut at det var like greit å dra videre i én båt. Det andre paret dro for seg selv, mens vi fire dro til Strømstad. Der var det kjempekoselig, masse liv, nydelig vær og live musikk i gjestehavna! :-) Vi handla litt mat og spiste der. Hadde egentlig tenkt oss ut til Koster, men bestemte oss for å heller dra mot Hvaler igjen så vi ikke skulle få så veldig lang vei hjem i dag. Så i går kveld ble det grilling på en ny holme, og kortspill i båten før vi la oss. I dag har vi tøffet sakte hjemover, og ligget i en bøye i Hankø i mange timer og sola oss! Veldig, veldig deilig og avslappende!! Håper det blir masse mer fint vær denne sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. juni 2005 #771 Del Skrevet 27. juni 2005 Innom med en hilsen i din dagbok også :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #772 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei MrsL!! I dag har jeg hatt en fin dag! Tok toget inn til Oslo for å møte en venninne, og vi ruslet rundt i byen i strålende solskinn, spiste is og så i butikker. Fikk møtt liv også, med en nydelig jente som gjorde meg enda mer babysyk :-) Kjøpte meg et par sko til halv pris (lave Buffalosko i lilla og gull - noe helt annet enn alle andre sko jeg har hatt...). Fikk telefon midt på dagen, om jeg kunne komme på jobbintervju i en barnehage i morgen. Så det skal jeg, 10.15. Spennende! Da jeg kom hjem hadde sambo fått gjort masse mer på trappa ved inngangspartiet! :-) Det er så gøy når det skjer noe nytt med huset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. juni 2005 #773 Del Skrevet 27. juni 2005 Jobber du i barnehage? Er spennende å komme så langt som til intervju, men det er kanskje ikke like vanskelig å komme seg inn på markedet i Oslo som det er her? Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #774 Del Skrevet 27. juni 2005 Jobber du i barnehage? Er spennende å komme så langt som til intervju' date=' men det er kanskje ikke like vanskelig å komme seg inn på markedet i Oslo som det er her? Eller tar jeg helt feil nå?[/quote'] Jeg har ingen jobb for tiden, jeg. Ble ferdig utdannet barnevernpedagog i nå i juni, så jeg søker for harde livet... Det er vanskelig å få jobb innen barnevern for tiden, og barnehage er jo kjempekoselig :-) Litt kjedelig med assistentjobb når jeg har høgskoleutdanning, men... Jeg bor forresten ikke i Oslo, men i Fredrikstad. Det er vel kanskje omtrent som Trondheim, med tanke på jobbmarked? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. juni 2005 #775 Del Skrevet 27. juni 2005 I Fredrikstad. Aner ikke om det er det samme som her, men jeg har en venninne som bodde i Fredrikstad og jobbet noen år i barnehage der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juni 2005 #776 Del Skrevet 28. juni 2005 Er det den jeg kjenner styreren i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #777 Del Skrevet 28. juni 2005 Er det den jeg kjenner styreren i? Nei, det er en annen. Privat, bare 10 barn. Intervjuet gikk veldig bra tror jeg. De sa det også, at de fikk et godt inntrykk av meg, at jeg virka trygg og rolig osv. Men de sa også at de hadde vært fornøyde med alle de hadde hatt til intervju... Etter intervjuet tok jeg en shoppingrunde. Fikk kjøpt småting til bryllupet, noen klær (de fleste t-skjortene er plutselig for korte på magen :-? ) og undertøy til bryllupsdagen :-) Må prøve bh-en under kjolen i morgen, og bytter den hvis den ikke passer. Kom hjem til nystøpt, flytende trapp :-) Må fremdeles humpe meg opp til inngangsdøra på en stabel med isoporplater, men nå er det ikke så lenge til jeg kan gå på den nye fine trappa vår :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #778 Del Skrevet 29. juni 2005 Spennende med jobbintervju da! Lykke til og håper du får jobben Høres ut som at dere har hatt en deilig helg på sjøen. Det var jo så fint vær i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #779 Del Skrevet 29. juni 2005 Takk Heidi :-) Nå ringte det nettopp en og ba meg komme på jobbintervju i morgen. Det er en jobb jeg egentlig ikke vil ha, men jeg ble litt "tatt på senga", så jeg sa ja til å komme. Mulig jeg ringer etterpå og sier at jeg ikke er interessert likevel. Det er servitørjobb. Søkte bare fordi jeg MÅ ha en jobb, men jeg tror ikke sene kvelder, mye stress og småløping fram og tilbake er noe som passer meg utover høsten, med min voksende mage og verkende rygg Om et par timer kommer mamma, pappa og ungene. Vi skal på stranda :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #780 Del Skrevet 29. juni 2005 Dette har vært en fin dag! Var på stranda i noen timer med mamma, pappa og ungene. Vi bada ikke, men vassa, og det var deilig i vannet :-) Plukket blomster da vi gikk hjemover, så nå har vi en søt bukett med markblomster på kjøkkenbordet Nå holder sambo og to andre på med trappene våre igjen. Det blir bra!! En opp til inngangsdøra og en ned til det som skal bli vaskerom i kjelleren. Fikk regning på baderomsmøblene til badet i kjelleren. Den er på over 11000 og forfaller om to uker! Sambo hadde fått beskjed om at de ikke skulle betales før etter bryllupet :-? Kjipt!!! Ringte til de som ba meg på jobbintervju og sa at jeg ikke kom... :oops: Orker ikke en sånn jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå